Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten avioerosta selviää?

Tuska
31.05.2023 |

Vai päteekö tähän vain se mitä aina sanotaan eli aika. Ajan myötä helpottaa jne.

Mies siis haluaa erota ja tuntuu tuskalliselta. En voi kuvitella elämää ilman miestä ja kuvittelin meidän vanhenevan yhdessä. Sattuu ja itken melkein koko ajan. Mies sanoo, että mun pitää nuorempana alkaa elämään omaa elämäänsä eikä pilata sitä hänen kanssaan. Mies siis mua 15 vuotta vanhempi ja on pian 60v.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä selviää, ajan myötä.

Vierailija
42/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan varmaa, että 60-vuotias mies ei eroa, jos hänellä ei ole uutta naista valmiina. Se on todellinen syy siihen, että mies haluaa eron. Toki sitten voi olla taustalla ihan oikeita syitä siihen, miksi mies on ihastunut toiseen naiseen.

Ap:lle kovasti voimia.

No tässä on sellaisia taustatekijöitä joiden perusteella en usko aivan ensimmäisenä miehellä olevan toista naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä selviää, ajan myötä.

Toivottavasti. Tänään tuli jo vähän vihan tunteita miestä kohtaan. Jos saman katon alla joudutaan elämään vielä pari kuukautta tai kauemminkin, niin kyllä silloin voi toiselle puhua. Ihan asiallisesti puhuin joistakin arkipäiväisistä asioita niin mies vain kommentoi jaa, jaa. Meni hermot ja lähdin autolla ajelemaan, että pääsen välillä kotoa pois enkä räjähdä ihan totaalisesti miehelle.

Mies haluaa erota, mutta nyt lähti tansseihin joihin ei kuitenkaan lähde ilman sormusta. Toki voi sen laittaa taskuun, mutta sormeen sen laittoi lähtiessään ja antoi mulle pusun. Haluaa varmaan pitää mut rauhallisena näillä jutuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi