Fantasioiden jakaminen kumppanin kanssa
Kuinka avoimia teille ollaan asian suhteen? Uskalletteko puhua fantasioistanne puolisolle avoimesti vai onko ne vain oman pään asioita? Meillä saan kertoa avoimesti siitä kenestä fantasioin milloinkin tai millainen nainen milläkin hetkellä sytyttää. Se tuo lisä maustetta peti puuhiin.
M47
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Meillä.mies kertoo avoimesti fantasioistaan ja niitä on toteutettukkin ja olen ollut antavana osana monesti kun on hoidellut milloin ketäkin. Mutta...minun toiveet etäi toteudu. Aina saan saman vastauksen, ei nyt joku toinen kerta. Ja en ole edes villeimpiä kertonut vaan perus, haluaisin että sitoisit minut, haluaisin vain olla saavana osapuolena suuseksissä, haluisin, haluaisin istua naamallesi että nuolet, haluaisin eroottisen hieronnan ym
..ja nämä ääneen sanotut on mielestäni aika pliisuja...
N39
Voi että! Tykkäisin antaa sinulle suuhoitoa. Pyytäisin vain sulta lupaa runkata samalla seisovaa. Sama juttu sen suhteen, että istuisit kasvoille. Mahtavaa!
Olen tehnyt rouvalle kysymyksen, johon oli pakko vastata, esimerkiksi heräät kahden miehen välistä pillu herkkänä tai yhden miehen vierestä peppua arkana, johon rouva vastaa kahden miehen vierestä. Jatkan kyselyä kysymällä olisko tuttuja vai vieraita, rouva siihen ei meinaa vastata, mutta sitten vastaa vieraita, no, vähän nostan kulmia, johan nyt. seuraavaksi kysyn olisiko kaverit iso vai normaali mulkkusia ja vastaus tuli heti että normaalilla olevia. Kysely jatkuu, ottaisitko suihin ja vastaus tuleen heti ettei ottaisi, haluaisitko olla nuoltavana ja rouva haluaisi, entä jos miehet nuolisivat samaan aikaan pillua, mikä ettei. Sitten kysymykset panemisesta. Haluisitko miehiä samaan aikaan vai vuorotellen, rouva haluaisi vuorotellen ja miten, takaapäin, kyllä, sängyn reunalla, kyllä, lähärissä, ehkä ei, lusikassa, kyllä, sylissä, hankala. Kortsulla tai ilma, ehdottomasti kortsulla, nuolisiko vieraat naimisen jälkeen, ei tarvitsisi, olisiko miehet afroja vai vaaleita, toinen voisi olla rouvan mielestä. Miksen minä olisi toinen, tätä ei tule tapahtumaan sanoi rouva.
Olen kysellyt sitomisesta ja piiskauksesta, mut ne fantasiat loppuivat lyhyeen.
M54
Palaan vielä kysymykseen, vaikka tässä välillä siitä keskustelu on yritetty pilata.
Mutta tekee mieli kertoa, että vaimoni kanssa seurusteluaikana hyvin avoimesti fantasioimme kaikenlaisesta oudosta ja erikoisesta, varsinkin kun nuoria ja viattomia olimme, rakastuneita ja niin niin kiimaisia.
Yksi, sanokaamme fantasia, joka meitä molempia kiehtoi ja jota jopa suunnittelimme, oli ajatus järjestää tyttöystävälleni kokenut rakastaja, joka naisi tyttöystävääni niin kuin aikuinen, häikäilemätön mies naista nai.
Että se jollain tavoin vapauttaisi estoista ja väärästä häveliäisyydestä ja mistä lie meitä molempia.
Emmehän me sitä toteuttaneet. Mutta lähes tarkalleen kahdenkymmenen vuoden päästä se pulpahti taas puheeksi. Että se jäi kokematta. Että kaikkeahan tässä on jo kaettu ja kokeiltu, tämä luukku on vielä avaamatta. Ja niin me sen sitten lopulta järjestimme, nyt vain toisin päin, kokeneen, naimisissa olevan naisen ja nuoren uteliaan miehen tapaamisena.
Että - tätä fantasiaa kehitellessämme - vaimo voisi vienosti kuiskata partnerilleen, että ikänsä puolesta tämä voisi olla hänen poikansa.
Mitä? Keskustellaanko jossain parisuhteissa niin kuin aikuiset? ;)
No me ollaan niin tuore pari, vasta 12 vuotta oltu yhdessä, et eihän siinä ajassa nyt fantasioita kerrota :D
Mulle on täysin epäselvää, et mikä edes kiihottais mun miestä ja se ei oo multa koskaan kysynyt aiheesta.
Pitää olla sellainen "kulissi" ja esittää jotenkin säädyllistä omalle vaimolle. Kaikki pitää olla "normaalia" eikä parane heittäytyä mihinkään himojen valtaan. Jos jotain sanoo, niin se pitää ainakin kaunistella ja mielummin vaikka valehdella, ettei anna todellista kuvaa itsestään tai ettei vaimo pitäis jotenki outona. En tajua kyllä mikä järki siinä on.
Miksi saada kaikki, kun voi tyytyä vähäänkin. Mitä näitä nyt kokeilemaan tai kertomaan.
Luulee ilmeisesti et mä jotenkin loukkaantuisin jos se kertois mikä sitä kiihottaa. Kai on luonnollista kiihottua erilaisista ihmisistä tai asioista.
Joo, en siis oo itekään kertonu paljoakaan,jotain vaan, ku oon aatellu et sit, kun/jos miestä alkaa kiinnostamaan niin ottaa se puheeksi varmaan. Ei vielä ole sen aika :D
Itse olisin valmis kyllä tekemään jotain sellasta, oli se sit melkeen mitä vaan, mistä toinen nauttis tai mikä sitä oikeesti kiihottais, mut mennään nyt vielä tällä ihan peruskamalla, ku ei ole hajuakaan mistä se tykkää tai mikä ylipäätään tuntuu siitä hyvälle. Kyllä mies varmaan olis valmis tekemään niitä munkin mieltymyksiä seksijutuissa, mut sit taas toisaalta jos se ei ole sen mielestä kivaa tai tunnu hyvälle, ni se ei varmasti kertois edes sitä mulle.
Sellasta se on.
N47
Kyllä olen vaimolle kertonut fantasiani. Eikä ole edes mitenkään outo tai raju. Useastikin vihjannut että olisi kiva edes harrastaa sitä seksiä.