Syyskuun 04 itsenäisyyspäivä
Ensin tärkein,Äitikuulta tuli eilen viesti: Kiittää kaikkia onnitteluista (oli saanut wiikkispinon sairaalaan). Kaikki on hyvin,mitat olivat 3,9 kg,50,5 cm.Odottelevat seuraavaa bilirubiinikoetta,poika onvähän keltainen,mutta ei vielä valohoidossa.KOtiiin vasta kun arvot laskee.
Oma ((.))
Heh,pari kuukautta sitten ihmettelin ku täällä kukkui Enkeli ja Äitikuu aamuvarhaisella. Onkohan hormoonit jossain yökkukkumisvaiheessa nyt. Oikeesti mulla varmaan heitti stressin nää Vilhon hoitokuvion muutokset,näyttäis et poika sopeutui muutokseen paremmin kuin äitinsä. 2 pvä siis uudessa paikassa ja päivät ovt menneet kuulemma hyvin, huonosti kyllä syönyt (no,tämä reagointitapahan pojalla tunnetaan).Päiväunet kuulemma nukkunut hienosti ja on jäänyt vilkuttamaan aamuisin,illat sitten kyllä minussa ihan kiinni ja ma oli ihan kitinää koko ilta,eilinen meni paremmin.
Mulla vaan on ongelmana et nukun tosi huonosti,tähän saakka oon nukkunut kuin tukki,mut nytkin heräsin 3.30,eikä ole uni tullut,sit iskee stressi nukkumattomuudesta,pyörin ja hyörin ja tuntuu et sydän vaan hakkaa ja pompottaa. tekis mieli ottaa jotain unilääkettä,mutta eipä tässä oikein voi. Voi rähmä!!!
Jospa tää viikonloppuna korjaantuis, aika kamalaa alkaa olla jos tämmönen kierre jatkuu.OOn täs aamutuimaan siivoskellut ja yritin tuossa lukea kirjaa. Vie kyl voimat.
Enkeliestä ihana kuulla et arki on lähtenyt sujumaan!!!
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!
tiivii,mahapoikanen jotain 30 kai jo ja pikku-V
Kommentit (24)
kai juuri ne Tähtösen mainitsemat taudit vaivaa... Sinulla se on sana hallussa - ja muutkin hommat.
Ynis, alkoi naurattaa sun " ankea mamma" -titteli :) Tosi vaikea ajatella, että olisit jotenkin ankea.
Jatu - Häh? Miten niin mättää? Sulla on kuule asiat ihan hyvin ;) Uso minnuu, mie tiiän (paremmin kuin äitisi, näköjään :)).
Toivotan vähäpölyistä remonttia Piudelle!
Noin mäki aattelen!!!Äiteen mielest puuttuu hyvä koulutus ja rahhoo...
ja omistusasunto!Tahotko sanoo äitille pari sanaa...
Pojalle kerroin suklaa rangaistuksen,meni naama vakavaks-kiitos siitäkin vinkistä!
Hyvä että tuli kysyttä Ynis,oisin tehny tuplana...heh,hee..minä tavan leipuri!
Enkä minäkään Ynistä ankeeseen yhdistä..Sinä olet varsin piristävää seuraa! :-) väsymys voi saada olon ankeeks tai jos toinen ei innostu!
Mä kyllä joulua odotan,ihana olla kotona!On vaan niin auki mitä syödään,lahjat,tuleeko pukki-jos tulee ni mistä....Arvatkaa kuka hoitaa?!
Mies tulee tähän,piti kattoo telkkaa yhes mut muisti nyt yhen ainaki tunnin projektin mikä pitää olla huomenna valmis...Jatkoilen linnassa kai yksin,ei vaa oikein kiinnosta!
Kauniita unia kaikille!
jatu
Rosaa yritän saada taintumaan.. Aamusta Rosan aika Tayssiin. Tosi fresh äippä taitaa saapua pienokaistensa kanssa sinne. Väsyttää.
Jatu, oma valinta ja oma elämä. Mitäpä siitä äiti mutisemaan.
Tiivi, kiitokset viestistä ja mukavaa kun ehdit edes hätäisesti pinoonkin.
Lila75
Tein yhden annoksen. Siitähän tulee hirmu määrä keksejä. Meillä on 50cm leveä uuni, joten pellille mahtuu kerrallaan 12 keksiä. Tosin viimeseen änkesin väkisin muutaman enemän:)
Meillä sama homma, ettei miestä paljoa nappaa nää juhlapäivät. Joulunakin riittäis kinkku pöydässä. Ihan sama oisko kotona mitään muuta eri tavalla kuin normaali arkikaaoksen aikaan. Itellä ei ole taas yhtään joulufiilistä, vaikka kaikkea laittelen ja järjestelen koko ajan. En tiedä mikä nää fiilikset nykyään pilaa, mies vai joku muu. Stressi ei ainakaan nyt, kun olen ihan hyvällä tahdilla ilman kiirettä saanut tehtyä jo aika paljon. Lahjat on melkeen hankittu jne. Kaipaan tosi paljon niitä aikoja, kun innolla sai tehdä ja suunnitella ja fiilistä riitti monta viikkoa ennen joulua.
T: Ynis