Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko mä liian nirso jos en jaksa olla kaveri sellaiselle jossa ei teoriassa ole oikein vikaakaan

Vierailija
31.05.2023 |

Jotenkin hän on ihmisenä vain niin kertakaikkisen keskinkertainen. En jaksa puhua pelkästään niistä aiheista mistä hän haluaisi puhua (esim salilla käynti, meikit, käsityö). Toki itseäkin ko aiheet kiinnostaa, mutta eihän niistä riitä kiinnostavaa puhuttavaa kovin pitkään.

Henkilölle kuuluu aina ihan hyvää, ei mitään ihmeellistä. Siis aina. Hänellä on työ, koti, puoliso ja muutama harrastus (sali ja kutominen) eikä sen ihmeempää. Katselee televisiosta temptation islandeja yms.

Olenko mä huono ihminen jos en jaksa olla tämän henkilön kaveri? Hän on ystävällinen ja positiivinen. Kyselee mua aina välillä vaikkapa kahville ja haluaa viettää aikaa yhdessä. Mä tulen aina todella väsyneenä takaisin kotiin näkemästä häntä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu itse sinua kiinnostavista aiheista. Ehdota tekemistä mikä sinua kiinnostaa. Jne.

Vierailija
22/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein jaksa olla kaveri kenenkään kanssa.

Täytyy aina välillä ponnistella ja olla sosiaalinen.

Mutta en jaksais jotain paras kaveri - keissiä yhtään ja kuunnella säännöllisesti niitä möläytyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu itse sinua kiinnostavista aiheista. Ehdota tekemistä mikä sinua kiinnostaa. Jne.

Aika raskasta olla jatkuvasti orkesterinjohtajanakaan.

Vierailija
24/26 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä ihmisiä, miksi ihmeessä pitäisi olla velvollisuudesta jonkun kanssa. Ystävä on sellainen jonka kanssa klikkaa hyvin, on mukavaa olla yhdessä ja kumpikin on kiinnostunut toisen asioista ja tunnetaan toinen myös syvällisemmällä tasolla. Tuollainen väkinäinen seurustelu vain vie voimia!

Vierailija
25/26 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä ihmisiä, miksi ihmeessä pitäisi olla velvollisuudesta jonkun kanssa. Ystävä on sellainen jonka kanssa klikkaa hyvin, on mukavaa olla yhdessä ja kumpikin on kiinnostunut toisen asioista ja tunnetaan toinen myös syvällisemmällä tasolla. Tuollainen väkinäinen seurustelu vain vie voimia!

Totta. Mun mielestä tuollaisen odottaminen ei oo millään tasolla liikaa tai epärealistista.

Vierailija
26/26 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että odotat häneltä jotain sellaista mitä hän ei ole. Jos annat hänen olla mitä on niin silloin poistuu kitka mitä tulee siitä, että odottaa jotain ja pettyy kun toinen ei olekaan sitä mitä odottaa.

Luultavasti ja jos se mitä hän on ei natsaa, ei siinäkään mitään.