Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ja appiukko muuttavat seinänaapureiksi!

Vierailija
05.12.2006 |

Mitähän tästä oikein ajattelisi... Ostimme vuoden päästä valmistuvasta rivarista itsellemme asunnon, ja tänään selvisi, että anoppi ja appiukko ovat ostaneet naapurikämpän! Tiesivät siis kyllä, että olemme muuttamassa tuohon taloon. Meillä on ihan hyvät, ainakin toistaiseksi, mutta mitenhän sitten käy, kun makuuhuoneidemme välissä on vain yksi seinä? Lasten kannalta tietysti kiva, mutta vähän mietityttää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oppii arvostamaan kun omat mummot ja papat ovat monen sadan kilometrin päässä.

Vierailija
2/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tai naapurialue, mutta ei sama taloyhtiö, eikä ainakaan seinänaapuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olisi aivan kauhea tilanne. Jos välit ovat olleet kunnossa, niin ei ole tuon jälkeen.

Vierailija
4/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielipidettä asiasta. Joo, Suomi on tietysti vapaa maa ja täällä saa ostaa asunnon mistä vaan mutta silti...

Vierailija
5/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsisin jo uutta kotia....

Kuvittele miten pääsevät säätämään kaikessa teidän elämässä! Joka kerta kun poistutte kotiovesta, he tietävät sen!!

Vierailija
6/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta tai miehen puolelta. Samalle asuinalueelle kyllä, mutta en ihan noin liki. Itse asumme kilsan, parin päässä kaikista sukulaisista - eri suunnalla vähän jokainen - ja tämä on lasten ja meidän kannalta upeaa. Päivittäin nähdään, mutta ei sentään voida seurata toistemme liikkumisia ja sitä milloin makkarista sammuu valo tai milloin kukakin nousee...

Vierailija
7/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Vitsiä heitettiin aiemmin, että kun talossa on pari asuntoa myymättä, niin ostavat hekin samasta talosta sitten asunnon. Olisinpa arvannut silloin, että anoppi olikin tosissaan...

[/quote]

Vierailija
8/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen anopin kanssa just ja just toimeen, mutta vaikka asuis seinänaapurissa niin ei niitten kanssa tarvii joka päivä olla tekemisissä.

Vierailija
9/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella aiheesta ensin. Ja pitääkö sitä seinänaapurina samassa yhtiössäkään olla... Minä en kyllä suostuisi.

Vierailija
10/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatus, että anoppi asuis naapurissa!!!

Vierailija
11/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sekoaisin

Vierailija
12/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajoaisi pää...

Vierailija
13/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. pihataloa ja otetaan minun äiti siihen asumaan. Mutta meille tulee erilliset pihat, pihatiet ja ei tietenkään yhteisiä seiniä. Äiti on jo niin vanha, ettei haluta hänen asuvan yksin ja minun mieheni pitää hänestä, mutta silti minua arveluttaa jo tämäkin...

Vierailija
14/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää vähän epämukavalta tuntuu, mutta ei taideta kauppoja perua tuon takia, kun vihdoin saatiin mieluinen koti sopivalla hinnalla. Vitsiä heitettiin aiemmin, että kun talossa on pari asuntoa myymättä, niin ostavat hekin samasta talosta sitten asunnon. Olisinpa arvannut silloin, että anoppi olikin tosissaan...

Vierailija
15/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten olisi hyvät välit, tuo ei ole kohtuullista. Oikeasti.

Vierailija
16/16 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala ajatus,jos omallekohdalle osuisi...