Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies salailee?

Vierailija
05.12.2006 |

Mies kirjoittelee kaiket illat sähköpostia. Lisäksi hankki nyt toisen kännykän, jota pitää aina äänettömällä ja mukanaan. Yötkin nukkuu tämän puhelimen vieressä. Kerran minua on aikaisemmin vastaavanlaisesti kusetettu ja nytkin mieleen nuosee, onko miehellä joku toinen nainen. Asiaa olen suoraan kysynyt. Ei kuulemma toista ole, mutta selitystäkään tälle oudolle käytökselleen ei ole antanut.

Mitä olette mieltä? Mitä muuta mies näin salailisi kuin toista naista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma ukkoni hommaisi kakkoskännykän ja nukkuisi sen kanssa, en edes epäilisi, että jokin on vinossa. Tietäisin, että on! Minusta kännykän omituinen käyttö on varma merkki pettämisestä.

Vierailija
2/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista miestä! Börje on niin söpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se on tehtävä, mutta mitä se todistaa. Viestit ym. voi pyyhkiä pois ne saatuaan, eikä jättää puhelimeen.

Vierailija
4/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen jonkun aikaa ihmetellyt mieheni outoa käytöstä. Nauraa ja heittää vaan vitsiksi, kun olen kysynyt onko hänellä toinen nainen... vituttaa ihan tosi paljon!!

Vierailija
5/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, muutenkaan ei tunnu enää viihtyvän kanssani, vaan aina on jotain muuta tekemistä. Vaan eikös se ole aika suuri prosentti, mitä miehet pettää naisiaan? Itse olen viimeisilläni raskaana ja tällaisen asian pohtiminen kaiken muun lisäksi vie kyllä kaiken voiman. Tuntuu välillä, ettei elää enää jaksa.

Vierailija
6/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihme hommaa...

Vierailija
7/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Vierailija
8/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinpä, muutenkaan ei tunnu enää viihtyvän kanssani, vaan aina on jotain muuta tekemistä. Vaan eikös se ole aika suuri prosentti, mitä miehet pettää naisiaan? Itse olen viimeisilläni raskaana ja tällaisen asian pohtiminen kaiken muun lisäksi vie kyllä kaiken voiman. Tuntuu välillä, ettei elää enää jaksa.

Jaksat ja kestät itsesi ja lapsesi takia :) voimia!!! Mullakin kolme lasta ja ikinä en suo miehelle sitä iloa, että " hajoaisin" . Jos pettää niin sais olla sen verran mies että kertoisi itse ja tajuaisi myös lähteä!! -olinkohan mä vitonen-

Vierailija
9/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko pelkän kuvaukseni perusteella olla varma, että toinen nainen on olemassa. Ei voi 100%sti. Sehän siinä pahinta onkin. Tosin miksi mies käyttäytyisi noin jonkin muun asian takia??

Vierailija
10/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan: tutki se kännykkä, sieltähän se totuus paljastuu.

Vierailija
11/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain niin vaikealta uskoa. Mies olisi paras mies, mitä olemassa voi olla, jos voisin luottaa eikä tarvitisis pelätä koko ajan tätä asiaa.