Lerssi on Suomessa esiintyvä sukunimi.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onko Molokin sukunimi? Minä jo kerran purskahdin nauruun Mällisen kuultuani.
Mällinen-Ala-Tuuhonen olisi mainio sukunimi lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Lerssistä mieleen vain makkara, mutta nähtävästi monelle muulle tulee muuta mieleen
Itselle makkaran kutsuminen lerssiksi on täysin sama jos kutsuisi makkaraa hepiksi tai jortikaksi
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Lerssistä mieleen vain makkara, mutta nähtävästi monelle muulle tulee muuta mieleen
Mulla tulee taas makkarasra mieleen leessi, mutta ei sen väliä. Mikähän se isolerssi on?
Työkaverina oli nainen , jonka sukunimi oli Lerssi. Ei sitä pidetty erikoisena.
Koulukaverina oli Kakkinen. Se oli erikoinen ja huvittava. Muistaakseni osa suvusta muutti nimen toiseksi.
Molo on melko erikoinen sukunimi, mutta Suomessa on monia Moloja. . Varmaan joku Mikko Molo
Lapsellisia juttuja, minulle sana lerssi ei tarkoita yhtään mitään kuten ei myöskään Jortikka, Yrjö, Jorma, ihan normi nimiä... Suomalaiset ovat jotenkin yksinkertaista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia juttuja, minulle sana lerssi ei tarkoita yhtään mitään kuten ei myöskään Jortikka, Yrjö, Jorma, ihan normi nimiä... Suomalaiset ovat jotenkin yksinkertaista väkeä.
Onko joku väittänyt tässä ketjussa, että ne tarkoittaa jotakin? Sinulla on likainen mielikuvitus, kun toiset keskustelee sukunimistä🤔
Vierailija kirjoitti:
No niinpä on. Mä oon tienny vuodesta 2002 lähtien
Mä oon tiennyt jo vuodesta 2001 lähtien
Vierailija kirjoitti:
Yksi miespuolinen Lerssi oli todistetusti gynekologi
Olis sopinut urologiksi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Oletkin rysssä, joten sinulle kielipuolelle ei avaudu meidän aitojen suomalaisten keskinäinen huumori.
Taidat muutenkin olla simppeli tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten käytit kyseisiä sanoja esimerkkeinä, jos ne eivät tarkoita sinulle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Yksi miespuolinen Lerssi oli todistetusti gynekologi
Mainostaako se, että tule Lersin tutkimuksiin, jos kaipaat gynekologia?
Vierailija kirjoitti:
Normi nimi ollut ikuisuuden, itse vain keksitty niille muita tarkoituksia.
En ollut tiennyt mitään kaksoismerkitystä.
Myös sellainen on kuin Ala-Tuuhonen. Ei ihan yhtä hauska, mutta näin posliinien aikakaudella on sekin aika kiva.
Jos Lerssi ja Ala-Tuuhonen menisi naimisiin, niiden pikkumussukka voisi olla Lerssi-Ala-Tuuhonen. Siinä sukunimessä olisi moni palikka kohdillaan. Jorma Lerssi-Ala-Tuuhonen pääministerin pallille?