Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää palsta täys jotain ihme

Vierailija
05.12.2006 |

hyypiöitä, jotka haukkuvat toisten valinnat ja teot. Mä en kuitenkaan tosielämässä ole ikinä tavannut tälläisiä ihmeäitejä jotka pitävät itsensä kaiken yllä. Tuntuu että on väärin viedä lapset hoitoon, sopivaa lapsilukua ei ole, kaikki huolensa kirjoittaneet ovat provoja tai porvoosta, ym, ym.

Mistä te ihmeäidit olette?

Minulla on aika laaja ystäväpiiri, pystymme keskustelemaan ikäviäkin asioita. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä kukaan ei ole minulle koskaan inhottava, mutta täällä on kyllä haukuttu vaikka miksi. Olen oikeasti varsin onnellinen ja elämässä hyvin pärjäävä, vaikka joidenkin mammojen mielestä olen tehnyt kamalasti vääriä valintoja elämässäni.

Vierailija
2/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saavat mollata muiden tekemisiä. Ja helppohan se on täällä nimettömänä ammuskella pusikosta.

Mä ajattelen, että noilla ilkeilijöillä on itsellään oikeasti tosi paha olla. Tasapainoisella ihmisellä ei ole tarve piikitellä muita edes näin virtuaalisesti.

t. eräs, jota varmaan kohta haukutaan jeesustelijaksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstaa kivana, mut nykyään pyörii ihan kummia tosiaan. Moni purkaa myös pahaa oloaan täällä ja laittelevat provosoivia viestejä. Säälittäviä äitejä. Nautin asiallisista ja mukavista ketjuista, joissa pilke silmäkulmassa ja ketään ei hakuta valinnoista ym.

Vierailija
4/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimettömänä ja kasvottomana on niin helppo, mut kyllä tälläkin tarvetta on, sääli vaan heitä, jotka oikeesti hakevat myötätuntoa tai asiallista keskustelua ja saavat törkyä takasin

Vierailija
5/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen musta-valkoisuus -ajattelu on hyvin yleistä. Mutta mitäpä pienistä - hauskaa täällä ainakin on!

Vierailija
6/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä ajattelen, että noilla ilkeilijöillä on itsellään oikeasti tosi paha olla. Tasapainoisella ihmisellä ei ole tarve piikitellä muita edes näin virtuaalisesti.

t. eräs, jota varmaan kohta haukutaan jeesustelijaksi tms.

t: vitonen

Vierailija
7/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onnekseni täällä on myös viestiketjuja, jotka hauskuuttavat minua. Kiitokseni näistä viestiketjuista kaikille Teille asiallisesti ja huumorilla kirjoittavat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi