Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti juoruilee toisten asioita, mutta ei itse siedä juoruilua

Vierailija
31.05.2023 |

Muilla samaa? :D

Äitini on kova juoruilemaan ja spekuloimaan toisten yksityisasioita. Kun pyydän häntä lopettamaan kun asiat eivät minua kosketa, niin hän suuttuu siitä ja haukkuu minua herkkänahkaiseksi ja välinpitämättömäksi: "pitäähän ne nyt tuttujen asiat tietää, se on välittämistä"

Ei kuitenkaan siedä, jos hänestä itsestään juoruillaan ja yrittää olla kertomatta itsestään muille liikoja. Kuitenkin kaakattaa minulle vähintään kerran viikossa facetimessä kylän asiat ja märehtii myös sukulaisten asioita perinpohjin. Tällä hetkellä suurin huolenaihe on, että miksi hänen veljensä kaikki kolme parikymppistä lasta ovat sinkkuja: "jotain vikaa kasvatuksessa on tapahtunut, ja sen vian täytyy olla veljeni vaimossa!"

AAAAARGH!!! :D 10000 asukkaan pikkukylästä ei pääse eroon edes täällä maailman suurimmassa metropolissa :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen tyyppi 🙄

Vierailija
2/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa klaania kuin "humoristit", jotka eivät siedä itseensä kohdistuvaa leikinlaskua pätkääkään. Tai suorapuheisuudellaan rehentelevät töksäyttelijät, jotka eivät kestä asioista suoraan puhumista. Tai empaatikoiksi itseään kutsuvat, joilla empatia kohdistuu lähinnä omaan itseen ja muut saavat tuomitsemista ja besserwisseröintiä osakseen. Onhan näitä kaikenlaisia tallaajia, joilla on ihan eri säännöt ja standardit itseään ja muita varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omalla tavallaan tutulta.

Minun pitäisi tietää - siis minulle kerrotaan koulukaverini äidin (jonka olen nöhnyt viimeksi ylioppilasjuhlissa 1993) terveysasiat. Samaten naapurin Sepon (nimi muutettu) vaimon asiat. Vakuutusyhtiön rouvan miehen asiat pitäisi tietää, samoin lähikaupan kassan laihdutusdietti on tärkeä kertoa. Monta kertaa olen sanonut ettei asiat minua kiinnosta millään tavalla, mutta nämä ovatkin sivistystä jota en muuten saa kun en katso Salkkareitakaan - sanoo äiti...

Vierailija
4/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on samanlainen, kuten monella muullakin tuppukylän kasvatilla.

Ovat tottuneet pieneen elämään eivätkä uskaltaneet lähteä muualle laajentamaan sivistystä. Kumma kyllä meiltä nuoremmilta sukupolvilta tuollainen onnistui...

Vierailija
5/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskyttääjämindset.

Vierailija
6/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa klaania kuin "humoristit", jotka eivät siedä itseensä kohdistuvaa leikinlaskua pätkääkään. Tai suorapuheisuudellaan rehentelevät töksäyttelijät, jotka eivät kestä asioista suoraan puhumista. Tai empaatikoiksi itseään kutsuvat, joilla empatia kohdistuu lähinnä omaan itseen ja muut saavat tuomitsemista ja besserwisseröintiä osakseen. Onhan näitä kaikenlaisia tallaajia, joilla on ihan eri säännöt ja standardit itseään ja muita varten.

Olipa osuvasti kuvattu nämä ihmistyypit. Tunnistin heti.

Vierailija
7/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tällainen juoruilija avata mieltään.

Eräs vastaava soitteli jopa läheiselleni saadakseen minusta tietoa, koska minä vastailin kohteliaasti toivotuksiin, mutten kertonut sen enempää, ihan tietoisesti henkilön taipumuksen tuntien.

Mikä muiden elämässä kiinnostaa niin paljon? Pelkkä ajatuskin, että soittaisin kummin kaiman anopille ja kysyisin sitten tutun yksityisasioita, tuntuisi nololta ja naurettavalta. Eikä minua kiinnosta muiden asiat.

Vierailija
8/8 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa naapuriltani Paula Kaarina Vilkkiseltä. Juoruaa omien tyttärien intiimitkin asiat eteenpäin.