Onkohan vaikea saada S-Pankista vakuudetonta lainaa 25 000€?
Tulot mulla bruttona n.3000€ ja vakituinen työ. Ei alaikäisiä lapsia. Muuta velkaa n.10 000€.
Kommentit (18)
Voi tehdä tiukkaa. Mitä varten laina on ja mitä tuo entinen 10 000 eur.
Onko sulla hyvät supliikkitaidot? Jos osaat hurmata lainanmyöntäjän niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Opintolainaa on tuo entinen. En ala tässä selittämään miksi tuon rahan tarvitsisin. Ei ole mitään typerää ja turhaa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hyvät supliikkitaidot? Jos osaat hurmata lainanmyöntäjän niin sitten.
Tuota lainaa haetaan netissä ja tulee automaattisesti päätös.
Velkaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintolainaa on tuo entinen. En ala tässä selittämään miksi tuon rahan tarvitsisin. Ei ole mitään typerää ja turhaa kuitenkaan.
Opintolainan saa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Velkaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten anteeksi?
No kysy sieltä pankista senkin hölmöläinen.
Ja kun hakemus hylätään tuhahdat virkailijalle että vauva-palstan yli-ihmiset sanoivat että pitää myöntää laina!
Vierailija kirjoitti:
No kysy sieltä pankista senkin hölmöläinen.
Ja kun hakemus hylätään tuhahdat virkailijalle että vauva-palstan yli-ihmiset sanoivat että pitää myöntää laina!
Ai tuhahdan sille nettisivulle kun tulee automaattinen päätös?
Minä sain Nordeasta vakuudetonta lainaa yli 70 000 e. Lisäksi opintolainaa oli jo valmiiksi yli 20 000 e ja autolainaa melkein 10 000 e. Tämä kaikki yksin noin 30 v sinkkunaisen taloudessa tänä vuonna. Bruttotulot 5000 e/kk
No, tietysti saa vakuudettomasti 25 000 euroa lainaa. Mikset pyydä samantien 250 000 euroa.
Luulen, että S-Pankin lisäksi, myös muut pankit ovat jonossa tarjoamassa sinulle lainaa. Nollakorolla.
Onnea viisaudessasi ja valitsemallasi tiellä.
Maria O. kirjoitti:
No, tietysti saa vakuudettomasti 25 000 euroa lainaa. Mikset pyydä samantien 250 000 euroa.
Luulen, että S-Pankin lisäksi, myös muut pankit ovat jonossa tarjoamassa sinulle lainaa. Nollakorolla.
Onnea viisaudessasi ja valitsemallasi tiellä.
Miksi pitää olla noin veemäinen? Ei ole mistään humputtelurahasta kyse vaan todella tarpeeseen tulisi. En teille selitä sen tarkemmin koska se asia ei teille kuulu.
Tee hakemus niin näet. Kukaan täällä ei osaa kuin arvailla.
Minä en saanut edes 5000e vaikka olis ollut takaajatkin.
Olis pitänyt olla vakuutta. Ja normituloinen olen.
Kokeile VertaaLainaa.fi palvelua. Se kilpailuttaa tuon puolestasi yli 25 pankilla. Eikä maksa yhtään mitään.
Itse olen tuota pari kertaa käyttänyt ja oli kylää helppo vertailla pankkien lainatarjouksia.
Ei S-pankista mitään lainaa saa. Kyllä ne sitä mainostaa, mutta ei kuitenkaan anna. Kokeilkaa huviksenne, jos ette mua usko.
Velkaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten anteeksi?
5 vuotta työkyvytön ja taloudellisesti kohtuutonta periä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut edes 5000e vaikka olis ollut takaajatkin.
Olis pitänyt olla vakuutta. Ja normituloinen olen.
Ei nykyisin enää käytetä henkilötakausta vaan vakuudelliseen lainaan vaaditaan reaalivakuuksia. Ja yleensä vakuudellinen kulutusluotto on suurempi kuin tuo 5000 euroa.
On, et saa.