Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi johtua miesystävän tälläinen käytös? Esim. kun selkäni oli kauhean kipeä niin painosti minut tulemaan kanssaan kävelylle "liikettä se sun selkä kaipaa!" ja sitten suuttui kun en pystynyt lopulta enää liikkumaan

Vierailija
30.05.2023 |

Otti marttyyriasenteen ja valitti siitä että joutui maksamaan bussini kotiin, kun en kerran pystynyt kävelemään eikä minulla ollut rahaa mukana ja miksi lähdin mukaan, jos kerran sattui niin pahasti..
Ja tosiaan kävelytti mua varmaan 6km vaikka lupasi että kävellään vaan "korttelin ympäri"

Ja toinen esimerkki on joululta kun oloni oli kuumeinen, mutta mies jankutti mukaansa joulusaunaan "lämmin sauna tekee hyvää!" josta sitten kompuroin suihkuun ja pyörryin .

Tuntuu että mies haluaa auttaa omien uskomustensa pohjalta "Liike on lääkettä. Sohvaperunat ovat sairaita" mutta minusta tämä touhu menee jo sadismin puolelle!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä terve?

Vierailija
2/6 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä terve?

Suurimman osan ajasta kyllä. Mitä nyt tämä välilevynpullistuma jonka sain kun autoin kaveria muutossa.. A.p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolla paranee. Monoa arseeseen!

Vierailija
4/6 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen itse asettaa rajansa, ottaa vastuun tekemisistään eikä ole kenenkään vietävissä mihinkään.

Vierailija
5/6 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies käyttäytyy, kun on itse kipeänä? Hautautuuko pikku flunssassa sohvan perälle ja huokailee huonoa oloaan?

Vierailija
6/6 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on vaikka millä mitalla, tietävät aina paremmin ja keksivät omasta päästään hoitoja vaikka esim. Käypä hoito suositukset ovat olemassa ihan kaikkien nähtävillä. Jopa terveyskeskuksessa on tuollaisia töissä.

Älä tuhlaa aikaasi tuollaisen kanssa, joka ei selvästi kunnioita sinua, ei tunteitasi, eikä tuntemuksiasi. Hän tietää paremmin. Anna hänen tietää paremmin jonkun toisen seurassa ja etsi parempi mies.

Itse erosin lasteni isästä, joka selosti synnytyksen jälkeen, että ei synnyttäminen satu, että se on vaan sellainen naisten juoni, millä he yrittävät kiristää miehiltä jotain. Kun kysyin, että miksi luulet, että naiset huutavat synnytyksessä kuin pistetty sika, hän sanoi, että naiset tykkäävät huutaa. Sairas.