Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden miehet ei viitsi vaivautua järjestämään yhteistä vapaa-aikaa?

Vierailija
30.05.2023 |

Taas tänäkin vuonna riitaa kesälomista, miehellä olisi siis mahdollisuus vaihdella loman ajankohtaa toisten kanssa mikäli halukkaita on. Hän ei vaan näe siinä mitään järkeä, kuulemma kaikki menee sit ihan sekaisin ja hirveä vaiva ja se loma nyt vaan on silloin kun työnantaja sen on osoittanut. Eikä kyse siis siitä että täytyisi sitä heinäkuuta yrittää saada, kunhan olisi edes jonkin aikaa yhteistä lomaa kesällä. Sit heillä muutenkin nyt hiljaisempi kausi töissä ja saisi pitää vapaita tai palkattomia vapaita jos tahtoo, niin hän ei tämänkään eteen osoita minkäänlaista kiinnostusta. Tehdään siis molemmat vuorotyötä ja yhteisiä vapaita on vain yksittäisiä sillointällöin. Alan olla niin kyllästynyt tähän. Olen jopa osoittanut selkeät päivämäärät milloin voisi kysyä sopiiko olla pois niin ei saa mies aikaiseksi "no pitää sitten kysellä". Ei ole minustakaan kivaa olla tällainen komentelija tai määräilijä mutta jos en ole se kantava voima tässä niin sit ei myöskään mitään vapaata tai yhteistä tekemistä ole.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tilanne. Olen lakannut edes ehdottamassa mitään enää kuin harvoin. Enkä ymmärrä miten mies ei edes näe tosiaan mitään outoa tässä. Olen lopen kyllästynyt ja kaipaan ihmistä lähelleni ja seuraa. Eikai auta kun etsiä seuraa ihmisistä jotka haluaa viettää aikaansa kanssani. 😁

Vierailija
22/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pitkään parisuhteessa ollut mies tietää että parhaat lomat ovat ne joissa akka on jossain muualla.

Jännä juttu. Oma puoliso kun nimenomaan haluaa tehdä jälleen ainakin yhden matkan yhdessä. (Edellinen tehtiin tässä kuussa, se seuraava juhannuksesta pari viikkoa eteenpäin.)

Omat reissut on sitten erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mies järkkää mitään yhteistä muutenkaan.

Mä yhdessä vaiheessa pidin meidät yhteisissä menoissa kerran kuussa. Esim keikkoja, teatteria, standuppia, lätkää, syömässä pitkän kaavan mukaan, leffaa.. kaikenlaista, mistä ajattelin meidän tykkäävän.

Noin mentiin useampi vuosi. Kunnes kyllästyin olemaan ohjelmatoimisto. Toiseksi suurinosa menoista oli hauskoja. Meillä oli kivaa yhdessä.. mutta jostain syystä jossain vaiheessa miehen kavereita ilmestyi mukaan.

Nyt ei olla muutamaan vuoteen tehty mitään, kun en järjestä. Mies kyllä kavereittensa kanssa käy kerran pari viikossa tai aikuisten lasten.. hyvä sinänsä.

Mä en vaan hänen aikatauluunsa tunnu mahtuvan. Meinasin jopa ottaa aiheen puheeksi.. njääh, pashat.

Nytkin tuo kesäloma asia. Kysyin viime viikolla, että millos meinaa pitää lomansa. Vastaus oli en tiedä ja siinä se.

Mä otin perinteisesti elokuun, kuten ollaan 30 vuotta silloin lomailtu. Sen voi kyllä vaihtaa, mutten tiedä viittinkö. Lähen sitte vaihteeksi itekseni reissuun, kuten talvilomalla ja pääsiäisenä. Soitteli se perään ihmeissään.

Ei vaan enää huvita.

Lopeta uhriutuminen ja lomaile itse kuten haluat. Ei sen loman tarvitse olla pakkopullavankila johon on aivan pakko mahduttaa enemmän kuin yksi ihminen.

Vai että uhriutuminen. 😂

Mähän lomailen oman maun mukaan. Olis vaan joskus kiva tehdä aviomiehenkin kanssa jotain edes päivä tai pari. Vaikka vaan köllöteltäis pihalla, mutta ei sitte.

Vierailija
24/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tarvitse naiselta kuin seksiä.

Vierailija
25/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mies järkkää mitään yhteistä muutenkaan.

Mä yhdessä vaiheessa pidin meidät yhteisissä menoissa kerran kuussa. Esim keikkoja, teatteria, standuppia, lätkää, syömässä pitkän kaavan mukaan, leffaa.. kaikenlaista, mistä ajattelin meidän tykkäävän.

Noin mentiin useampi vuosi. Kunnes kyllästyin olemaan ohjelmatoimisto. Toiseksi suurinosa menoista oli hauskoja. Meillä oli kivaa yhdessä.. mutta jostain syystä jossain vaiheessa miehen kavereita ilmestyi mukaan.

Nyt ei olla muutamaan vuoteen tehty mitään, kun en järjestä. Mies kyllä kavereittensa kanssa käy kerran pari viikossa tai aikuisten lasten.. hyvä sinänsä.

Mä en vaan hänen aikatauluunsa tunnu mahtuvan. Meinasin jopa ottaa aiheen puheeksi.. njääh, pashat.

Nytkin tuo kesäloma asia. Kysyin viime viikolla, että millos meinaa pitää lomansa. Vastaus oli en tiedä ja siinä se.

Mä otin perinteisesti elokuun, kuten ollaan 30 vuotta silloin lomailtu. Sen voi kyllä vaihtaa, mutten tiedä viittinkö. Lähen sitte vaihteeksi itekseni reissuun, kuten talvilomalla ja pääsiäisenä. Soitteli se perään ihmeissään.

Ei vaan enää huvita.

Lopeta uhriutuminen ja lomaile itse kuten haluat. Ei sen loman tarvitse olla pakkopullavankila johon on aivan pakko mahduttaa enemmän kuin yksi ihminen.

Siis mitä ihmettä, miksi olla parisuhteessa, jos lomilla(kaan) ei huvita viettää aikaa toisen kanssa? Ei kai parisuhteen pitäisi olla mikään työn kaltainen velvollisuus vaan ilon lähde! 

Vierailija
26/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti kuullut sinkkumiesten sanovan: ei ole mitään väliä millainen nainen on tai mitä harrastaa, hän harrastaa kavereidensa kanssa. Eli tarkoittaa sitä että kavereiden kanssa vietetään mukavaa elämää ja jaetaan asioita ja kiinnostuksen kohteita, riittää että kotona on hyvännäköinen nainen johon tyhjentäytyä ja joka mahdollisesti hoitaa kodin.

Tämä huomaa myös nettitreffillä, monet miehet ovat kiinnostuneita vaikka meillä ei ole mitään yhteistä ja jopa vastakkaisia asioita esim. minä vegaani ja mies metsästäjä.

Vierailija
27/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2 kesää muuttui parin vuoden alkuhuuman jälkeen tuollaiseksi. Ensimmäistä katselin vielä toiset 2v toivoen muutosta ja toisen jätin heti kun tajusin että se yrittää samaa.

Oon tosi kuuma nainen enkä hyväksy että mua pidetään kotona jonain nukkena. Sellainen mies ei oo ansainnut mua, joka ei pidä huolta että mulla on hyvä olla hänen kanssaan. Tänäkin aamuna nykyinen mies oli jättänyt sydänviestin ladatun kahvinkeittimen viereen kun oli ladannut sen mulle valmiiksi.

Ja todellakin järjestää aikaa mun kanssa. Heinäkuun lomalla ja aikoo tietenkin viettää aikaa omassa ja kavereiden seurassa, mutta todellakin myös mun seurassa. Tehdään miniretkiä, pihahommia ja harrastetaan erästä lajia nyt kun on aikaa.

Yhdessä 15v

Vierailija
28/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kesää tarkoittaa 2 eksää

Vierailija
29/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaisella puolisolla tekee, joka ei halua yhteistä tekemistä ja aikaa perheen kanssa? Ilman tuollaista kivirekeä elämä alkaa sujua mukavammin.

Eikö sen puolison ja perheen kanssa olla jo joka ikinen päivä suunnilleen ympäri vuoden?

Pahinta kidutusta kai tuohon kun pitäisi työstressistä saada vähän tasot rennommaksi, olisi lähteä puolison kanssa vaikka johonkin kotimaan sukulaismökkikiertueelle tai tarpomaan aikataulutetusti kaupunkilomalle museosta toiseen.

Vierailija
30/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on varmaan ihan hirveä muija, mutta varaan meille aina yhteisen loman ja sanon sitten miehelle että olen varannut loman ja mies sitten kiltisti kertoo tuon loma-ajan töissä ja sitten mennään yhteiselle lomalle. 

Vierailija
31/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaisella puolisolla tekee, joka ei halua yhteistä tekemistä ja aikaa perheen kanssa? Ilman tuollaista kivirekeä elämä alkaa sujua mukavammin.

Eikö sen puolison ja perheen kanssa olla jo joka ikinen päivä suunnilleen ympäri vuoden?

Pahinta kidutusta kai tuohon kun pitäisi työstressistä saada vähän tasot rennommaksi, olisi lähteä puolison kanssa vaikka johonkin kotimaan sukulaismökkikiertueelle tai tarpomaan aikataulutetusti kaupunkilomalle museosta toiseen.

No me vältetään tekemästä arjessa kaikkea yhdessä just siks ettei kyllästy. Kaupassa voi käydä erikseen, erilliset kaverisuhteet on terveellisiä, täytyy olla omia harrastuksia.

Jos kaks mänkkiä istuu kotona telkkarin ääressä kaivamassa nenää kaikki vapaa-ajat, niin onks ihme ettei kiinnosta kaivaa sitä nenää jossain muuallakin vielä.

Vierailija
32/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana ihmettelin myös kun oli tuttavapiirissä paljon pariskuntia, missä puolisoilla oli usein eri menot ja lomamatka tehtiin ihan eri porukalla kuin puolison kanssa. Yleensä sanoivat et se on vaan hyvä kun luotetaan ja voidaan matkustaa myös erikseen kun eri mielenkiinnon kohteet. No ei noista pariskunnista monikaan ole enää yhdessä, et kyllä se ajan kanssa tulee esiin se totuus että jos ei viihdytä lomalla yhdessä niin ei se arkikaan niin kivaa taida olla enää.

Vierailija
33/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni toimi noin. Tuntui, että oikein tahallaan otti eri kohtaan loman kuin minulla. Ei ollut kuitenkaan vaikeuksia järkätä pekkasia, palkattomia, pidennettyjä viikonloppuja "Peran" ja "Matin" polttareihin tai "poikien" Lappi-reissuun. On exä, syystä. Nykyinen mieheni haluaa edes jonkun osan lomastaan viettää minun kanssani.

Vierailija
34/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tarvitsevat lomaa vaimoistaan.

Ja, mun mieheni taas sanoo, että hän tekee suunnilleen mitä tahansa mieluummin mun kanssa.

Vierailija
35/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minusta on eri juttu puhua klo 17 töiden jälkeen "mitäs tänään syötäisiin" kuin mennä vaikka hotellilomalle. Ainakin meidän avioliitto kaipaa tätä ekstraa!

Vierailija
36/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jotenkin kumma parisuhteessa että naiset näkevät miehen vapaa-ajan ikään niinkuin "buffettina". Heti kun saa tietää että miehellä perjantai vapaana!. Niin ollaan heti täyttämässä miehen vapaa-aikaa menoilla!!. aaaah perjantai buffetti! "lautaselle pari tuntia ja kastikkeeksi kahvittelua triplassa".....

Vierailija
37/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on jotenkin kumma parisuhteessa että naiset näkevät miehen vapaa-ajan ikään niinkuin "buffettina". Heti kun saa tietää että miehellä perjantai vapaana!. Niin ollaan heti täyttämässä miehen vapaa-aikaa menoilla!!. aaaah perjantai buffetti! "lautaselle pari tuntia ja kastikkeeksi kahvittelua triplassa".....

Ja miehet ovat taas oman elämänsä objekteja, joille asiat vain tapahtuvat?

Vierailija
38/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että puoliso ei ivihdy kanssasi, eikä halua olla luonasi lomilla tai juhlapyhinä, kertoo aika selvästi sen että suhde on kalkkiviivoilla.

Vierailija
39/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että puoliso ei ivihdy kanssasi, eikä halua olla luonasi lomilla tai juhlapyhinä, kertoo aika selvästi sen että suhde on kalkkiviivoilla.

Siis sehän näissä on aina se paradoksi, että miehen mielestä kaikki on ihan hyvin ja parisuhteessa ei ole mitään vikaa. Mitä enemmän vietetään aikaa erillään omien kavereiden kanssa sen parempi parisuhteen kannalta.

Sitten ihmettelevät kun puoliso haluaa erota.

Vierailija
40/42 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi