Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin viileänä vaaleana miehenä kysyisin miksi aina halutaan tumma ja tulinen mies tinderistä?

Vierailija
01.06.2023 |

Sanoisin olevani parempi vaihtoehto.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis punainen parta on paras! Musta ihmiset kyllä alkaa näyttämään sitä paremmilta, mitä enemmän niihin tutustuu ja käy ilmi, että ovat ihania ihmisiä. Olen toisaalta löytänyt omat ihmiseni aina jostain harrastuksesta tai baarista, en ehkä vaan osaa käyttää Tinderiä.

Vierailija
22/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla miehillä ei kasva parta, vaaleat risuparrat on kauheita.

Joillain vaaleilla on muhkeakin parta, mutta aika usein se on sitten epämiellyttävästi punainen tai sinne päin. (Anteeksi asianomaiset!)

Nii mimä oon usein miettinyt että johtuuko se vaa ettei osaa eikä kykene trimmaamaan, voihan sitä kans värjätä jos vaan kasvaa.

Tyylitaju ois kans ihana ominaisuus, mutta ei niin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea mies on useinkin hyvin komea. Nuorena olin itse blondi ja vaaleat miehet tykkäsivät vain tummista tai bruneteista. Nyt saisin varmasti vaaleankin, kun hiukset tummuneet hah.

Vierailija
24/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea mies on useinkin hyvin komea. Nuorena olin itse blondi ja vaaleat miehet tykkäsivät vain tummista tai bruneteista. Nyt saisin varmasti vaaleankin, kun hiukset tummuneet hah.

Näin se aika usein menee. Mun isä oli komea, pitkä ja raamikas, vaalea SM-tason urheilija, ja äitini kuin Salma Hayek. Minä sitten hiirenharmaa mitättömyys.

Ymmärrän täysin että kuului klik, kun Ruotsin Kalle Kustaa näki aikoinaan suloisen ja tumman Silvan.

Vierailija
25/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä asenteesi on syynä.

Vierailija
26/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuna ja lihavana kaikki miehet ovat rumia.

Vierailija
27/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea viikinki on komein miestyyppi, jonka tiedän. En tajua yhtään, miksi miehet luulevat, nuo pienet karvaiset itämään ihmeet ovat jotenkin naisten mieleen. Ne on epämaskuliinisimpia miehiä, jotka tiedän. Varmaan siitä syystä myös sovinismi kukkii niissä kulttuureissa.

Vierailija
28/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain vaaleilla on muhkeakin parta, mutta aika usein se on sitten epämiellyttävästi punainen tai sinne päin. (Anteeksi asianomaiset!)

Haha voiko joku olla näin pinnallinen ihminen et joku parran väri ärsyttää

Vierailija
29/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se aika usein menee. Mun isä oli komea, pitkä ja raamikas, vaalea SM-tason urheilija, ja äitini kuin Salma Hayek. Minä sitten hiirenharmaa mitättömyys.

Ymmärrän täysin että kuului klik, kun Ruotsin Kalle Kustaa näki aikoinaan suloisen ja tumman Silvan.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi vastakohdat tuntuvat niin kovasti viehättävän. Komeat tummapiirteiset miehet heittävät geenit käytännössä hukkaan ottamalla niitä vaaleita naisia, joita ei ilman meikkiä juuri tapetista erota. Joo, olen katkera brune.

Vierailija
30/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi vastakohdat tuntuvat niin kovasti viehättävän. Komeat tummapiirteiset miehet heittävät geenit käytännössä hukkaan ottamalla niitä vaaleita naisia, joita ei ilman meikkiä juuri tapetista erota. Joo, olen katkera brune.

Mä olen ajatellut just samaa, että geenit hukkaan :D Kun katselee esim. komeita jääkiekkoilijoita; tummat kiharat hiukset ja taivaansiniset silmät, pituutta löytyy ja harteita ja sitten se vaimo on blondattu ja pieni, muka vaalea, mutta oikeasti maantien värinen, jonka näköisiä ne lapset usein on.

Vierailija
31/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on "keskivaalea" ja siniharmaat silmät.

Minun miesihanteeni on vaalea ja siniset/harmaat silmät. Minulla on vaaleanruskeat hiukset ja vihertävät silmät ja miesihanteeni on ehdottomasti aina ollut vaalea.

Vierailija
32/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat varmaan viehättää, olen itse tummahiuksinen ja minulle kolahtaa vaaleat tai ristiveriset miehet

Vierailija
33/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku todellakin nähdä ärsyyntyneisyyttä, jos vain kertoo mielipiteensä, kun ketjun aiheena nyt vaan sattuu olemaan ulkonäkö? Et tunne minua lainkaan, ja voin kertoa, ettei minua ainakaan pinnallisuudesta voi syytellä.

Harrastan piirtämistä/maalaamista ja tutkiskelen ihmiskehoa, samoin kauneus eri muodoissaan kiehtoo, sekä taide yleensä. Makunsa kullakin. Haha.

Vierailija
34/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut fiksaatio vaaleisiin, pitkiin ja vähäkarvaisiin. Luulen, että se on suht tavallista näillä leveyksillä. Turn offit on lyhyet jalat ja paljon mustansävyistä karvaa. Luonteen puolesta erityisesti tasaisuus vetoaa.

Vierailija
35/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt vaaleista miehistä. Olen tummatukkainen nainen. Mutta nämä vaaleat miehet aina unohtavat minut silmänräpäyksessä kun joku blondi nainen ilmestyy näköpiiriin. Tämän takia olen päättänyt, että treffaan jatkossa vain tummia miehiä, vaikkei ne erityisemmin sytytäkään. Ja vain sellaisia tummia miehiä, jotka eivät viehäty blondeista ollenkaan. Joten siksi haussa Tinderissäkin nyt tumma ja tulinen.

Vierailija
36/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku todellakin nähdä ärsyyntyneisyyttä, jos vain kertoo mielipiteensä, kun ketjun aiheena nyt vaan sattuu olemaan ulkonäkö? Et tunne minua lainkaan, ja voin kertoa, ettei minua ainakaan pinnallisuudesta voi syytellä.

Harrastan piirtämistä/maalaamista ja tutkiskelen ihmiskehoa, samoin kauneus eri muodoissaan kiehtoo, sekä taide yleensä. Makunsa kullakin. Haha.

On tuo silti pinnallisuutta laittaa noin typerä parametri ihmiselle 

Vierailija
37/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ajatellut just samaa, että geenit hukkaan :D Kun katselee esim. komeita jääkiekkoilijoita; tummat kiharat hiukset ja taivaansiniset silmät, pituutta löytyy ja harteita ja sitten se vaimo on blondattu ja pieni, muka vaalea, mutta oikeasti maantien värinen, jonka näköisiä ne lapset usein on.

Kiitos kommentista. Mua vähän hävettää ajatella noin koska kyllähän tuo kuulostaa todella pinnalliselta ja kusipäiseltä. Mutta onneksi en ole yksin ajatusteni kanssa.

Edellinen

Vierailija
38/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin naisena sanoa samaa. Olen tuo yhdessä viestissä haukuttu naistyyppi, jolla on maantien väriset hiukset, joita vaalennan pari astetta (en ole äärimmäisen vaalea). En ole pieni vaaleaverikkö, vaan enemmänkin pitkähkö, rintava ja melko roteva. Suurin osa niistä miehistä, joihin olen törmännyt, haluisivat voimakkaan punaisiksi, mustaksi (tai tummanruskeiksi) tai ultrablondiksi hiuksensa värjänneen naisen. Jollekin en kelpaa, koska en ole tumma. Ultrablondi on taas aika eloton hiustenväri mielestäni. Olen värjännyt hiuksiani ruskeiksi ja punaisiksi, ongelmana on juurikasvu, joka näkyy jo yhden viikon jälkeen. 

Paras vaihtoehto on lähinnä omaa hiusväriäni oleva väri, jota vaalennan pari astetta. Itselleni ovat käyneet tummat, vaaleat ja ristiveriset miehet, pidän eniten tummista (suomalaista syntyperää olevista miehistä).

Vierailija
39/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin punatukkaisen yksisilmäisen, siis kykloopin miehen.

Vierailija
40/42 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihan tummista, moni etelä-euroopan mieskin on liian tumma makuuni. Ruskeat silmätkään ei niin viehätä. Nykyinen on keski-euroopasta, vihreät silmät ja keskiruskeat hiukset. Just paras. Itse olen punapää. Ex oli ihan suomalainen ja vain hieman vaaleampi, mutta suomalaiset piirteet. Nykyinen taas ei menisi suomalaisesta, vaikka ei ihan tumma olekaan, jotenkin ne piirteet tekee sen.