Miten voi tulla paremmaksi sängyssä?
Mulla on ekaa kerta tyttöystävä ja hän sanoi ekan kerran (lauantai) jälkeen että olin aivan surkea sängyssä.
Kommentit (144)
8000 hermopäätettä eivät voi olla väärässä.
Klitoriksen stimulaatio - aivan ihana asia!
Klitta on seksuaaliseen tyydytykseen pelkästään tarkoitettu, toki se myös näyttää kauniilta :)
Vierailija kirjoitti:
Klitta on seksuaaliseen tyydytykseen pelkästään tarkoitettu, toki se myös näyttää kauniilta :)
Ja aina kun hyväilen puolisoni 8000 hermopäätettä, niin se vaatii munaa sisäänsä. Se siis taas siitä.
Mä kanssa mietin noin 4-500 naisen kokemuksella 🧐. Jokaikinen on halunnut munan sisäänsä jossain vaiheessa seksiä. Luulen että monikin olisi sanonut jos ei tykkää tai halua sitä sinne.
Mitäs veikkaatte. Tuleeko ketjun aloittaja enää tänne kyselemään mitään?
Toivottavasti hän nyt kuitenkin ymmärtää, että klitorisjankkaaja on marginaalitapaus.
Kuka täällä on sanonut, ettei halua munaa sisäänsä? Se ei silti tarkoita sitä että sillä pelkästään naiset saavat orgasmin. Hyvä jos joku saa, useimmat ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitta on seksuaaliseen tyydytykseen pelkästään tarkoitettu, toki se myös näyttää kauniilta :)Ja aina kun hyväilen puolisoni 8000 hermopäätettä, niin se vaatii munaa sisäänsä. Se siis taas siitä.
Näihän siinä käy, mikäli on siitintä saatavilla.
Biologiamme on rakennettu niin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Mikä vimma teillä miehillä on kieltää sen klitoriksen merkitys naisen nautinnolle? Kun se on satakertaa tutkittu juttu, että useimmat naiset tarvitsevat sen stimulointia, ja vain harva saa sillä pelkällä panemisella.
Niin Suomessa kuin muissakin maissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vimma teillä miehillä on kieltää sen klitoriksen merkitys naisen nautinnolle? Kun se on satakertaa tutkittu juttu, että useimmat naiset tarvitsevat sen stimulointia, ja vain harva saa sillä pelkällä panemisella.
Mikä vimma sulla on väärinymmärtää lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole kukaan mies kieltänyt, vaan sinä itse siitä jankkaat.
Mutta,eikö mene mitenkään haluun, että monelle naiselle ei riitä pelkkä klitoriksen räpläys tyydytyksen saamiseen, eikä edes orgasmin saamiseen. Ei riitä niin ei riitä ja vaatii paljon muutakin kuten sormet ja kalun pilluun.
Naiset itse haluaa, ei ole kyse miehien haluista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään vimma kieltää mitään.
Itse fashinoidun vulvasta kokonaisuutena, pillu on aivan ihana nautinnonlähde sekä (hetero)miehille että naisille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole kukaan mies kieltänyt, vaan sinä itse siitä jankkaat.
Mutta,eikö mene mitenkään haluun, että monelle naiselle ei riitä pelkkä klitoriksen räpläys tyydytyksen saamiseen, eikä edes orgasmin saamiseen. Ei riitä niin ei riitä ja vaatii paljon muutakin kuten sormet ja kalun pilluun.
Naiset itse haluaa, ei ole kyse miehien haluista.
Sinäkö väität, että naiset täällä vähättelevät sen klitoriksen merkitystä!? No tuo nyt on aivan syvältä.
Joo joillekkin naisille ei riitä, mutta suurimmalle osalle se on se klitoris se juttu, ei pelkkä muna. Mutta täällä yritetään antaa kuva, että kaikki naiset saavat sillä panolla, ja jos ei on tunnoton. Noinhan se ei mene.
Rakkaus ja seksi
Rakkaus ja seksiRakkaus ja seksi -artikkelit
Saatko orgasmin yhdynnässä? Ei saa suurin osa muistakaan naisista
Neljä viidestä naisesta ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. Olet siis täysin normaali.
Erityistason seksuaaliterapeutti (NACS) Marja Kihlström kertoo videolla vinkkinsä orgasmivaikeuksista kärsiville naisille.
Emmi Oksanen
perjantai 9.8.2019 klo 14:44
Luulitko, että muut naiset saavat orgasmin pelkän yhdynnän avulla ilman klitoriksen stimulointia? Eivät saa. Näin kertoo Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä julkaistu tutkimus, johon vastasi tuhat 18–94-vuotiasta naista. Toimittaja Rebecca Reidin mielestä naiset ovat eläneet silti vuosikymmeniä keisarin uudet vaatteet -tilanteessa. Reidin mukaan naiset ovat kuvitelleet, että he ovat outoja, kun eivät saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, eivätkä siksi sano asiasta mitään. Oikeasti he ovat vain normaaleja, mutta kukaan ei ole puhunut asiasta.
– Te, jotka voitte saada orgasmin pelkästä penetraatiosta seksissä olette superonnekkaita ja pitäisi olla tyytyväisiä itseenne. Kuulutte pieneen vähemmistöön ja voitte todennäköisesti nauttia seksistä melko taitamattoman kumppanin kanssa, Reid kirjoittaa.
Siis 4 viidestä ei saa pelkällä panolla. Käsitättekö!
Käsitämme ja olemme tämän tienneet jo vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Käsitämme ja olemme tämän tienneet jo vuosikymmenet.
No hyvä että jollekulle edes mennyt perille! Mutta joku tai jotkut vaan jankkaavat naisen olevan mieletään sairas kun noin väittää.
Kun se pilde tuo miehelle ja naiselle niin paljon nautintoa, pitäisi sen ollakkin iloinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Millä tavalla tämän käsittämisen pitäisi nyt muuttaa meitä, joille sanasi osoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Millä tavalla tämän käsittämisen pitäisi nyt muuttaa meitä, joille sanasi osoitat?
Lakkaatte mollaamisen naisia kohtaan, aivan järkyttäviä syytöksiä vaikka miksi hulluiksi ja tunnottomiksi ja ties miksi idiooteiksi. Tämä palsta niin naisvastainen kuin vain voi!
Ja toivottavasti tämä AP lukee nimenomaan näitä naisten juttuja, jos kerran oppia haluaa. Suosittelen lämpimästi, ei tarvitse tulla niitä paineitakaan liikaa,, kun tietää asioiden oikean laidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaatte mollaamisen naisia kohtaan, aivan järkyttäviä syytöksiä vaikka miksi hulluiksi ja tunnottomiksi ja ties miksi idiooteiksi. Tämä palsta niin naisvastainen kuin vain voi!
Käytöstavathan ovat aina paikallaan, puolin ja toisin, mutta ei niillä nyt orgasmien tai anatomian kanssa ole kauheasti tekemistä.
Henkilökohtaisesti ei kyllä silti mun elämään vaikuta millään tavalla, että kuinka iso osa saa panemalla tai ei.
Tää on niin säälittävää. Yksi jankkaja yleistää aina kaiken joksikin totuudekseen.
Miten sen päähän ei voi mahtua ajatus, että ihmiset nauttivat eri jutuista. Kummallinen pakkomielle sillä kieltämättä on. Ei vaikuta ihan terveeltä yksilöltä.