Näin viileänä vaaleana miehenä kysyisin miksi aina halutaan tumma ja tulinen mies tinderistä?
Kommentit (42)
Jos etsisin miestä, olisi vaalea ja sinisilmäinen ehdottomasti kiinnostavampi kuin "tumma ja tulinen".
Mua vaan ei sytytä yhtään blondit miehet. Ei kyllä suurin osa tummistakaan, mutta silloin kun joku sytyttää, se on aina tummapiirteinen. En ala säälistä kenestäkään tykkäilemään.
Voisin mäkin kitistä kun suurin osa tummapiirteisistä kuolaa blondien perään ja minusta brunettina kiinnostuu lähinnä vaaleat, ei-minkään-näköiset miehet, mutta koska en voi asialle mitään, annan olla.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan ei sytytä yhtään blondit miehet. Ei kyllä suurin osa tummistakaan, mutta silloin kun joku sytyttää, se on aina tummapiirteinen. En ala säälistä kenestäkään tykkäilemään.
Voisin mäkin kitistä kun suurin osa tummapiirteisistä kuolaa blondien perään ja minusta brunettina kiinnostuu lähinnä vaaleat, ei-minkään-näköiset miehet, mutta koska en voi asialle mitään, annan olla.
Eikö sisin siis olekaan tärkein? Näinhän meille on aina opetettu.
Sellainen mies, joka olettaa olevansa "parempi vaihtoehto" hiusvärin perusteella ei todellakaan ole edes vaihtoehto.
RyanAir lentää Puolaan. Halvimmat maat on Bulgaria ja Turkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mäkin kitistä kun suurin osa tummapiirteisistä kuolaa blondien perään ja minusta brunettina kiinnostuu lähinnä vaaleat, ei-minkään-näköiset miehet, mutta koska en voi asialle mitään, annan olla.Eikö sisin siis olekaan tärkein? Näinhän meille on aina opetettu.
Eli ne omat blondit hiuksesi ja siniset silmät ovat sitä sisintäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mäkin kitistä kun suurin osa tummapiirteisistä kuolaa blondien perään ja minusta brunettina kiinnostuu lähinnä vaaleat, ei-minkään-näköiset miehet, mutta koska en voi asialle mitään, annan olla.Eikö sisin siis olekaan tärkein? Näinhän meille on aina opetettu.
Käytännössä tämä toteutuu lähinnä vain niissä suhteissa, jotka alkavat jotenkin "sisin edellä" eli esim. työ-, opiskelu-, harrastus- tai muusta kaveruudesta. Treffimaailmassa harvoin sitä edes tulee tutustuneeksi sellaisen ihmisen sisimpään, jonka ulkonäkö ei jollain tavalla viehätä. Mikä on tietysti harmi, itsekin olen löytänyt elämäni parhaat suhteet niin että ensin oltu ihan muuten vaan kavereita ja ihastuminen on tullut sitten hiljalleen. Mutta ei sille oikein mitään voikaan, ei kai kukaan ala jotain deittimiestä tapailla esim. puolta vuotta katsoakseen alkaisiko se ehkä jossain vaiheessa kiinnostaa, vaikkei alkuun kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole silloin kun etsinnässä on parisuhdekumppani.
Suomalaisilla miehillä ei kasva parta, vaaleat risuparrat on kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkästään. Parisuhteessa pitää seksinkin toimia.
Kysymyksen esittäjä voisi siirtyä heterosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tärkein, mutta ei poissulje sitä, että voi olla muutakin tärkeää. Eihän se silloin voisi olla tärkein kaikista, jos ei ole mitään "kaikkea" mihin verrata.
Pahoinpitelijä voi olla tumma tai vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsisin miestä, olisi vaalea ja sinisilmäinen ehdottomasti kiinnostavampi kuin "tumma ja tulinen".
Mulle iskee niinkin "arkinen" tyyppi, kuin ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Kun ruskettuu, hiuksiin tulee kuin vaaleita raitoja ja vihreät silmät säihkyvät kuin smaragdit päivettyneiltä kasvoilta. Sileä iho ja sopivasti lihaksikas, uuh.
Tummat ja tuliset, ei ei. Ja karvaisuus ei todellakaan viehätä.
Jos olisin homoseksuaali, en haluaisi olla sinun kanssasi. Miksi sinua kiinnostaa mitä jotkut kakkavärin kannattajat naiset haluavat? Ennen vanhaan kaltaisiasi poikia ryöstettiin orjiksi etelään jopa Islannistakin asti. Nuo naiset mistä olet huolstunut, palavat helvetissä kuoleman jälkeen ja häpeävät.
Vierailija kirjoitti:
Joillain vaaleilla on muhkeakin parta, mutta aika usein se on sitten epämiellyttävästi punainen tai sinne päin. (Anteeksi asianomaiset!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain vaaleilla on muhkeakin parta, mutta aika usein se on sitten epämiellyttävästi punainen tai sinne päin. (Anteeksi asianomaiset!)
Nii mimä oon usein miettinyt että johtuuko se vaa ettei osaa eikä kykene trimmaamaan, voihan sitä kans värjätä jos vaan kasvaa.
Mä taas sytyn luonnonvaaleista miehistä (myös niillä punaiseen vivahtavilla partakarvoilla!), jotka on sinisilmäisiä, keskimittaisia ja keskikokoisia painoltaan. Sliipatut, todella tummahiuksiset jne ei viehätä.
Ulkonäön lisäksi hajun, luonteen ja käytöksen täytyy olla mulle sopivat jotta voin edes harkita parisuhdetta. Ominaishajultaan tympeän miehen kanssa en halua lähietäisyydelle.
Massasta poikkeava kiinnittää huomiota ja on usein kiinnostavampi kuin se mitä on paljon tarjolla. Suomessa on luonnostaan vähän tummia ja tulisia joten he kiinnostavat täällä. Itse olen aikanani asunut ulkomailla ja oli yllätys että ihan tavallisen näköinen valea suomalainen mies oli taas siellä yllättävän kiinnostava paikallisten naisten mielestä kun omaan silmääni ne paikalliset miehet olivat minua komeampia.
Mutta siellä olin siis se massasta poikkeava ja eksoottinen ja siksi kiinnostava.