Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion kosia miestäni

Vierailija
01.06.2023 |

Hei,

Otsikossa oleellisin sisältö. Aion tehdä sen, nimittäin hän on tehnyt selväksi, että voidaan mennä naimisiin sitten kun minä haluan. Avioliitto ei hänelle ole super-iso asia, kun ei ole uskonnollinen.

Miten kosisin? Tuleeko teille mieleen jotain kauniita ilmaisuja, joita voisin käyttää? Vai arkisesti, että tulisitko mun aviomieheksi?

Tarvitseeko suhteen olla teidän mielestä ns täydellinen, kun mennään naimisiin? Me ollaan oltu yhdessä kolme vuotta ja on ollut paljon kaikenlaista, mutta rakastetaan syvästi toisiamme.

Kiitos

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos odottaisit vielä ensi vuoteen ja seurailisit parisuhteenne tilaa. Vuosi 2024 on nimittäin karkausvuosi ja helmikuun 29. päivä on karkauspäivä. Silloin on perinteisesti nainen voinut kosia miestä. Jos tulee pakit niin mies ostaa hamekankaan :D

Niin jää ainakin jotain käteen. :)

Vierailija
22/22 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle avioliitto on ennen kaikkea sitoutumista siihen, että työstetään parisuhdetta. Koska ei ole sellaista parisuhdetta, joka ei tarvitsisi sitä.

Kiitos asiallisista vastauksista.

Ap

Mun mielestä tämä on todella hyvä pohja ja asenne avioliitolle! Paljon terveempi kuin oletus siitä, että suhde on "täydellinen" ja pysyy täydellisenä. 

Ja mitä kosintaan tulee, minusta hetkestä olisi hyvä tehdä edes jollain tavalla muistettava, pelkkä "mennääks naimisiin" aamukahvin lomassa on... noh, ei se väärin ole mutta siitä ei jää muistoa jolle hymyillä vanhana. Ja parisuhteessa yhteisten muistojen kerääminen on aika olennaista. 

Voit viedä miehen vaikka jollekin toiminnalliselle treffeille, pelatkaa yhdessä vaikka pakohuone läpi. Elämyslahjat-sivulta saa hyviä ideoita vähän erikoisempaan tekemiseen jonka lomassa voi olla hyvä hetki kosia. Jos vähän vielä haluat pistää enemmän effortia, voit miettiä jonkun sellaisen aktiviteetin jossa henkilökunta voisi olla juonessa mukana ja kosinta tulisi jotenkin aktiviteettiin liittyen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla