Millaisen naisen haluaisit parisuhteeseen kanssasi?
Esim. ulkonäkö, persoonallisuus, ura?
Mitkä on ehdottomia turn offeja?
Ja mikä erottaa tyttöystävän pelkästä seksisuhteesta?
Mietin tässä että miksi edelleen sinkkuna, eikö kukaan tosiaan halua kaltaistani..
Kommentit (5)
Omaan silmään nätti
Normaalipainoinen
Empaattinen
Mieluummin introvertti kuin ekstrovertti
Semmosen joka tykkää mun katkaravusta.
Oletko ap itse lähestynyt miehiä? Ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta vastaan oman kokemukseni mukaan miesten preferensseistä nimenomaan tyttöystävä- tai vaimomateriaalina:
- Riittävän nätti että kestää katsella eikä hävetä esitellä kavereille
- Ei liian helppo tai ainakaan liian helpolta vaikuttava/helpon maineessa. Liittyy jotenkin miehen käsitykseen kunniasta, heitä hävettäisi kavereiden naljailut jos paljastuu naisystävän olleen tai olevan liian kevytkenkäinen.- Lojaali. Liittyy edellämainittuun mutta myös siihen, ettei nainen puhu miehestä rumasti tai kerro tämän salaisuuksia pitkin kyliä.
- Riittävän itsevarma että uskaltaa pitää omat rajansa sekä olla oma itsensä.
Helpoin tapa joutua pelkäksi panoksi on olla liian helppo. Ei vain tämän miehen kanssa vaan yleensäkin. Jos mies saa kuulla, että olit helppo muille miehille, sekin pistää sinut helposti alennuslaariin. Yleensä epävarmat naiset yrittää miellyttää miestä seksillä ja sitten joutuvat tähän ikävään kierteeseen. Epävarmat naiset saattavat myös liikaa silottaa omaa käytöstään etteivät karkottaisi kumppaniehdokasta ja silloin heistä jää kaikki persoonalliset piirteet pimentoon, jolloin miehen on vaikea tutustua syvemmin.
Harvinaisen hyvin olet kyllä kartalla siitä miten miehet asian näkevät. Pojot sinne.
Olen nainen mutta vastaan oman kokemukseni mukaan miesten preferensseistä nimenomaan tyttöystävä- tai vaimomateriaalina:
- Riittävän nätti että kestää katsella eikä hävetä esitellä kavereille
- Ei liian helppo tai ainakaan liian helpolta vaikuttava/helpon maineessa. Liittyy jotenkin miehen käsitykseen kunniasta, heitä hävettäisi kavereiden naljailut jos paljastuu naisystävän olleen tai olevan liian kevytkenkäinen.
- Lojaali. Liittyy edellämainittuun mutta myös siihen, ettei nainen puhu miehestä rumasti tai kerro tämän salaisuuksia pitkin kyliä.
- Riittävän itsevarma että uskaltaa pitää omat rajansa sekä olla oma itsensä.
Helpoin tapa joutua pelkäksi panoksi on olla liian helppo. Ei vain tämän miehen kanssa vaan yleensäkin. Jos mies saa kuulla, että olit helppo muille miehille, sekin pistää sinut helposti alennuslaariin. Yleensä epävarmat naiset yrittää miellyttää miestä seksillä ja sitten joutuvat tähän ikävään kierteeseen. Epävarmat naiset saattavat myös liikaa silottaa omaa käytöstään etteivät karkottaisi kumppaniehdokasta ja silloin heistä jää kaikki persoonalliset piirteet pimentoon, jolloin miehen on vaikea tutustua syvemmin.