Millaista aluetta Latokaski on nykyään?
Tunnen alueen 30 vuoden takaa, mutta se on varmaan muuttunut niistä ajoista. Siellä olisi kiinnostava asunto. Ollaan autoton lapsiperhe (3- ja 6-vuotiaat lapset), toinen meistä vanhemmista on töissä Tapiolassa ja toinen Helsingissä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Itse asun täällä, ja voin sanoa että hyvä lapsiperhealue 👍 Ei hämäriä tyyppejä ole täällä lainkaan.
Kiva kuulla! Näin autottomana perheenä kiinnostaa myös julkinen liikenne (miten pääsee töihin Tapiolaan ja Helsinkiin) ja alueen päiväkoti- ja koulutilanne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun täällä, ja voin sanoa että hyvä lapsiperhealue 👍 Ei hämäriä tyyppejä ole täällä lainkaan.
Kiva kuulla! Näin autottomana perheenä kiinnostaa myös julkinen liikenne (miten pääsee töihin Tapiolaan ja Helsinkiin) ja alueen päiväkoti- ja koulutilanne.
Ap
Katso HSL-sovelluksesta, miten pääsette töihin. Siihen voi laittaa lähtöosoitteen ja päätepisteen ja saat tietää kaikki eri vaihtoehdot eri kellonaikoina ja kuinka kauan matka kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKatso HSL-sovelluksesta, miten pääsette töihin. Siihen voi laittaa lähtöosoitteen ja päätepisteen ja saat tietää kaikki eri vaihtoehdot eri kellonaikoina ja kuinka kauan matka kestää.
Kyllä, osaan käyttää sitä. Asumme nytkin Pk-seudulla. Mutta usein ne sovelluksen antamat matka-ajat ei toteudu käytännössä. Siksi kyselen ihan kokemuksia.
Ap
Rauhallista seutua, palvelut muualla ja joukkoliikenne vaihtelevaa. Kulkuajat kyllä toteutuu.
Rauhallinen alemman keskiluokan lapsiperhealue ilman palveluita. Autottomana voi olla vähän raskasta.
Päiväkotitilanne ei ole mihinkään muttunut 20 vuodessa eli tursuavat yli laitojen, koulut on homeessa, ainakin Kantokasken koulu ja Nöykkiön yläkoulu. Nythän Ohrakaskeen aukesi syksyllä uusi koulu, mutta täynnähän sekin on. En muuttaisi Latokaskeen ilman yhtään autoa.