miehet! haluaisitteko jonkun ystävänne vaimon yhdeksi yöksi jos
siihen olisi mahdollisuus ilman minkäänlaisia seuraamuksia? kenet ja miksi?
:)
Kommentit (37)
Vastataan vain kysymykseen = ILMAN SEURAAMUKSIA, ei loogisuuteen ja omiin oletuksiin!
Naapurin rouva on nätisti masu pystyssä. Mikäpä olisi sen mukavampaa kuin yhteinen salaisuus viime kesältä. On mutten kaunis, mukava ja erittäin sopiva äidiksi. En tiedä onko miehillä aina tunteita, mutta ainakin minä nain vain naisia, jotka täyttää lapsieni äidille asettamani tiukat kriteerit.
mulla on 11 naapuria. pikaisen mietinnän jälkeen panisin niistä rouvista neljää.
mies 40
Vierailija:
Kaikki on alle 45 ja ihan mukavia ja haluttavia.
mies 30.
Vierailija:
mulla on 11 naapuria. pikaisen mietinnän jälkeen panisin niistä rouvista neljää.
mies 40Vierailija:
Kaikki on alle 45 ja ihan mukavia ja haluttavia.
mies 30.
on perhelähiö mutta ei muutaman pientalon taloyhtiössä oikein voi välttyä tutustumasta naapureihin.
ja kakaroita joka luukussa. Oikeeta pariskunta-aluetta, jossa kämppiä on vaikeeta erottaa toisistaan edes sisustuksesta, kun jokaisella on samat kamat Ikeasta ja Anttilasta. Jääkaapin sisältö läheisestä automarketista ja sitten voidaankin skabata, että olikos sillä muksulla Reimatekkiä vai Lassieta.
Eukkojen nimet on Saria, Minnaa, Johannaa, Piaa ja Tiinaa, miehet sitten on Jareja, Pekkoja, Mikoja, Mikkoja ja Janeja. Kersat on yhtä Janica-Jennaca-Juulia-Jesse-Joonasta.
Ja jännittävintä elämässä on miettiä, että minkäslainen mirri sillä naapurin Jarin Minnalla on tai Jari K:n Sarilla. Ja antaakohan ne miehilleen useemmin kuin tää meidän Jossukka.
nyt mä alan ymmärtää. seksi on erilaista kun asuu suvulta perityssä linnassa suvisaaristossa, kalusteet ja vaatteet on disainia ja lapsille on suvun velvoitteena annettu hianot rantaruottalaiset nimet. perheen sosiaalinen elämä on sukutapaamisissa ja siinä kun ikkunasta katotaan että milloinkahan se niemen toisella puolella asuvaa äänruuth aikoo nostaa purkkarinsa talviteloille.
mutta kato elämä on. valtaosa suomalaisista joutuu asuman muiden yhtä saastaisten hylkiöiden välissä asumaALUEILLA, hyi helvetti.
Vierailija:
nyt mä alan ymmärtää. seksi on erilaista kun asuu suvulta perityssä linnassa suvisaaristossa, kalusteet ja vaatteet on disainia ja lapsille on suvun velvoitteena annettu hianot rantaruottalaiset nimet. perheen sosiaalinen elämä on sukutapaamisissa ja siinä kun ikkunasta katotaan että milloinkahan se niemen toisella puolella asuvaa äänruuth aikoo nostaa purkkarinsa talviteloille.
mutta kato elämä on. valtaosa suomalaisista joutuu asuman muiden yhtä saastaisten hylkiöiden välissä asumaALUEILLA, hyi helvetti.
Mutta joo, jotenkin tuntuis TODELLA vieraalta että elämä pyörisi jonkun home made lähiökaunareiden ympärillä.
Otanpa nyt ihmettelevänä kantaa, vaikkei kysyttykään: Siis onko se niin ihmeellistä jos tietää ja tuntee naapurinsa vähintään ulkonäöltä?!
Jos nyt ei ihan jossain provinssissa asu, niin tuo kai on ihan normaalia niin Kaskisaaressa, Kauniaisissa kuin monella " normaalilla" pientaloalueellakin. Mistäs tämä " home made lähiökaunarien" vihaaja oikein vihansa tähän asiaan kytki?
Vierailija:
Vierailija:
mutta kato elämä on. valtaosa suomalaisista joutuu asuman muiden yhtä saastaisten hylkiöiden välissä asumaALUEILLA, hyi helvetti.Mutta joo, jotenkin tuntuis TODELLA vieraalta että elämä pyörisi jonkun home made lähiökaunareiden ympärillä.
Te kaikki asuinpaikoista puhujan ootte ihan pölhöjä!
Erilaisissa asuinympäristöissä asuneena voin kertoa että ihmiset niissä on pohjimmiltaan ihan samanlaisia!!!
Vaikka puolin ja toisin kuvitellaan ihan muuta.
Mitä se kenellekään toiselle kuuluu onko kotona kalusteet ostettu Ikeasta tai vaikka Skannosta!!!
Mua ottaa päähän ihan yhtä lailla tommoset desing hienostelijat ja toisaalta tommoset jotka heti lyttää ihmiset jos niillä joku merkkihuonekalu asunnosta löytyy.
Tjaa..a ja nyt sitten näköjään luisun itse tähän lapselliseen kielenkäyttöön ja toisten haukkumiseen :(
Varsinaiseen kysymykseen. Joka oli kait tarkoittuttu miehille mutta vastaan kumminkin.
Tottakai sitä miettii joskus, että oliskohan toi tai toi mies hyvä sängyssä... ja miltä se tuntus. Jos olis sinkku sitä harrastas seksiä yhden jos toisen kanssa. Mutta kun ei ole niin ei hotsita... paljon mielenkiintoisempaa seksi on tutun kumppanin kanssa...
Mietin kysymyksen asetteluakin siis seksiä ilman seuraamuksia?... jos seksi tapahtus ilman seuraamuksia sillä seksillä ei olis mitään väliä... se ei tuntus yhtään miltään eikä yhtään missään... eli miksi sitä sitten vaivautuisi tekemään?
Eli ainakin nais ihmiselle toi kysymys on ihan mahdoton.. siihen voi vaan vastata että toki päiväunissa hyppäis sänkyyn yhden ja toisen kanssa mutta todellisuudessa ei ...
Niin ja miehet usein kuvittelee että niillä on vaan vietti harrastaa seksiä usean naisen kanssa se ei pidä muuten paikkaansa.
Toisaalta voi olla että useammin naisella siihen seksiin tulee tunteet mukaan. Mutta onko näinkään?
Muuten asian vierestä:
Nää pariskunnat vaan aina ihmetyttää ja mietityttää joissa toinen on yleinen jakokone (nainen tai mies) ja toinen ei tiedä siitä mitään... tai ei ole tietävinään?
Nainen 30+
Mulle on rehellisesti ihan yks lysti, kuka missäkin asuu, mutta katson vähän alas ihmisiä, jotka pyörittää siinä lähinaapurustossaan jotain " kumman kaa" -sovellusta.
Katsos kun on näitä lähiöitä, joissa lievästi tai enemmän viinaan menevät huorahtavat äitsykät vaihtaa keskenään miehiä. Ja pariskunnat dokaavat ja poikivat keskenään, lapset pyörii kämpästä toiseen lähien ja etien loputtomassa verkostossa.
Et se mulle tulee mieleen tosta " haluaisinkohan mä tota Tuijaa ja onpas se Pirkko rapsakan näköinen" .
Jos nyt Granissa ei niin tota menoa olekaan, niin se ei tarkoita sitä ettei ilmiötä esiintyisi.
Ei ne ihmiset ole niissä teidän porvarisuvuissa yhtään sen kummempia pulmusia. Herrat naivat ympäriinsä minkä ehtivät ja rouvat jotka tyypillisesti ovat naineet vain rahaa, hakevat tyydytystä sitten ihan muualta. Itsekin olen käynyt Kauniaisissa poikamiehenä ollessani yhtä paremman väen rouvaa puikottamassa monet kerrat.
Tunnen yhden suuren suomalaisen konserninjohtajan lapsia. Niille on aina ollut selvää että äiskä on vaan edustusrouva ja isi touhuu mitä missäkin touhuu..
Vierailija:
Mulle on rehellisesti ihan yks lysti, kuka missäkin asuu, mutta katson vähän alas ihmisiä, jotka pyörittää siinä lähinaapurustossaan jotain " kumman kaa" -sovellusta.Katsos kun on näitä lähiöitä, joissa lievästi tai enemmän viinaan menevät huorahtavat äitsykät vaihtaa keskenään miehiä. Ja pariskunnat dokaavat ja poikivat keskenään, lapset pyörii kämpästä toiseen lähien ja etien loputtomassa verkostossa.
Et se mulle tulee mieleen tosta " haluaisinkohan mä tota Tuijaa ja onpas se Pirkko rapsakan näköinen" .
Jos nyt Granissa ei niin tota menoa olekaan, niin se ei tarkoita sitä ettei ilmiötä esiintyisi.
Tavallisia kuolevaisia tekin vain olette.
Vierailija:
Mutta joo, jotenkin tuntuis TODELLA vieraalta että elämä pyörisi jonkun home made lähiökaunareiden ympärillä.
Sitä yhtä poikkeusta vahvistavaa sääntöä lukuunottomatta.
Kuulostat ihan yhdeltä mun säälittävältä hädin tuskin peruskoulun läpikäyneeltä tutulta " herrat ja rouvat" ... " puikottaa" . Kai sä sanot kans pillu, mulkku ja perse, koska et halua hienostella?
Pitää paikkansa. Ei tarvi tässä yhteiskuntaluokassa hienostella. Mä sanon kyl vittu just niillä sanoilla millä sanon. Koeta kestää jos tääl pitää roikkuu. Kuis sul on sellasii proletaarituttui??
Vierailija:
Kuulostat ihan yhdeltä mun säälittävältä hädin tuskin peruskoulun läpikäyneeltä tutulta " herrat ja rouvat" ... " puikottaa" . Kai sä sanot kans pillu, mulkku ja perse, koska et halua hienostella?
Oli loogista tai ei, sitä ei nyt kysytty!
Ilman seuraamusta panisin vaikka kaikkia kaupungin viehättäviä neitokaisia ja vielä pyllyyn loppuhuipennukseksi...