Tähänkö on tultu? Poliisi ohjeistaa, etteivät nuoret liikkuisi yksin juna-asemilla edes päiväsaikaan ryöstöjen määrä kasvussa
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa... Ei mitään uutta auringon alla... Jos on lapsia hankkinut, on heistä huolta pidettävä. Joskus huolenpito on helppoa ja kivaa, joskus vaatii töitä ja rajoja.
Nimenomaan näiden rötösjoukkojen vanhempien ei olisi koskaan pitänyt hankkia jälkikasvua.
Nuorin kiinni jäänyt huumemyyjä oli 10-vuotias!
Nämä pakottaa huumeita lapsille kouluissa ja jos kuulemma eivät osta niin sitten ryöstävät vaatteet ja pakottavat nuolemaan kengistään koiran shittiä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla lapset viedään kouluun ja haetaan koulusta. Itse te haluatte leikata sosiaaliturvaa.
Sitä sosiaaliturva ei ole vielä edes leikattu ja ollaan jo tässä tilanteessa. Nin yksityiset liikkujat kuin kauppiaatkin kärsii varkauksista kun kotona yhteiskunnan piikkiin elävien pitää elää herroiksi ja saada kaikki. Todennäköisesti kauaa ei lapset omineen kulje ja tulee erilliset vartioidut alueet työssäkäyville. Tuilta tippuneet elelee sitten toisiaan ryöstellen ghetoissaan.
Työttömät hakevat 4 työpaikkaa kuukaudessa joten on johtajien vika, jos he eivät palkkaa työttömiä töihin.
Helppoa kai se hyvätuloisen lapsen on, kun isä antaa rahaa kouraan merkkivaateostoksille, ei se lapsi itse niitä rahoja ole ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon seuraamukset häiritsemisestä, varastamisesta, väkivallasta. Ei voida sallia tämän jatkuvan. Oli ala-ikäinen tai täysikäinen. Huoltajat taitavat vain kannustaa varastamiseen. Huoltajatkin vastuuseen.
Kaunis ajatus, mutta ei toimi. Juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoo ainakin äänesti Purran kärkeen :)
Espoossa kyllästytty näihin.
Helsingissä on niin trendikästä äänestää vihreitä ja ylläpitää ihanan h o m o cityn mainetta.
Aivan. Espoossa on enemmän työssäkäyviä ja vähemmän tuilla eläjiä kuin Helsingissä. Ja enemmän perheitä. Lisäksi kovin korkeakoulu siellä on Aalto-yliopisto, josta DI:t valmistuvat. Porukka on siellä fiksumpaa jo lähtökohtaisesti.
Helsingissä on 34000 työtöntä.
Itse olen antanut nuorelle kaasusumuttimen käyttöön. Sumutin on minun työni puolesta, mutta olen opettanut oikeaoppisen käytön. Eli tähtää silmien väliin ja poliisille kerro tähdänneesi rintaan. Eli ei kannata mun lapsen vaatteita tulla hakemaan päältä.
Olisi hyvä, kun lapsilla olisi harrastuksia, mutta vanhemmilla ei ole rahaa maksaa ja nuoret pyörivät kaduilla. Ei ole rikasta isää maksamassa jääkiekon pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen antanut nuorelle kaasusumuttimen käyttöön. Sumutin on minun työni puolesta, mutta olen opettanut oikeaoppisen käytön. Eli tähtää silmien väliin ja poliisille kerro tähdänneesi rintaan. Eli ei kannata mun lapsen vaatteita tulla hakemaan päältä.
On vaan niin surkeaa, että lapsen pitää noin varautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulee rikosmerkintä, jos tuo ei ole luvallinen esim. pesismailaa ei saa kantaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä, kun lapsilla olisi harrastuksia, mutta vanhemmilla ei ole rahaa maksaa ja nuoret pyörivät kaduilla. Ei ole rikasta isää maksamassa jääkiekon pelaamista.
Tässä on niin isoja ongelmia taustalla, että pelkkä jääkiekko ei auta. Lasten vanhemmat ovat usein kidutuksen uhreja tai todella traumaattisia kokemuksia kantavia. Mielenterveysongelmat ovat siis pahoja ja lapsia on kasvatettu usein kurittamalla. Lapset eivät ole saaneet normaalia huolehtivaa vanhemmuutta. Tässä nyt korjataan satoa. Hyvin vaikeita autettavia edes lasun toimenpiteillä. Huostaanottokaan ei enää useinkaan ongelmia ratkaise kun kyseessä on nuori. Ainoa on, että saadaan sijoittamalla lapsi perhekotiin edes vähäksi aikaa pois pahan teosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulee rikosmerkintä, jos tuo ei ole luvallinen esim. pesismailaa ei saa kantaa mukana.
Aseenkantolupa on minulla ja tiedän kyllä. Pienempi paha kuitenkin kuin se, että lapseni ryöstetään.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla lapset viedään kouluun ja haetaan koulusta. Itse te haluatte leikata sosiaaliturvaa.
Mitähän tämäkin tarkoitti? Olisi hyvä jos kiusankappaleet asuisivat isiensä mailla. Ja juuri Suomen sosiaaliturva on syynä että kaikkia täällä elätetään.
Yhteiskuntamme on niin huolehtivainen meistä kansalaisista. Ensin opetettiin, että naiset puolustautuvat avain nipulla ja nyt lapsia kielletään liikkumasta!
Ihanaa, että saamme loistavia ohjeita, miten elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sosiaaliturva ei ole vielä edes leikattu ja ollaan jo tässä tilanteessa. Nin yksityiset liikkujat kuin kauppiaatkin kärsii varkauksista kun kotona yhteiskunnan piikkiin elävien pitää elää herroiksi ja saada kaikki. Todennäköisesti kauaa ei lapset omineen kulje ja tulee erilliset vartioidut alueet työssäkäyville. Tuilta tippuneet elelee sitten toisiaan ryöstellen ghetoissaan.
Ei tule työssäkäyville mitään vartioituja alueita. Suomessa on 113000 ihmistä jotka tienaavat yli 100t vuodessa. Ne aidosti rikkaat ovat jo "vartioiduilla" alueillansa jo.
Kas, viesti hävisi. Eli kertaus: musuilla on rahaa matkustella kotimaassaan, jossa monella on huomattava omaisuus. Täällä nostetaan tukia ja täydennetään kämpän pimeällä vuokraamisella reissujen ajan. Öljyrahaakin löytyy osalta. Ja kynnysraha tänne tulemisesta on 15 000 euroa. Ei nämä mitään köyhää väkeä ole nämä musut. Hyvinsyöneitä miekkosia, joilla on aikaa keskittyä treenaamiseen ja videoiden kuvaamiseen. Meidän pitäisi ryöstää niiltä kaikki mitä irti lähtee. Oppisivat olemaan.
Suomi oli niin hyvä maa, melko uniikkikin. Sotavuosista noussut kovalla työllä ja sisukkuudella. Arvostan näitä sota- ja jälleenrakentajasukupolvia todella paljon, samaten Suomen kulttuuria, kansanperinteitä, kieltäjä ja entistä omaa itsenäisen Suomen markkaa.
Miksi on luovuttu tai luopumassa kaikesta tästä? Niin surullista.
Nythän halutaan kuopata SUOMEN KIELIKIN kokonaan!
Kaikkien pitäisi vääntää internääätsiönäll inglishiä! Bulllshitttiä sanon mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule työssäkäyville mitään vartioituja alueita. Suomessa on 113000 ihmistä jotka tienaavat yli 100t vuodessa. Ne aidosti rikkaat ovat jo "vartioiduilla" alueillansa jo.
Lasketaan veroja ja karsitaan tukia. JOs täällä joutuu elämään kuin Jenkkilässä, haluan taloudellisen mahdollisuuden siihen. Kuten kaikki muutkin järkevät henkilöt.
Miks tästä keskustelusta katoaa viestejä joista käy ilmi mitä nämä tekee ja miten?!?!?!
Lasun paikka jos päästää lapsensa ulos ilman asetta .