Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen menee kutsuttuna bändin eturiviin ja jatkoille?

Vierailija
30.05.2023 |

Siis bändäriksi ja sitten esittää ettei ole tiennyt mistä kyse, sekä vielä uhriutuu? Eikö se nyt ole aika selvää miksi siellä nollarivillä ei ole esim. kaljamahaisia heviukkoja seassa? Tainnut morkkikset iskeä ja pitänyt keksiä selityksiä. Bändäreissä ei mitään vikaa, mutta jos ja kun kaikki tietää mistä kyse niin ihme hommaa itkeä jälkikäteen asiasta.

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja nättinä jenkkibändit tuli hakemaan ihan sieltä festarialueelta tai yleisöstä bäkkärille. (Jännä että oli aina jenkkejä jotka tuli hakemaan ilman että itse mitenkään oli tyrkyllä, suomalaiset ei sitä tehneet, vaan jos halusi bäkkärille niin piti tajuta jäädä kuhnimaan tilan läheisyyteen keikan jälkeen). Mitäs pahaa siinä oli jos lähdin mukaan? En kyllä mennyt koskaan suutelua pidemmälle. Jos kaikki on tehty yhteisymmärryksessä niin mitä pahaa siinä on?

Totuus liene toinen.

Vierailija
62/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö. Ihan kuin nainen ei voisi oikeasti ihailla jotain yhtyettä, tai laulajaa ja ajatus että saa viettää hetken ihailemiensa ihmisten kanssa voi olla innostava. Kuka fani torjuisi tarjouksen että pääsee eturiviin? Ei kaikki tajua että siinä voi olla taka-ajatuksia. Tietty jos ei halua muuta ja siellä aletaan ehdottaa jtn on hyvä lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollat rivissä

Vierailija
64/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonenkin oli siellä

Vierailija
65/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuullut et just kauniita naisia ,voi joku tulla pyytään bäkkäri juhliin. ei kaikki kutsutut mene niihin ,vaan saattaa pahastuakin kutsusta. jotkut taas haluaa toimia bändärinä ja haluaa mennä aina bäkkärille.pahin juttu, mitä oon kuullu, on että jotkut on valmiit hoitaan roudarit ja kaikki, päästäkseen tapaamaan julkkiksia. ehdottomasti ilmiö mitä en halua kenellekkään nuorelle. hyvä jos kohun myötä vanhemmat herää julkkis touhuihin.

pamela des barres vai mikä olikaan tarkka nimi on kirjoittanut kirjan bändärin ajoistaan. olis siis esim. doorsin, jim morrisonin kanssa suhteillu bändärinä.englanniksi löytyy varmaan kirjaa ja youtube haastattelua.

Vierailija
66/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vielä 20-vuotiaanakin voinut mennä hyväuskoisena eturiviin ja jatkoille kuvitellen että haluavat olla kavereita.

Ei kaikki meistä ole kasvaneet irstaillen, on myös me kiltit maalaistytöt jne.

Itseasiassa tuossa iässä uskoin täysin kun viimeinen bussi meni ja nuori mies tarjosi yöpaikkaa. Kysyin ettei ole taka-ajatuksia ja sanoi ettei ole. Uskoin vaikka oli koko illan flirttaillut, olin tottunut rehellisiin ihmisiin.

No, oli sillä taka-ajatuksia ja se vähän ahdisti mutta mitään ei tapahtunut. Painosti kyllä ikävästi. Hiivin ensimmäisellä aamubussilla kotiin ja jätin hänet nukkumaan.

Ihmettelin miksi yritti painostaa, vaikka olin etukäteen kertonut että mitään ei tule tapahtumaan. Että eikö ymmärtänyt miten pelottavaa se on naiselle. Muistan sen ihmetyksen.

Vierailija
67/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oman elämänsä voimaantuja.

Vierailija
68/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä vaikka heti. Ihan olen normaali akateemisesti koulutettu järkevä ihminen. Mutta ei mua kiinnostaisi raportoida kenellekään tällaisesta toiminnasta. Eikä kiinnosta mitä kukaan muukaan tekee keikalla tai sen jälkeen.

Vierailija
69/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulin, että bäkkärillä pelataan lautapelejä ja jutellaan!

Vierailija
70/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin vielä 20-vuotiaanakin voinut mennä hyväuskoisena eturiviin ja jatkoille kuvitellen että haluavat olla kavereita.

Itseasiassa tuossa iässä uskoin täysin kun viimeinen bussi meni ja nuori mies tarjosi yöpaikkaa. Kysyin ettei ole taka-ajatuksia ja sanoi ettei ole. Uskoin vaikka oli koko illan flirttaillut, olin tottunut rehellisiin ihmisiin.

No, oli sillä taka-ajatuksia ja se vähän ahdisti mutta mitään ei tapahtunut. Painosti kyllä ikävästi. Hiivin ensimmäisellä aamubussilla kotiin ja jätin hänet nukkumaan.

Ihmettelin miksi yritti painostaa, vaikka olin etukäteen kertonut että mitään ei tule tapahtumaan. Että eikö ymmärtänyt miten pelottavaa se on naiselle. Muistan sen ihmetyksen.

Komppaan tätä, itsekin olin 18-20 vuotiaana todella naiivi, meni ihan täydestä se että miehet esittää mukavaa kunnes eivät sitten enää olekaan. Itse luulin että ovat oikeasti kiinnostuneita minusta ihmisenä.

Vierailija
71/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kohtelua ansaitsevat, kuin mies simppaajatkin. Haetaan hyväksyntää kukkarolla tai "kukkarolla", vaihdossa saa sit hetken huomiota idoliltaan

Vierailija
72/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on varmaan musiikki ihmisten, perinne tietoa tämä bäkkäri ja groupie tarinat,ei nykyään varmaan ole niin haluttua juttua ,tämä enää.

ammatti groupiet metsästää nykyään miljonääri urheilijoita ja muita. samoin influennesserit ,jotka haluaa julkisuutta ja rahaa metsästää cannesin jahdeilla. daily mailissä oli juttua tästä synkästä yacht ilmiöstä hiljattain.lukemalla selviää surullisen törkyistä meininkiä maailmalla.

Vierailija
73/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nää jutut aina vähän tarkoitushakuisia. Moni nuori nainen on tullut varmasti kaltoinkohdelluksi kaiken maailman rokujen keikoilla, mutta suurin osa on tiennyt tarkkaan mitä tekee ja mahdollistanut sen.

En tiedä mitä niillä jatkoilla todella tapahtui, kun kaveri pääsi bändin bileisiin tyttöystävänsä varjolla. Enkä muuten haluakaan tietää, vaikkei heidän seurustelunsa vielä tuohon iltaan päättynyt.

Minä olen sitä mieltä, että tasan tarkkaan kaikki sen tietävät ja ovat tienneet mitä ovat menossa tekemään.

Jos näin ei ole, niin sitten on kyllä ihan tynnyrissä kasvanut.

Eikä siinä sinänsä mitään pahaa ole. Pitää vaan pitää mölyt mahassaan jälkeenpäin. Entisen matematiikan opettajan sanoin jos jakaa niin ei saa kertoa.

Vierailija
74/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä, itsekin olin 18-20 vuotiaana todella naiivi, meni ihan täydestä se että miehet esittää mukavaa kunnes eivät sitten enää olekaan. Itse luulin että ovat oikeasti kiinnostuneita minusta ihmisenä.

Oli kaltaisiasi vielä harvoja 25 vuotiainakin. Itse hämmennyin niin päin, että tajusin miten osa maaseudulta maakunnassa sijaitsevaan yliopistoon opiskelemaan tulleista nuorista naisista kuvitteli oikeasti minun tarvitsevan opiskelijapippaloiden jälkeen yösijaa vaikka pimpsaa olin vailla. Pk-seudulla oli aina täysin selvää miten yöksi pääseminen tarkoitti suoraan panohommia. Sama päihteiden kanssa. Moni luuli vitsiksi puheita ihan laimeidenkin huumeiden käytöstä ja järkyttyi sitten kun piiput ja pulverit kaivettiin jatkoilla esiin. No maailma muuttuu ja eiköhän maalaisetkin tiedä nykyään missä mennään.

Vierailija
75/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorille on selvää, että kaikkeen ei liity seksiä tai jos liittyy, niin aina voi sanoa ei. Että bändin jäsenet voi tavata faneja ilman että haluis panna tai vaikka haluiskin, niin fanit voi sanoa ei. 

Siksi niitä nuoria sitten juotetaan, jotta eivät sanois ei tai noistais äläkkää kun tehdään mitä eivät halua. Härskiä touhua, jossa käytetään nuoria hyväksi. Pitäis suoraan kysyä, et lähtevätkö panemaan, kun ovat vielä selvin päin.

Vierailija
76/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kohua. Iltalehden mukaan tältä naiselta oli solisti halunnut seksiä, nainen oli kieltäytynyt ja solisti poistunut paikalta pettyneenä. Huumetesti näyttänyt negatiivista.

Sitten kauhea poru.

???

Jep. Sitten vain julkaisemaan kuvia ja videoita väitteidensä tueksi, kuten uhoaa.

En pidättele hengitystä odotellessa.

Takavuosina joku pimatsu meinasi kiristää jotakin julkimoa (en muista ketä) tyyliin että jos et maksa niin julkaisen koko jutun. Tämän kaverin vastaisku oli eeppinen, se latasi itse kuvat ja kertomuksen tapahtuneesta nettiin ennenkuin typsu ehti kissaa sanoa.

Vierailija
77/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niitä tynnyrissä kasvaneita kun eivät tiedä miten seksistä nykyaikana puhutaan ja neuvotellaan. Kinkyseksistä varsinkin. Käydään ensin selvin päin ja rauhassa läpi mitä tullaan tekemään. Ja aktin aikana huomioidaan myös sen toisen tarpeet, että onko ok tilassa mukana jne. Sitä on suostumuksellinen, turvallinen ja hyvä seksi. 

Ei juoteta ketään känniin ja vaan mennä panemaan. 

Vierailija
78/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuorille on selvää, että kaikkeen ei liity seksiä tai jos liittyy, niin aina voi sanoa ei. Että bändin jäsenet voi tavata faneja ilman että haluis panna tai vaikka haluiskin, niin fanit voi sanoa ei. 

Siksi niitä nuoria sitten juotetaan, jotta eivät sanois ei tai noistais äläkkää kun tehdään mitä eivät halua. Härskiä touhua, jossa käytetään nuoria hyväksi. Pitäis suoraan kysyä, et lähtevätkö panemaan, kun ovat vielä selvin päin.

Ei nuoria kiinnosta mikään Rammstein. Keski-ikäistyvien musiikkia. Nuorten fanittamien artistien pippaloissa ei myöskään juoda/juoteta alkoholia vaan nyitään keulaa, mämmiä, nuppua sun muita eväitä. Ja pannaan kyllä halukkaita. Haluttomat poistuvat viimeistään siinä vaiheessa paikalta.

Vierailija
79/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viitsikö. Ihan kuin nainen ei voisi oikeasti ihailla jotain yhtyettä, tai laulajaa ja ajatus että saa viettää hetken ihailemiensa ihmisten kanssa voi olla innostava. Kuka fani torjuisi tarjouksen että pääsee eturiviin? Ei kaikki tajua että siinä voi olla taka-ajatuksia. Tietty jos ei halua muuta ja siellä aletaan ehdottaa jtn on hyvä lähteä.

Näin. Ei oo seksi mielessä kaikilla koko ajan. 

Vierailija
80/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden tuttu oli juuri tuollainen bändäri. Oli niin polleaa kun oli aina kutsut ties mihin kinkereihin ja roikuttiin kuvissa rokkareiden kauloissa. Jo aikanaan kaikki naureskeli selkänsä takana ja tiesi mitä vastapalveluksia teki vanhoille rokkikukoille. Nyt keski-ikäisenä yksinhuoltajana ei kehtaa katsoa edes ihmisiä silmiin ja humalassa itkee miten pilasi elämänsä. Se on semmoista elämä. Teoilla on usein seurauksensa.

Eipä sillä enää keski-ikäisenä ole väliä, jos nuoruus on vähän villi ollut. Ehkä ei halua katsoa silmiin heitä, joista ei pidä. Olin itse kiltti nuori, mutta ei se oikeuta minua kenenkään koko elämää tuomitsemaan.