Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen menee kutsuttuna bändin eturiviin ja jatkoille?

Vierailija
30.05.2023 |

Siis bändäriksi ja sitten esittää ettei ole tiennyt mistä kyse, sekä vielä uhriutuu? Eikö se nyt ole aika selvää miksi siellä nollarivillä ei ole esim. kaljamahaisia heviukkoja seassa? Tainnut morkkikset iskeä ja pitänyt keksiä selityksiä. Bändäreissä ei mitään vikaa, mutta jos ja kun kaikki tietää mistä kyse niin ihme hommaa itkeä jälkikäteen asiasta.

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on tullut esille, että on perheitä ,joissa ei puhuta "maailman menosta ja pahuudesta"itsekkin olen ollut tosi naivi, ihan opiskelu iässä. bändäri ilmiöt, miehet ja sikailu, huijaukset,narsistit ym. oon oppinut vasta myöhemmällä iällä tunteen, kun oon maalta ja aika kiltistä suvusta kotoisin.

toisalta naivina, en jäänyt bileiden jatkoille tai yksityisbileisiin ja oon säästynyt kaikelta ahdistelupaskalta aina.

Vierailija
82/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niitä tynnyrissä kasvaneita kun eivät tiedä miten seksistä nykyaikana puhutaan ja neuvotellaan. Kinkyseksistä varsinkin. Käydään ensin selvin päin ja rauhassa läpi mitä tullaan tekemään. Ja aktin aikana huomioidaan myös sen toisen tarpeet, että onko ok tilassa mukana jne. Sitä on suostumuksellinen, turvallinen ja hyvä seksi. 

Ei juoteta ketään känniin ja vaan mennä panemaan. 

Känniin? :D Kinkypiireissä lähinnä vapotetaan metukkaa jne. eikä juoda mitään viinaa mistä on tuntikausien panosessioissa vain haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pahoittanut mielensä niin maan perusteellisesti, kun naiset eivät annakaan mies-roctähtien sanella vaatimuksia. Kuvitelkaa! Naiset osallistuvat tilaisuuteen ja sitten määräävätkin itse, miten heitä saa ja miten ei saa kohdella. Sitä röyhkeyttä!!! Mies määrää, mies! Ei nainen. Mihin tämä maailma on menossa, naiset eivät tottele! Tulen hulluksi, on tämä niin väärin.

Vierailija
84/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin ja tiesin mitä se tarkoittaa. Vaikka olin silloin alaikäinen niin ei tulis mieleenkään siitä mihinkään itkeskellä ei nyt eikä silloin. Kaikki saivat mitä halusivat. Enkä ole katunut hetkeäkään.

Vierailija
85/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä on tullut esille, että on perheitä ,joissa ei puhuta "maailman menosta ja pahuudesta"itsekkin olen ollut tosi naivi, ihan opiskelu iässä. bändäri ilmiöt, miehet ja sikailu, huijaukset,narsistit ym. oon oppinut vasta myöhemmällä iällä tunteen, kun oon maalta ja aika kiltistä suvusta kotoisin.

toisalta naivina, en jäänyt bileiden jatkoille tai yksityisbileisiin ja oon säästynyt kaikelta ahdistelupaskalta aina.

Tuo ei ole "maailman pahuutta" vaan sitä että miehet ahdistelevat naisia.

Vierailija
86/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kohua. Iltalehden mukaan tältä naiselta oli solisti halunnut seksiä, nainen oli kieltäytynyt ja solisti poistunut paikalta pettyneenä. Huumetesti näyttänyt negatiivista.

Sitten kauhea poru.

???

Jep. Sitten vain julkaisemaan kuvia ja videoita väitteidensä tueksi, kuten uhoaa.

En pidättele hengitystä odotellessa.

Takavuosina joku pimatsu meinasi kiristää jotakin julkimoa (en muista ketä) tyyliin että jos et maksa niin julkaisen koko jutun. Tämän kaverin vastaisku oli eeppinen, se latasi itse kuvat ja kertomuksen tapahtuneesta nettiin ennenkuin typsu ehti kissaa sanoa.

Vai eeppinen? Ja paskat. Miehenä sillä ei vain ollut mitään pelättävää. Eivät nettitrollit hyökkää laumoina miesten kimppuun.

Vierailija
87/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka eivät ymmärrä tekevänsä väärin itseään ja muita naisia kohtaan tukemalla omalla toiminnallaan naisten esineellistämistä.

Vierailija
88/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin vielä 20-vuotiaanakin voinut mennä hyväuskoisena eturiviin ja jatkoille kuvitellen että haluavat olla kavereita.

Ei kaikki meistä ole kasvaneet irstaillen, on myös me kiltit maalaistytöt jne.

Itseasiassa tuossa iässä uskoin täysin kun viimeinen bussi meni ja nuori mies tarjosi yöpaikkaa. Kysyin ettei ole taka-ajatuksia ja sanoi ettei ole. Uskoin vaikka oli koko illan flirttaillut, olin tottunut rehellisiin ihmisiin.

No, oli sillä taka-ajatuksia ja se vähän ahdisti mutta mitään ei tapahtunut. Painosti kyllä ikävästi. Hiivin ensimmäisellä aamubussilla kotiin ja jätin hänet nukkumaan.

Ihmettelin miksi yritti painostaa, vaikka olin etukäteen kertonut että mitään ei tule tapahtumaan. Että eikö ymmärtänyt miten pelottavaa se on naiselle. Muistan sen ihmetyksen.

Muistan kun ensimmäisissä kesätöissä oli pomona sellainen ahdistelija. No minä kielsin tiukasti, mutta meno jatkui. Kerroin asiasta isälle, ja hän siihen ihan yhtä ihmeissään, että kai kielsit? Minä siihen, että juu, mutta kun ei usko. Tuijotimme toisiamme ihan pöllämystyneinä. Aika uskomaton tyyppi, kun ei puhetta usko! No iskä manasi, että on se kumma kun tutun tytärtä pitää kiusata tuolla tavalla, ja soitti pomon vaimolle, joka oli meille muualta tuttu. Siihen loppui ahdistelemiset.

Olisin ollut ihan uunona bäkkärillä, jos minua olisi pyydetty "jatkoille missä vähän juodaan ja tanssitaan" ja sitten olisi odotettu muutakin kuin tanssikaveria 🙄 Ei kaikki ole yhtä kieroja kuin vanhat rokkarit...

(En mä avuton ole ollut koskaan, vaikka viaton olen ollutkin. Multa on irronnut polvea haaruksiin ja nyrkkiä nenään, jos puhetta ei ole uskottu. Mutta se on toinen tarina.)

Vierailija
89/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niitä tynnyrissä kasvaneita kun eivät tiedä miten seksistä nykyaikana puhutaan ja neuvotellaan. Kinkyseksistä varsinkin. Käydään ensin selvin päin ja rauhassa läpi mitä tullaan tekemään. Ja aktin aikana huomioidaan myös sen toisen tarpeet, että onko ok tilassa mukana jne. Sitä on suostumuksellinen, turvallinen ja hyvä seksi. 

Tosin kunnon kinkyseksistä menee kaikki maku, jos sovitaan etukäteen yhtään mitään, käytetään turvasanoja tms. Kuulostaa lähinnä joltain Fifty shades of greyn katsoneen eukon "kinkyilyltä". Suostumuksellinen, turvallinen ja hyvä seksi on aivan eri asia kun kinkyily. Näitä näkee nykyään paljon, että se "kinky" tarkoittaa lähinnä pehmustettuja käsirautoja, "pane mua isukkia!" ja pakaroiden läiskimistä. T. Fetissiukko

Kyllä. Mielelläni isken kaltaisiasi setämiehiä niin että annan niiden ymmärtää. Sitten juotan niille roofieta, ja yllätän ne sitomalla sänkyyn ja työntämällä jotain isoa ja kovaa ilman liukkaria niiden peräaukkoon. Olen tehnyt jo muutamalle, ja kaikki ovat niin häpeissään, että eivät ole kehdanneet viedä asiaa eteenpäin. Aion jatkaa.

Vierailija
90/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka eivät ymmärrä tekevänsä väärin itseään ja muita naisia kohtaan tukemalla omalla toiminnallaan naisten esineellistämistä.

Onko naiseus joku monoliitti jonka kuvittelet toimivan tahtosi mukaan vai olisiko naiset sittenkin ihan itseohjautuvia ja itsenäisiä olentoja jotka tekevät kukin miten parhaaksi näkevät ilman tarvetta tuollaiseen laumasieluisuuteen?

Vierailija
91/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Negativen bändäri ja tiesin kyllä et sain roikkuu niiden kanssa vaan yhdestä syystä. Onneksi se oli ok mullekin. Olin 18 sillo.

Vierailija
92/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon kuullut et just kauniita naisia ,voi joku tulla pyytään bäkkäri juhliin. ei kaikki kutsutut mene niihin ,vaan saattaa pahastuakin kutsusta. jotkut taas haluaa toimia bändärinä ja haluaa mennä aina bäkkärille.pahin juttu, mitä oon kuullu, on että jotkut on valmiit hoitaan roudarit ja kaikki, päästäkseen tapaamaan julkkiksia. ehdottomasti ilmiö mitä en halua kenellekkään nuorelle. hyvä jos kohun myötä vanhemmat herää julkkis touhuihin.

pamela des barres vai mikä olikaan tarkka nimi on kirjoittanut kirjan bändärin ajoistaan. olis siis esim. doorsin, jim morrisonin kanssa suhteillu bändärinä.englanniksi löytyy varmaan kirjaa ja youtube haastattelua.

Kirja on myös suomenkielisenä. Yllättävän kesy kirja, ei hurjia paljastuksia.

Vierailija
93/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin kunnon kinkyseksistä menee kaikki maku, jos sovitaan etukäteen yhtään mitään, käytetään turvasanoja tms. Kuulostaa lähinnä joltain Fifty shades of greyn katsoneen eukon "kinkyilyltä". Suostumuksellinen, turvallinen ja hyvä seksi on aivan eri asia kun kinkyily. Näitä näkee nykyään paljon, että se "kinky" tarkoittaa lähinnä pehmustettuja käsirautoja, "pane mua isukkia!" ja pakaroiden läiskimistä. T. Fetissiukko

Kyllä. Mielelläni isken kaltaisiasi setämiehiä niin että annan niiden ymmärtää. Sitten juotan niille roofieta, ja yllätän ne sitomalla sänkyyn ja työntämällä jotain isoa ja kovaa ilman liukkaria niiden peräaukkoon. Olen tehnyt jo muutamalle, ja kaikki ovat niin häpeissään, että eivät ole kehdanneet viedä asiaa eteenpäin. Aion jatkaa.

Joo jatka ihmeessä vaniljaleikkejäsi. Pysy kuitenkin kaukana kunnon kinkyhommista, ettei pieni sielusi murru.

Vierailija
94/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sellainen, joka lukee kotona iltaisin läksyjä ja jonka keskiarvo koulussa on noin 9,7, ja josta tulee aikuisena kovapalkkainen lääkäri tai juristi.

Vierailija
95/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturiviin bailaamaan ja jatkoille lähtee ulospäinsuuntautuneet naiset, jotka haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja nähdä millainen idoli on muuten kuin lavalla. Ei oo mitenkään välttämättä seksi mielessä. Miks olis? 

Vierailija
96/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa kyllä ihan tietynlaisen kuvan ja viestin ihmisestä, joka lähtee bändin bäkkärille. Viestin siitä, että on valmis menemään sänkyyn.

Vierailija
97/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka he menisivätkin jatkoille? Tarkoittaako se mielestänne sitä, että siellä jatkoilla on pakko suostua kaikkeen mahdolliseen tai on oma vika mikäli tulisi huumatuksi?

Vierailija
98/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin vielä 20-vuotiaanakin voinut mennä hyväuskoisena eturiviin ja jatkoille kuvitellen että haluavat olla kavereita.

Ei kaikki meistä ole kasvaneet irstaillen, on myös me kiltit maalaistytöt jne.

Itseasiassa tuossa iässä uskoin täysin kun viimeinen bussi meni ja nuori mies tarjosi yöpaikkaa. Kysyin ettei ole taka-ajatuksia ja sanoi ettei ole. Uskoin vaikka oli koko illan flirttaillut, olin tottunut rehellisiin ihmisiin.

No, oli sillä taka-ajatuksia ja se vähän ahdisti mutta mitään ei tapahtunut. Painosti kyllä ikävästi. Hiivin ensimmäisellä aamubussilla kotiin ja jätin hänet nukkumaan.

Ihmettelin miksi yritti painostaa, vaikka olin etukäteen kertonut että mitään ei tule tapahtumaan. Että eikö ymmärtänyt miten pelottavaa se on naiselle. Muistan sen ihmetyksen.

Muistan kun ensimmäisissä kesätöissä oli pomona sellainen ahdistelija. No minä kielsin tiukasti, mutta meno jatkui. Kerroin asiasta isälle, ja hän siihen ihan yhtä ihmeissään, että kai kielsit? Minä siihen, että juu, mutta kun ei usko. Tuijotimme toisiamme ihan pöllämystyneinä. Aika uskomaton tyyppi, kun ei puhetta usko! No iskä manasi, että on se kumma kun tutun tytärtä pitää kiusata tuolla tavalla, ja soitti pomon vaimolle, joka oli meille muualta tuttu. Siihen loppui ahdistelemiset.

Olisin ollut ihan uunona bäkkärillä, jos minua olisi pyydetty "jatkoille missä vähän juodaan ja tanssitaan" ja sitten olisi odotettu muutakin kuin tanssikaveria 🙄 Ei kaikki ole yhtä kieroja kuin vanhat rokkarit...

(En mä avuton ole ollut koskaan, vaikka viaton olen ollutkin. Multa on irronnut polvea haaruksiin ja nyrkkiä nenään, jos puhetta ei ole uskottu. Mutta se on toinen tarina.)

Pienissä piireissä on enemmän tällaista omien suojelua. Jos ukonrahjus tekee väärin, niin koskaan ei tiedä kuka soittaa. Voi mennä työt alta tai vaimo laittaa kusipään ulkoruokintaan. Kaupungissa meno on epäsosiaalisempaa, kun se nuori nainen on vain nuori nainen eikä liikekumppanin, työkaverin tytär tai sukua anopin serkun kautta. Maaseudulla on omat pskamaiset piirteensä, mutta kyllä se suojeleekin.

En yhtään ihmettele, etteikö konserteilla ja festareilla olisi voinut tapahtua kamalia väärinkäsityksiä.

Vierailija
99/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien pitäisi muistaa kertoa tyttärilleen että kun viisikymppinen rokkisetä pyytää verhon taakse niin siellä ei vaihdeta My Little Pony kiiltokuvia.

Totta. Vanhempien pitää muistaa kertoa tyttärilleen, että se rokkisetä ei määrää mistään. Vanhempien pitää muistaa kertoa, että vaikka tytär menee "verhon taakse" tai mihinkään muualle, rokkisetä ei omista häntä, rokkisedällä ei ole mitään oikeuksia, rokkisetä on velvollinen kohtelemaan nuoria naisia kuin ihmisiä.

Ja tyttärelle pitää kertoa että jos rokkisetä kuvittelee hänellä olevan oikeuksia eikä kysy suostumusta, silloin tehdään rikosilmoitus.

Vierailija
100/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että haluat, että kerron, millainen nainen siihen suostuu?

Isäongelmainen jännänaisbändäri. Näitä kyllä nähty. T. Konserttipaikassa työskentelevä

Joo, olet varmastikin vielä psykologilääkäri joka tekee diagnooseja. Pysy nyt siellä lipunmyynnissä vaan ja jätä diagnosointi ammattilaisille.