Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakettifirmojen toiminta

Kiukkuinen asiakas
30.05.2023 |

Verkkokauppatilaus tuli kahdessa päivässä Keski-Euroopasta Vantaalle PostNordin varastoon, ja on jäkittänyt neljä vuorokautta siellä paikallaan. Asutaan alle 10km päässä kyseisestä varastosta joten voisin vaikka kävellä hakemaan sen saamarin paketin. Mikä siinä viimeisen pätkän toimittamisessa on niin vaikeaa kun alkumatka sujuu aina suhteellisen nopeasti?

Toinen pakettifirma taas harrastaa sitä perinteistä eli lähetetään applikaation kautta viesti että ette olleet kotona kun kävimme joten toimitus viivästyy vaikka 100% varmasti ollaan oltu kotona koko päivän.

Kolmas firma taas harrastaa pakettien piilottamista pihamaalle esim rappusten alle. Muuten kiva mutta olisi hyvä ilmoittaa asiakkaallekin että paketti on rappujen alla että osaisi sieltä käydä sen hakemassa sisään.

Ja kaikille näille on yhteistä huonot digitaaliset ratkaisut. Esimerkiksi sen ei luulisi olevan nykyaikana mahdotonta että näkisi edes suunnilleen että onko paketti tulossa aamulla tai illalla ettei tarvitsisi koko päivää kökkiä kotona. Tai että pystyisi joustavasti vaihtamaan toimituspaikkaa esim työpaikalleen tai vaikka postin automaattiin jos käykin niin ettei voi olla ottamassa lähetystä vastaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnord on pahin. Hautovat paketteja monta vuorokautta Vantaalla ja asiakaspalvelu ei vastaa.

Ainoa tapa saada tähän muutosta on valittaa myyjälle ja jatkossa vaatia että lähettävät jonkun toisen firman kuljetuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan