Kun jonotatte taksia kostean illan päätteeksi, niin otatteko ensimmäisen tarjolle tulevan taksin vai valkkaatteko taksin sen mukaan, minkä näköinen tyyppi on taksin ratissa?
Kommentit (27)
Naisena pyrin valitsemaan aina naiskuskin, jos matkaan yksin.
Jos en pysty valita naista, koitan valita sen näköisen kuskin jonka arvelisin voittavani kamppailussa 😅 eli mahdollisimman vanhan pienen miehen 🙈
Onneksi lähestulkoon aina on baariporukassani 1-3 ihmistä on tullut iltaa viettämään selvänä ja ovat kuskeja
Valitsen taksin yrityksen mukaan, ainoastaan tunnettujen firmojen autoja, ja niistäkin sellaisten joilla on hyvä maine.
Valitsen kanta suomalaisen näköisen jos vaihtoehtona,mieluiten nuori kiltti mies.
Mä tilaan sovelluksella. Palstapersut näköjään on taas sen lempiaiheensa, ison, tumman ja suonikkaan perusteella valkkaamassa.
Meillä päin taitaa olla kaksi taksaria, josita molemmat tiedän nimeltä. Eli ihan passaa kumpi vaan, kunhan nyt sattuu ajossa silloin olemaan kun taksille on tarve :D
Olen mies joten uskallan mennä n e e k e r i n kyytiin.
Jos olisin nainen, en menisi.
Katson taksin hinnan mukaan. Olen tottunut kaikenlaisiin ihmisiin.
Moni vastaaja ei varmaan edes käytä taksia saati illalla ala valkkailemsaan kuskeja.