Haluaisitko olla julkkis?
Kommentit (9)
No en. Pienikin määrä julkisuutta, esim. Paikallislehdessä, saa aikaan kommentteja ihmisiltä.
Ennen someaikaa se olisi voinut olla ihan hauskaa. Nyt en haluaisi missään nimessä olle julkkis, kuraa tulee niskaan teet mitä tahansa.
Kyllä. Haluaisin että mua fanitettaisiin, en osaa selittää miksi. Ehkä koska olen koko elämäni ollut näkymätön eikä sos elämää ole ollut koko aikuiselämäni aikana. Olen aina yksin. Olisi kiva olla "joku". N34
Olen yli 7-kymppinen pojankloppi. Koska olen harrastanut yli 45 vuotta syvämeditaatiota, jotenkin intuitiivisesti tiedän että minulla on kuolematon "sielu" (Puhdas tietoisuus). Ikä on tunnetusti vain numero. Jos ajattelet että et ole koskaan syntynyt etkä koskaan kuole (aikaa ei "sielun" näkökulmasta ole olemassa kuten ei valon nopeudella liikkuvien massattomien* hiukkastenkaan!), se ehkä heijjastuu ulkoiseen olemukseesi?
Olen harrastanut sähkärumpujen soittoa useampia vuosia (minulla oli akustisetkin rummut, TAMA Royal Star'it, kun asuin oma koti talossa). Ilmeisesti alakerran teini-poika oli levittänyt tietoa "rumpaliudestani". (Missään bändissä en toki ole soittanut).
Muutamia vuosia sitten kun lähdin pihasta pyöräilemään, porttikongin suulla oli noin kuutisen teinityttöä. Kun ajoin heidän ohitseen, yksi katsoi suoraan silmiin ja teki ilmarummutusliikkeitä. Se oli äärimmäisen hämmentävä kokemus. Tuli mieleen että minkälaista olisi olla vaikkapa Antti Tuisku tai Jare Tiihonen! Tai edes Petri Nygård! 😂
* suhtiksen mukaan massallinen kappale tai edes hiukkanen ei voi saavuttaa valon nopeutta sillä se vaatisi äärettömän määrän energiaa!
No EN "julkkis"
Niiden elämä on pilalla ja ties missä suossa ne kulkee, muka harrastaa liikuntaa ja kaikkia terveysjuttuja. Jotkut ei edes pese omia pyykkejä. Pyh. T: Nainen, 29
Polttaahan Kourtney Kardashian "röökiä" muka terveys guru.
En missään nimessä, vihaan kaikkea ylimääräistä huomiota