Korkeakoulujen varasijat 2023
Eli keskustelua aiheesta ja jännitetään yhdessä tuloksia
Kommentit (7)
Ei ensikertalaisena olin ensin varasijalla 8, nyt 5. Menetin alussa toivon kokonaan, mutta kun kolme sijaa liikkui niin mietin voisiko mitenkään liikkua vielä lisää.
Onko DIA yliopiston pääsykoetuloksia tullut?
Vierailija kirjoitti:
Ei ensikertalaisena olin ensin varasijalla 8, nyt 5. Menetin alussa toivon kokonaan, mutta kun kolme sijaa liikkui niin mietin voisiko mitenkään liikkua vielä lisää.
Se riippuu niin alasta. Oma ala niin suosittu, että ykkönen jää pois. Mutta pääsin samaan 2. vahtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu niin alasta. Oma ala niin suosittu, että ykkönen jää pois. Mutta pääsin samaan 2. vahtoehtoon.
Epäsuosittu ala mutta mietin että ei-ensikertalaiset hakee luultavasti vain tosissaan ja täysillä, eivät varmaan laita mitään ehkäpaikkoja edes hakuun.
Miten haussa menee, jos usealla on tasan sama pistemäärä? Osallistuin valintakokeeseen jossa maksimipistemäärä on niin pieni (alle 30) että pitäisin erittäin todennäköisenä että usea olisi saanut tasan samat pisteet. Käsitykseni mukaan puolikkaita pisteitä pienempiä ei jaettu.
Varasijalla 5. Tampereen yliopistoon