kauheeta..miten mä nyt tälleen voin nukahtaa...
menin tossa kymmenen jälkeen nukuttaa esikoista ja nukahdin itsekkin sänkyyn pojan viereen... ja nyt heräsin yhtäkkiä ja tajusin et ei hemmetti 5 viikkoinen tyttöhän on nukkumassa parvekkeella parveke vaunuissa. Toivottavasti ei oo siel itkeny ,tosin en oo siihen ainakaan heränny... nukkuu vielä ihan tyytyväisenä,tosin otin jo sisälle nukkumaan... Onnex asutaan kerrostalossa ja kyl joku naapuri olis varmaan tullu ovikelloo soittaa jos tyttö siel ois kauan itkeskelly... eli on onnex todennäköisesti koko tän pari tuntii nukkunu! En tajuu miten voin tolleen nukahtaa.. tosin tyttö meni eilen nukkumaan vasta klo 07.00 eli valvoin koko yön ja ton seittemän jälkeen tyttö nukkui 4h eli viime vuorokauden aikana oon nukkunu n.4h... hirveeltä tuntuu nyt ku heräs... Onx muilla ollu vastaavaa ikinä?
Kommentit (10)
veljen lakkiaisista joskus yheksän jälkeen ja vauva nukahti matkalla vaunuihin ja en sitten heti viittinyt herättää kun aattelin et saan rauhassa esikoisen 3.v laittaa nukkumaan ilman" häiriöitä" . Tarkoitus oli siis antaa nukkua korkeintaan tunti ulkona mutta tosiian itsekkin sitten nukahdin... Oli tytöllä siis ihan toppavaatetus yms. eli ei ollut kylmä ja oli syönytkin rintaa juuri ennen yhdeksää. Viime yö oli ihan helvettiä, en tiädä miksi.. joskus tyttö nukkuu yöllä ihan 6,5h putkeenkin mutta ei viime yönä...
Ole rauhassa ja ole onnellinen kun sait nukkua!
eli nostin pois kopan rapussa ja siirsin ylhäällä kopan suoraan toisiin vaunuihin... (kätevää näin kerrostaloasunnossa)...
ei kai tää nyt siis mitään kuoleman vakavaa oo (kun ei vauvalla mitään hätää siellä vaunuissa ollut parvekkeella) mut vähän vaan säikähdin ku tolleen nukahdin.. no mies ois kuiteskin varmaan ihmetelly missä vauva kun saapuu kohta puoleen töistä kotiin...
Mitä väliä sillä paljonko kello on? Vauvahan nukkui parvekkeella joten ei sitä kukaan olisi esim. voinut sieltä viedä. Täällä vain aina nousee niin kova häly kaikesta:(
joo ja tosiaan ei kai sillä kellon ajalla oo ainakaan vauvalle merkitystä et koska se siellä nukkuu :) Ja hyvin se aina ulkona nukkuukin..
että kaikkien äitien pitäis olla täydellisiä että on hyviä äitejä... Eli siis nyt oon varmaan tosi huono äiti kun vauva nukkui tähän kellon aikaan parvekkeella pari tuntia.. kokeilis ne täydelliset äidit ensin itse esim. valvoo koko yön ja sit olla sukujuhlissa hehkeänä rasittavan 3.v uhmaikäisen sekä koliikkivaivoista kärsivän 5 viikkoisen tyttövauvan kanssa.. ei todella sen jälkeen enää riitä voimat täydellisyyden tavoitteluun... ap
Mut hyvä jos sait itelles huvia ;)
pitää syöttää ja vaihtaa vaippa ja toivoo ettei sitten taas valvottais koko yötä.. :( ap
No jotain teillä on kyllä pielessä... ja jos 5viikkoinen nukkuu 4 tuntia/vrk jotain todella on pielessä. Ja mitä se tekee parveekkeella noin myöhään???