Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys vain lisäsi kiloja

Vierailija
31.05.2023 |

Mitä pitäisi tehdä kun imetys ei pudotakaan painoa. Olen koko aikuisikäni ollut lievästi ylipainoinen ja raskauden loppuun mennessä painoa oli tullut vain 10kg. Ajattelin että onpa hienoa ja melkein kaikki jäi synnärille. Kolme kk myöhemmin nousin neuvolan puntarille ja painoin yhtä paljon kuin viimeisilläni!
Aiemmin olen pätkäpaastoamalla saanut pidettyä painon kohtuu kurissa, mutta nyt en osaa syödä yhtään järkevästi kun koko ajan pitää miettiä imetystä. Vauva nyt 6kk.
Ap

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ole toisinaan kyse jostain tietystä hormonista jos imetyksen aikana ei kilot putoa?

Vierailija
2/4 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Tuosta on tosi vähän tietoa, en tiedä miksi.

Mutta kilot humpasahti sit ku imetys loppui toisessa tapauksessa. Jälkimmäisen kanssa ei :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman teki mulle. Hormonit!

Hormonit niitä raskauskilojakin nostaa, eikä se että syö kahden edestä. On toki poikkeuksiakin.

Mulla esim kahdessa raskaudessa painoa vaan 7kg kun yhdessä tuli 21kg ja se oli sellainen raskaus muutenkin, että selkä täyteen finnejä ja tissit turpos puolella. Ei selitä mikään muu kuin hormonit.

Vierailija
4/4 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman teki mulle. Hormonit!

Hormonit niitä raskauskilojakin nostaa, eikä se että syö kahden edestä. On toki poikkeuksiakin.

Mulla esim kahdessa raskaudessa painoa vaan 7kg kun yhdessä tuli 21kg ja se oli sellainen raskaus muutenkin, että selkä täyteen finnejä ja tissit turpos puolella. Ei selitä mikään muu kuin hormonit.

Niin. Eikö ole hullua miten ne vaikuttaa?

Mut ap, 6 kk ei ole aika eikä mikään. Ymmärrän, et harmittaa, mutta mieti mitä kaikkeaa sun keho on viimeisten vuosien aikana käyny läpi.

Onko eka lapsi?