4 kk terveellisempi elämäntapa, 7 kg tippunut, vinkkejä jatkoon
Pituus 175 cm.,Löhtö oli 85 kg, Nyt vaaka 78 kg. Tavoite oli alkuun 76 kg.
Se on vähän jännä, ettei tule yhtään itseäni hoikemmaksi. Luulisi, että edes vähän tuntuisi. No lihavahan minä vielä olen noilla mitoilla. Etenkin rinta- ja vatsa-alue on tunsas. Vinkkejä siihen?!
Kommentit (8)
Hyvin sulla menee, jatka vain samalla tavalla, hitaampi laihtuminen on yleensä pysyvämpää. Sen laihtumisen sitten jossain vaiheessa kyllä huomaa vaatteiden istuvuudesta tms. Joillakin lähtee ensin läskiä vaikka selkä-niska-alueelta tai tasaisesti ympäri kroppaa.
Vinkkejä miten teit tuon? Olen samankokoinen kuin sinä lähtötilanteessa.
Jos Keto sopii niin sillä on monet laihtunut paljon.
Aika pitää pieni tauko ja katsoa millaista elämää haluaa elää.
Juu, ei noilla kiloilla vielä hoikaksi tule. Jatka samaan malliin, 10 kiloa kun vielä laihdut, niin alkaa näyttää jo erilaiselta.
Rasvanpolttoa ei voi keskittää mihinkään tiettyyn paikkaan, vaan läskiä lähtee tasaisesti kehosta. Mutta itse koin, että juoksu/hölkkä toi ryhdikkyyttä kehoon. HIIT-treeniä kehutaan paljon, on kuulemma tehokasta. Pyöräilykin on nyt kesällä kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sulla menee, jatka vain samalla tavalla, hitaampi laihtuminen on yleensä pysyvämpää. Sen laihtumisen sitten jossain vaiheessa kyllä huomaa vaatteiden istuvuudesta tms. Joillakin lähtee ensin läskiä vaikka selkä-niska-alueelta tai tasaisesti ympäri kroppaa.
Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.
Kolme asiaa kun sitä ikää alkaa olemaan, lihaskunto, lihaskunto ja lihaskunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.
Kolme asiaa kun sitä ikää alkaa olemaan, lihaskunto, lihaskunto ja lihaskunto.
Miksi toistat tuota Pertti Mustajoen artikkelin otsikkoa jokaisessa laihduttamista käsittelevässä ketjussa?
Onneksi olkoon