Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaana Kavonikuselle syytteet kunnianloukkauksesta

Vierailija
30.05.2023 |

Kommentit (392)

Vierailija
281/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Nato-Suomessa ja pidätykset ovat alkaneet.

Pidätykset alkoivat jo Annen ja Vapan veljesten pidätyksistä.

Vierailija
282/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän noilla asioilla on tekemistä keskenään - pidätyksillä ja NATO:lla?

Ei kannata kuitenkaan anonyymilläkään palstalla ihan hulluimpia vastauksia julkaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Kavonius ja Totuuspuolue ole mukana hallitus neuvotteluissa?

Hallitusta ei tarvita, kun Jaanasta tulee presidentti. Hän saa diktaattorin valtuudet.

Ja huom! Valistuneen diktaattorin valtuudet

Eikö se pitäisi olla valaistuneen....

Vierailija
284/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuitenkaan anonyymilläkään palstalla ihan hulluimpia vastauksia julkaista

Sananvapautta ja kansalaisten muita vapauksia rajoitetaan.

Valtamedia syöttää meille täyttä valhetta.

Vierailija
285/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö rikolliset katsoa läpi käsien?

Joku sanoi että se alkoi silloin kun omaiset alkoivat hankkia hoitoon pahiten rokotuksista sekoilevia.

Missäkö ne ruumiit muuten? Luin hoitojaksolla olleen kertomuksen. Ihmisiä tuodaan ruumispussissa mielisairaalaan ja on merkitty kuolleeksi. Sairaalassa saavat uuden henkilöllisyyden.

Niin niille Tiihosen vainajille tehdään. ( Tosin mun mielestä tuon tyypin hoitojakso ois voinut olla vähän pitempikin.)

Vierailija
286/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että se alkoi silloin kun omaiset alkoivat hankkia hoitoon pahiten rokotuksista sekoilevia.

Missäkö ne ruumiit muuten? Luin hoitojaksolla olleen kertomuksen. Ihmisiä tuodaan ruumispussissa mielisairaalaan ja on merkitty kuolleeksi. Sairaalassa saavat uuden henkilöllisyyden.

Niin niille Tiihosen vainajille tehdään. ( Tosin mun mielestä tuon tyypin hoitojakso ois voinut olla vähän pitempikin.)

Ja heitä säilytettään prinsessa Leijan kellarissa.

Vierailija
287/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan?

- Pidät itseäsi 'omilla aivoillaan ajattelijana'

- Koet, että rokotus koronaa vastaan on vahingollinen  

- Odotat Trumpin uutta tulemista presidentiksi

- Pidät Venäjän erikoisoperaatiota Ukrainaan oikeutettuna

- Näet, että Jaana Kavonius on vastavoima valtaeliitille

Vierailija
288/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaa, että tästä tulee pitkä oikeudenkäynti. Mahtaako edes ensi jouluna olla ohi? Toivottavasti kaikki saavat sanoa sanottavansa. Kiinnostavaa on sekin, ketkä ovat syyttäjinä, koska Länsi-Uudenmaan käräjäoikeuden syyttäjinä on entisiä poliiseja. Jos joku sellainen, joka on aikoinaan tutkinut joko Kavoniuksen tai hänen vastapuoliensa rikosilmoituksia tai tutkintapyyntöjä, niin eikö ole silloin jäävi?

Vierailija
289/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Presidentti Sauli Niinistö arvioi sanomalehti Keskisuomalaisessa, että kunnianloukkausoikeudenkäyntejä voisi perustellusti syntyä paljon enemmän. Ja Niinistön mielestä olisi hyvä, jos niitä syntyisi. Sanotaan näin, että muutama varoittava esimerkki olisi paikallaan."

Nyt niitä Suomen paholaismaisimman WEF-presidenttimme kostotuomioita siis leivoskellaan. Sama Sauli on vastuussa niistä kaikista kymmenistä tuhansista ylikuolleisuusluvuista ja sadoilla prosenteilla miljooniin sairauksiin nousseista sairaustilastoista, joita Sauli Niinistön ja hänen palkitsemansa maanpetturin Sanna Marinin, Krista Kiurun ym. rokoteteloituksilla toteutettiin tahallaan. Niihin suositteli Sauli Niinistö 2021-2022, vaikka ylikuolleisuus ja valtavat sairausluvut ovat olleet tiedossa. Niistä ei saa uutisoida Saulin diktatuurissa mitään, jotta Saulin kopla ja virkamafiasta kukaan ei joudu vastuuseen.

Olen kerännyt Sauli Niinistön EU-valtiopetosrikollisuudesta ja muusta virkamafian rikollisuudesta todisteet 1996-2023. Minulle leivotuissa 30.5.2023 minulle Iltalehden toimittajan puhelinsoitolla paljastuneissa syytteissä ja täysin poikkeavassa 5 vuoden vankeusrangaistuksessa (ja sellaisella uhkaamisessa) ei ole kyse mistään minun rikoksestani. Minun rikoksiani ei ole olemassa, koska julkistan todisteet kaikesta, mistä totuutta paukutan julkisesti näkyviin. Sen sijaan kyse on siitä, että syytteitä leivotaan ja minua leivotaan hiljaiseksi kiven sisään 5 vuodeksi siksi, että tiedän liikaa heidän rikoksistaan, jotka todisteillani paljastuvat ja heitä se vankeus ja miljardien korvausvastuut uhkaavat, jos todisteeni käsitellään ja kun tieto heidän rikoksistaan julkaistaan.

Laitoin postauksesi SuPo:lle IP-tietoineen. Seuraava ovikellonsoitto ei välttämättä ole postimies.

Oletko ilkeä,kiukkuinen ja kostonhaluinen?

T.Ohis

Ei kun oikeudentuntoinen. En yhtään ihmettele, että Kavonius pääsee linnaan tai mielisairaalaan....

Jaanahan pyrkii presidentiksi. Jos onnistuu, hän pääsee linnaan, Presidentinlinnaan. Jos hänestä tulee presidentti kuolemantuomiokin otetaan käyttöön. Joka tapauksessa iso määrä päättäjiä Salesta ja Marinista alkaen saavat elinkautisen vankeusrangaistuksen. Jaana tulee olemaan diktaattorin valtuudet.

Ihmettelen vain, miten vallan kolmijako toimii sitten kun Leia pääsee presidentiksi. Koko oikeus- ja poliisilaitoksen henkilökuntahan on joko vankilassa tai teloitettuna. Kukahan muuten nuo kaikki poliisit kärrää sinne vankilaan? Jaanan yksityisjoukot a la Wagner?

Tuo on vielä pientä Vapauden liiton pj. Ossi Tiihosen lausumiin verrattuna. Hän jo aikoja sitten sanoi, että puolet koronarokotetuista kuolee puolessa vuodessa. Jossakin on siis 2 miljoonaa ruumista kätkettynä. Missä, sen tietää vain merkonomi Tiihonen. Asuu muuten Lohjalla niin kuin Jaanakin.

Merkonomi Tiihonen on hyvää pataa Bäckströmin ja Putkosen kanssa, oli mukana ystävyysmatkalla Moskovaan. Tämä kertoo paljon. Supo varmaan tietää enemmän, mutta nehän ei paljon lausuntoja anna.

Vierailija
290/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä tästä opimme? Kannattaa puhua, ,uten Trump, jotta tulee ymmärretyksi ?🙂

Vierailija
291/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin varma korruptiosta virkamieskoneistossa, koska olen nähnyt sen itse. Korruptiota, tai rikollisten nahan pelastamista on myös kaikkialla muualla jossa pidetään salaisia palaverejä (eli eivät ole kaikille avoimia), ihan nyt esim. musiikkiteollisuuden voi nostaa esiin.

Tästä henkilöstä en osaa sanoa, kun en tunne yhtään, mutta tunnen paljon, ja tiedän vielä enemmän kaikenlaista mitä en missään julistele.

Vierailija
292/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kremlin trollit ja hauskaa pitävät nuorukaiset syöttää sun kaltaisille pässeille valheita ja te nielette syötin koukkuineen päivineen yhtään kyseenalaistamatta.

Vierailija
293/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet?

Vierailija
294/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet?

Etkö tiennyt venäjän kaappavan salaa Suomesta uutta tykin ruokaa?

Vierailija
295/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin varma korruptiosta virkamieskoneistossa, koska olen nähnyt sen itse. Korruptiota, tai rikollisten nahan pelastamista on myös kaikkialla muualla jossa pidetään salaisia palaverejä (eli eivät ole kaikille avoimia), ihan nyt esim. musiikkiteollisuuden voi nostaa esiin.

Tästä henkilöstä en osaa sanoa, kun en tunne yhtään, mutta tunnen paljon, ja tiedän vielä enemmän kaikenlaista mitä en missään julistele.

Millaista virkamieskoneistoa musiikkiteollisuudessa on? Missä ja milloin heidän salaiset palaverinsa kokoontuvat? 

Vierailija
296/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista virkamieskoneistoa musiikkiteollisuudessa on? Missä ja milloin heidän salaiset palaverinsa kokoontuvat? 

TAI RIKOLLISTEN NAHAN PELASTAMSITA. Noin, jos omat voimat ei lukemiseen sulla riitä.

Vierailija
297/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAI RIKOLLISTEN NAHAN PELASTAMSITA. Noin, jos omat voimat ei lukemiseen sulla riitä.

Keiden rikollisten nahka oikein pelastettiin? Kuka pelasti, milloin ja miten. Välttyivätkö oikeasti nylkemiseltä vai oliko tämä kielikuva?

Vierailija
298/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Presidentti Sauli Niinistö arvioi sanomalehti Keskisuomalaisessa, että kunnianloukkausoikeudenkäyntejä voisi perustellusti syntyä paljon enemmän. Ja Niinistön mielestä olisi hyvä, jos niitä syntyisi. Sanotaan näin, että muutama varoittava esimerkki olisi paikallaan."

Nyt niitä Suomen paholaismaisimman WEF-presidenttimme kostotuomioita siis leivoskellaan. Sama Sauli on vastuussa niistä kaikista kymmenistä tuhansista ylikuolleisuusluvuista ja sadoilla prosenteilla miljooniin sairauksiin nousseista sairaustilastoista, joita Sauli Niinistön ja hänen palkitsemansa maanpetturin Sanna Marinin, Krista Kiurun ym. rokoteteloituksilla toteutettiin tahallaan. Niihin suositteli Sauli Niinistö 2021-2022, vaikka ylikuolleisuus ja valtavat sairausluvut ovat olleet tiedossa. Niistä ei saa uutisoida Saulin diktatuurissa mitään, jotta Saulin kopla ja virkamafiasta kukaan ei joudu vastuuseen.

Olen kerännyt Sauli Niinistön EU-valtiopetosrikollisuudesta ja muusta virkamafian rikollisuudesta todisteet 1996-2023. Minulle leivotuissa 30.5.2023 minulle Iltalehden toimittajan puhelinsoitolla paljastuneissa syytteissä ja täysin poikkeavassa 5 vuoden vankeusrangaistuksessa (ja sellaisella uhkaamisessa) ei ole kyse mistään minun rikoksestani. Minun rikoksiani ei ole olemassa, koska julkistan todisteet kaikesta, mistä totuutta paukutan julkisesti näkyviin. Sen sijaan kyse on siitä, että syytteitä leivotaan ja minua leivotaan hiljaiseksi kiven sisään 5 vuodeksi siksi, että tiedän liikaa heidän rikoksistaan, jotka todisteillani paljastuvat ja heitä se vankeus ja miljardien korvausvastuut uhkaavat, jos todisteeni käsitellään ja kun tieto heidän rikoksistaan julkaistaan.

Laitoin postauksesi SuPo:lle IP-tietoineen. Seuraava ovikellonsoitto ei välttämättä ole postimies.

T.Ohis

Ei kun oikeudentuntoinen. En yhtään ihmettele, että Kavonius pääsee linnaan tai mielisairaalaan....

Jaanahan pyrkii presidentiksi. Jos onnistuu, hän pääsee linnaan, Presidentinlinnaan. Jos hänestä tulee presidentti kuolemantuomiokin otetaan käyttöön. Joka tapauksessa iso määrä päättäjiä Salesta ja Marinista alkaen saavat elinkautisen vankeusrangaistuksen. Jaana tulee olemaan diktaattorin valtuudet.

Ihmettelen vain, miten vallan kolmijako toimii sitten kun Leia pääsee presidentiksi. Koko oikeus- ja poliisilaitoksen henkilökuntahan on joko vankilassa tai teloitettuna. Kukahan muuten nuo kaikki poliisit kärrää sinne vankilaan? Jaanan yksityisjoukot a la Wagner?

Tuo on vielä pientä Vapauden liiton pj. Ossi Tiihosen lausumiin verrattuna. Hän jo aikoja sitten sanoi, että puolet koronarokotetuista kuolee puolessa vuodessa. Jossakin on siis 2 miljoonaa ruumista kätkettynä. Missä, sen tietää vain merkonomi Tiihonen. Asuu muuten Lohjalla niin kuin Jaanakin.

Merkonomi Tiihonen on hyvää pataa Bäckströmin ja Putkosen kanssa, oli mukana ystävyysmatkalla Moskovaan. Tämä kertoo paljon. Supo varmaan tietää enemmän, mutta nehän ei paljon lausuntoja anna.

Voisiko nyt joku selittää ihan yksinkertaisesti nämä Tiihoset, Putkoset, Bäckströmit ym ja miten he liittyvät Kavoniukseen ? Kavonius itse puhuu heistä otaksuen, että kaikki tietävät taustat.

Jotta todella voisi muodostaa tästä kaikesta mielipiteen, olisi tiedettävä hieman enemmän. Vaikuttaa kovin monimutkaiselta kuviolta.

Siis, kuka teki mitä, mitä siitä oli seurauksena, kuinka siihe n reagoitiin, tutkiko poliisi, tuliko sanktioita, minkälaisia tai miksi niitä ei tullut jne ?

Vierailija
299/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Ohis

Voisiko nyt joku selittää ihan yksinkertaisesti nämä Tiihoset, Putkoset, Bäckströmit ym ja miten he liittyvät Kavoniukseen ? Kavonius itse puhuu heistä otaksuen, että kaikki tietävät taustat.

Jotta todella voisi muodostaa tästä kaikesta mielipiteen, olisi tiedettävä hieman enemmän. Vaikuttaa kovin monimutkaiselta kuviolta.

Siis, kuka teki mitä, mitä siitä oli seurauksena, kuinka siihe n reagoitiin, tutkiko poliisi, tuliko sanktioita, minkälaisia tai miksi niitä ei tullut jne ?

Ossi Tiihonen, Anus-Janus Putkonen ja läskidosentti Johan Bäckman (ei Bäckström) ovat Suomen johtavia maanpettureita ja Venäjän kätyreitä. Tämän porukan on Kavonius kavereikseen valinnut.

Vierailija
300/392 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan?

- Pidät itseäsi 'omilla aivoillaan ajattelijana'

- Koet, että rokotus koronaa vastaan on vahingollinen  

- Odotat Trumpin uutta tulemista presidentiksi

- Pidät Venäjän erikoisoperaatiota Ukrainaan oikeutettuna

- Näet, että Jaana Kavonius on vastavoima valtaeliitille

Et oikeasti voi olla noin pihalla.