Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni laukeaa liian usein

Vierailija
30.05.2023 |

Naiseni saa penetraatiosta orgasmin vähän liiankin helposti, käytännössä alle 5 min yli 10 orgasmia. Naisen orgasmimaratonin jälkeen puristus ja tuntoherkkyys katoaa minulta, ja harvemmin kuin 1/3 kerroista saan itse orgasmin. Jaksaisin helpostikin tunnin, mutta naisellani paikat puutuu eikä muutenkaan enää orgasmien jälkeen tee mieli jatkaa. Tietenkään hän ei halua minuun koskea ellen käy suihkussa välissä, mikä vie kyllä omat fiilikset aika tehokkaasti

Mitä tehdä?

M49

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat....

Vierailija
2/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimoni on vähän samanlainen, kunnon lämmittelyn jälkeen hän saa 5-10 minuutissa niin monta ettei enää pysty jatkamaan kun tuntuu liikaa. Silloin hän vauhdittaa minut pepun hieronnalla nopeaan loppuun.

Minä tykkään pitkästä kiihottamisesta, mutta toisaalta en kyllä usko että jaksaisin sitä ylläpitää millään tunnin panomaratonillakaan. Sellaiset sessiot mieluummin omin käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä suuhun, tissien väliin ja peppuun orgasmimaratonin alussa tai keskivaiheilla

Vierailija
4/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sentään ihan noin tiukkaan tahtiin puoliso saa orgasmeja. 1-2 alkulämmittelyn aikana ja yhdynnässä sitten 1-3 laakia.

Itse saan harvoin yhdynnässä vaikka tuntuma onkin erinomainen ja pillu mukavan tiukka. Näin on ollut sen jälkeen kuin otettiin kumi käyttöön.

Itse saa touhun hoitaa kyllä loppuun jos pussit tyhjäksi haluaa. Puoliso kuitenkin yrittää jotain pientä kiihoketta järjestää, mutta omien orgasmiensa jälkeen kiinnostus on vähäistä. Harvoin puoliso koskee enää tuossa vaiheessa, sekin pesun kautta.

M30+

Vierailija
5/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asia hoidettu niin, että seksiä on kolme kertaa viikossa. Kaksi kertaa yhdyntäkeskeistä seksiä, jossa vaimoni saa orgasmit vähintään tuplana, ja itse en saa juuri ikinä. Sitten kerran viikossa vaimoni ottaa multa suihin loppuun asti. Eli ikään kuin hoidellaan toinen toisemme, mutta koska yhdyntä on kuitenkin enempi tasapuolista kuin suuseksin antaminen, on tämä meille kummallekin oikein hyväksyttävä ja tyydyttävä kompromissi. Kun olen jättänyt masturboinnin pois, ja laukean siinä kerran viikossa saamassani suihinotossa tosi voimakkaasti ja suurella määrällä.

Vierailija
6/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monella naisellahan on tilanne mikä sinulla on. Jännä, että se ongelma vasta kun käy miehelle.

Mutta ratkaisu: tyydytät naisen yhdynnällä, pidätte taukoa ja sitten nainen tyydyttää sinut esim kädellä / suulla.

Vierailija
7/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle ja muillekin ällösanan viljelijöille: hän ei ole naisesi. Et omista häntä. Olet tasa-arvoisessa suhteessa hänen kanssaan. Tämä siis osoitettu naisille ja miehille ja oletetuille, jotka luulevat omistavansa jonkun. Ja vaikka ei, tuo on inhaa kielenkäyttöä.

Vierailija
8/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exexex oli vähä sama ongelma. Ongelma siitä tuli kun joka orkun jälkeen meni aikaa että sai jatkaa panemista.. muuten sattui kun klitta meni helläks..

Vaikea saavuttaa itsekkään orgasmia kun pidät minuutin tauon 3 min välein

Vierailija
9/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieeeess kirjoitti:

Exexex oli vähä sama ongelma. Ongelma siitä tuli kun joka orkun jälkeen meni aikaa että sai jatkaa panemista.. muuten sattui kun klitta meni helläks..

Suuseksillä? Miksi miehen pitäisi saada yhdynnässä?

Vierailija
10/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieeeess kirjoitti:

Ainakin itse pidän pilluun tulemisesta enemmän kuin suuhun. Ja toi nyt jotenkin latisti omia fiiliksiä kun käytännössä ikinä ei pystynyt panemaan kunnolla.

Vierailija
11/17 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Itte en oo saanuh

Vierailija
12/17 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monella naisellahan on tilanne mikä sinulla on. Jännä, että se ongelma vasta kun käy miehelle.

Mutta ratkaisu: tyydytät naisen yhdynnällä, pidätte taukoa ja sitten nainen tyydyttää sinut esim kädellä / suulla.

Miksi se ei muka olisi ongelma naiselle?

Eikö tälläkin palstalla ole rasittava vääntö siitä miten nainen saa orgasmin?

Vierailija
13/17 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miessss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieeeess kirjoitti:

Ainakin itse pidän pilluun tulemisesta enemmän kuin suuhun. Ja toi nyt jotenkin latisti omia fiiliksiä kun käytännössä ikinä ei pystynyt panemaan kunnolla.

No minäkin laukean kaikkein mieluiten yhdynnässä ja nainen olen. Miksi se on pienempi ongelma kuin miehen laukeaminen?

Vierailija
14/17 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksillä ratkeaisi ap:nkin ongelma, kuten niin moni muukin asia tässä maailmassa.

Vierailija
15/17 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ja muillekin ällösanan viljelijöille: hän ei ole naisesi. Et omista häntä. Olet tasa-arvoisessa suhteessa hänen kanssaan. Tämä siis osoitettu naisille ja miehille ja oletetuille, jotka luulevat omistavansa jonkun. Ja vaikka ei, tuo on inhaa kielenkäyttöä.

Mä ainakin naisena haluan nimenomaan, että mun mies sanoo mua naisekseen. Se on ihanaa ja tekee mulle halutun olon. Tasa-arvoinen olen tietenkin, ei kuulu asiaan mitenkään. Vitut kielenkäytöistä.

Vierailija
16/17 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on rasittava vääntö? Kai nyt nainen itse tietää parhaitenn miten saa!

Vääntö siitä tulee, kun miehet väittävät tietävänsä paremmin!

Vierailija
17/17 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on rasittava vääntö? Kai nyt nainen itse tietää parhaitenn miten saa!

Vääntö siitä tulee, kun miehet väittävät tietävänsä paremmin!

Ehei. Kyllä se on rasittavinta, kun joku nainen väittää jollekin tuntemattomalle miehelle tietävänsä tämän puolison laukeamiset miestä paremmin, vaikka kyseinen mies olisi harrastanut molemminpuolista laukeilemista vaimonsa kanssa vuosikymmenet.