Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon parempi olo kun kävin tänään ulkona kaksi kertaa

Vierailija
29.05.2023 |

ensin 10-11 välillä ja sitten 17-19 välillä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käynyt kun kerran ja tuli virkeä olo. Läksin kuuden maissa ja tulin sisälle klo 21 jälkeen.

Vierailija
2/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu kannattaa. Tekee vaikka pienempiä lenkkejä voinnin mukaan. Itse pyrin myös käymään pari kertaa ulkona. Istun välillä katsomaan luontoa ja lintuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
4/5 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Masentuneeseen ja apeaan mielialaan auttaa tosi paljon ulkoilu. Sekä kaupungilla kävely, että varsinkin luonnossa oleilu. Toinen on ihmisten tapaaminen. Itse en oikein olisi masentuneena jaksanut tavata ketään, mutta joka kerta kun pakotin itseni pukeutumaan, peseytymään ja lähtemään tapaamaan kaveria, niin sain siitä virtaa ihan älyttömästi! Usein jaksoi vielä sillä samalla energialla vaikka siivota, tai hoitaa jonkin muun rästissä olevan asian, ja tyytyväisyys hoidetuista asioista/ siististä kodista antoi vielä jatkoaikaa hyvälle ololle.

Vierailija
5/5 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käynyt kun kerran ja tuli virkeä olo. Läksin kuuden maissa ja tulin sisälle klo 21 jälkeen.

No huh! Tuosta luulen kyllä että useimmille ei tulisi virkeä, vaan todella väsynyt olo. Ihan koko päivä ulkoilmassa vie voimat. Varsinkin jos siihen ei ole tottunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme