Pitääkö yo-juhliin siivota koko talo?
Käykö vieraat kurkkimassa kodinhoitohuoneessa ja vaatehuoneessa ym.?
Kommentit (26)
Ei tarvi siivota. Siivoojan kutsut sitten juhlien jälkeen siivoamaan toisten sotkut.
Ei tarvitse. Oleskelutiloissa riittää imurointi ja pölyjen pyyhintä. Siivoa vessa(t) ja laita puhtaat pyyhkeet esille. Jos vessa on epäsiisti, vieraille jää outo vaikutelma perheestänne.
Kyllä se äiti vauvansa kanssa menee kodinhoitohuoneeseen imettämään. Koskaan ei tiedä minne vieraat menevät!
Uteliaimmat tunkee joka paikkaan. Itse olen ratkaissut ongelman pitämällä juhlat muualla kuin kotona.
Sehän riippuu missä kunnossa se talo on. Siivoa vaan kaapitkin, jos siellä vanha pilalle menny ruoka haisee ja pyykkikorissa on hikiset urheiluvaatteet. Mulle jos nyt tulee vieraita, ei tartte kun toinen vessa pestä ja siistiä siitepölystä terassi. Olin just viikon lomalla ja pesin mattoja, suihkun, saunan, ikkunat, vaihdoin verhot yms yms.
Ovet lukkoon sinne minne vierailla ei ole asiaa. Tässä kostautuu me käki ei ole raaskittu laittaa lukkoja oviin.
No mulla on siistiä aina joka puolella, varsinkin esimerkiksi pyykkihuoneessa, koska sitä käytän melkein joka päivä.
Jos pidät juhlat ulkona niin ei tarvitse, muuten esim. WC, keittiö ja oleskelutilat sekä ylioppilaan huone on hyvä siivota.
Sarjassamme typeriä kysymyksiä.
Oletko noin urpo että tätäkin pitää täältä kysyä.
Kyllä koko talo pitää siivota. Pimeintä nurkkaa myöten. Etkö ap tiennyt sitä?
Pitää siivota. Meillä ainakin kaikki paikat laitettiin kuntoon. Hienot juhlat kun on kyseessä.
Mitä siistimpää, sen mukavampaa vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Oleskelutiloissa riittää imurointi ja pölyjen pyyhintä. Siivoa vessa(t) ja laita puhtaat pyyhkeet esille. Jos vessa on epäsiisti, vieraille jää outo vaikutelma perheestänne.
Pitää siivota koko talo tai yksiö.
Vieraat tekevät kaappitarkastuksia.
Tyttölapsen juhlissa vessaan pinkit pyyhkeet, poikalapsen juhlissa siniset pyyhkeet. Translapsen juhlissa jotain sukupuolineutraaliväriä.
Kaikkiin ikkunoihin verhon vaihdot, jos ovat väärää väriä.
Ettei tule sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Pitää siivota. Meillä ainakin kaikki paikat laitettiin kuntoon. Hienot juhlat kun on kyseessä.
Miten laitettiin kuntoon, pientä pintaremonttiako?
Siivositko kaikki kaapitkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät juhlat ulkona niin ei tarvitse, muuten esim. WC, keittiö ja oleskelutilat sekä ylioppilaan huone on hyvä siivota.
Ylioppilaan huone pitää siivota?
Entäs kampaajan tai tradenomin tai kätilön tai palomiehen huone?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se äiti vauvansa kanssa menee kodinhoitohuoneeseen imettämään. Koskaan ei tiedä minne vieraat menevät!
Onneksi kaksiossa ei ole kodinhoitohuonetta.
Käykö aloittajan vieraat täällä kommentoimassa?
Senkin ajan mitä aloittaja käyttää aikaansa tällä kanavalla, hän olisi jo siivonnut huusholliaan.
Vierailija kirjoitti:
Nostan
Miksi nostit kahden minuutin jälkeen? Mihin kiire saada vastauksia, kai olet jo siivonnut?
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu missä kunnossa se talo on. Siivoa vaan kaapitkin, jos siellä vanha pilalle menny ruoka haisee ja pyykkikorissa on hikiset urheiluvaatteet. Mulle jos nyt tulee vieraita, ei tartte kun toinen vessa pestä ja siistiä siitepölystä terassi. Olin just viikon lomalla ja pesin mattoja, suihkun, saunan, ikkunat, vaihdoin verhot yms yms.
Entäs jos on kolme vessaa, minkä niistä siivoan? Neljä terassia, siivoanko kaikki jos naapurin mirkku tulee vanhaan tapaan kodinhoitohuoneen ovesta.
Nostan