Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maksullinen ainoa tapa saada seksiä, jos 40v ja täysin kokematon?

Vierailija
28.05.2023 |

Mikä mahdollisuus saada naista enää muuten kuin rahalla tässä iässä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tosissaan suosittelee normaalille miehelle maksullista? Sen jälkeen mies on damaged goods useimpien naisten mielestä. Enkä kyllä usko hittoakaan, että nostaa kenenkään itsetuntoa, että joutuu maksamaan saadakseen. Ryhdistädy ja ole oikea mies. Mene ihmisten pariin rohkeasti. Baariin juttelemaan, pyydä tanssimaan. Elämä yllättää. Onnea sinulle rakkauden etsintään.

No eihän sitä kellekkään tarvitse kertoa. Kyllä se voisi tietämättömän yllättää, jos selviäisi miten tavalliset miehet maksavat seksistä.

Toinen vaihtoehto on laittaa ilmoitus jonnekin, jossa etsii seksiseuraa ja ilmoittaa olevansa kokematon. Kyllä joku voi haluta tavata.

Joka tapauksessa, kun pääsee sen ensikynnyksen yli mukavassa seurassa, niin itseluottamus kasvaa. Sitten on helpompia jatkaa eteenpäin.

Vierailija
22/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ainakin helpoin vaihtoehto ja varmin.

Muita vaihtoehtoja on uskottavaksi valehtelijaksi opetteleminen tai hyvin epätoivoisen partnerin löytäminen. Nämä vaativat aikaa ja yrittämistä, eikä onnistuminen ole todellakaan taattu.

Tuossa tilanteessa ei kannata elätellä mitään pilvilinnoja, että ei sillä kokemattomuudella tai niillä siihen johtaneilla syillä ole mitään merkitystä. Tietenkin niillä on, ja varsinkin tuossa iässä tilanne on lähes kaikille kumppaniehdokkaille ylitsepääsemätön vuori kiivettäväksi. 

Kyllä tässä maassa varmaan on pari ihmistä joita tilanteesi ei haittaa, mutt haluatko kuluttaa aikaasi etsiessäni heitä ilman takuita löytymisestä vai menetkö sinne mistä varmasti saat seksiä ja läheisyyttä?

En ole Ap vaan jo tähän keskusteluun jo edellä osallistunut noin 40 vuotias toinen kokematon. Kysyn nyt, että mitä  se kokemattomuus seksistä kumppanin kanssa haittaa? Miksi se on ongelma? 

En väitä, että etteikö seksi olisi merkittävää ja paljon antavaa mutta samanaikasesti monille jollain tavoin myös arkinenkin asia eli ei mikään erityinen asia, joka tulsi nostaa jalustalle tai jota varten tulisi nähdä suuresti vaivaa, vaan enempi luonnollista ja normaalia kumppanin kanssa toteutettavaa toimintaa. (Ja, jso itsetyydytystä pidetääns seksinä, niin normaalia toimintaa yksin)

Mutta  sitä en ymmärrä miksi se, että minä tai koku muu eu ole harrastanut sitä jonkun kanssa on ongelma tai on asia, joka haittaisi, ainakin suurinta osaa. 

Ei ongelma ole kokemettomuus seksissä, vaan ne syyt miksi olet kokematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vatvominen ap:n osalta kannata lopettaa. Menet ja panet, thats it.

Mörkö kun on saatu pois olkapäältä niin elämä on paljon helpompaa.

Vierailija
24/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita vaihtoehtoja on uskottavaksi valehtelijaksi opetteleminen tai hyvin epätoivoisen partnerin löytäminen. Nämä vaativat aikaa ja yrittämistä, eikä onnistuminen ole todellakaan taattu.

Tuossa tilanteessa ei kannata elätellä mitään pilvilinnoja, että ei sillä kokemattomuudella tai niillä siihen johtaneilla syillä ole mitään merkitystä. Tietenkin niillä on, ja varsinkin tuossa iässä tilanne on lähes kaikille kumppaniehdokkaille ylitsepääsemätön vuori kiivettäväksi. 

Kyllä tässä maassa varmaan on pari ihmistä joita tilanteesi ei haittaa, mutt haluatko kuluttaa aikaasi etsiessäni heitä ilman takuita löytymisestä vai menetkö sinne mistä varmasti saat seksiä ja läheisyyttä?

En ole Ap vaan jo tähän keskusteluun jo edellä osallistunut noin 40 vuotias toinen kokematon. Kysyn nyt, että mitä  se kokemattomuus seksistä kumppanin kanssa haittaa? Miksi se on ongelma? 

En väitä, että etteikö seksi olisi merkittävää ja paljon antavaa mutta samanaikasesti monille jollain tavoin myös arkinenkin asia eli ei mikään erityinen asia, joka tulsi nostaa jalustalle tai jota varten tulisi nähdä suuresti vaivaa, vaan enempi luonnollista ja normaalia kumppanin kanssa toteutettavaa toimintaa. (Ja, jso itsetyydytystä pidetääns seksinä, niin normaalia toimintaa yksin)

Mutta  sitä en ymmärrä miksi se, että minä tai koku muu eu ole harrastanut sitä jonkun kanssa on ongelma tai on asia, joka haittaisi, ainakin suurinta osaa. 

Evvk. Jos kyse on normaalista ihmisestä, se on hänen asiansa.

N50v.

Vierailija
25/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä nyt ole kyse siitä, että ap:llä ei ole pariinkymmeen vuoteen kertaakaan tärpännyt. Nyt hän miettii mitä kannattaa tehdä, että saisi seksiä. Hän kysyi suoraan onko maksullinen seksi ehkäpä ainoa vaihtoehto. Ei ole kysymys siitä, mitä joku randomtyyppi ajattelee kokemattomuudesta.

Vierailija
26/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis ongelma, jos sanon, että siihen ei ole mitään erityistä syytä?- Jos niin miksi  Tai, että en ole halunnut sitä niin paljon, että olisin esimerkiksi yrittänyt ostaa sitä "alan ammattilaiselta".

Vai pitäisikö valehdella ja kertoa jokin valhe, johon en itse usko mutta vosin yrittää, jos vaikka toinen uskoisi, niin  ongelma ratkaistu.

Olsiko siis parempi, että selittäsin, että uskossa kunnes mutta selipaatti kävi liian raskaaksi ja jätin uskoni. Olin koulukiusattu. Vai olisiko hyvä selitys, että kaluni on niin pieni mutta kävin suurennus leikkauksessa. Vai pitäsikö minun alkaa syyttämään muita kokemattomuudestani?

Mutta ketä minä näin tarinoillani ja valheillani sitten yrittäsin sumuttaa?  Jos hän ei voi hyväksyä kokemattomuuttani mutta itse olen kokemattomuuteni kanssa sinut, niin kummalla meistä on ongelma, joka tulisi ratkaista?

Vierailija
27/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lajityypillistä käytöstä.

Vierailija
28/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä outoa kuin uskomto tai mattivanhasmainen absolitismi. Se nyt on vaan todella outoa.

Ihminen on tehty lisääntymään.

Kiitos kommentistasi Jos asia olisi noin yksinkertainen, niin silloinhan voisin sanoa, että en ole halunnut saada lapsia, joka tosiei täysin pidä paikkansa. Mutta vaikka suurin osa lapsista saa edelleen ailkunsa enemmän ja vähemmän suoraan seksin kautta, niin itse en ajattele niin. että jos joku ketoo minulle, että hän ei halua saada lapsia niin hän tarkoittaa, että hän ei haluaisi lainkaan harrastaa seksiä, eikä olsi siitä kiinnostunut.  Tai ellei heteropari ole saanut lasta tai lapsia heillä ei olisi seksiä tai heidän seksinsä olsi ollut huonoa, kun eivät ole saaneet lasta.

Absolutimsikin on jännää. En ole itse mutta laittanut merkille, että moni absolutisti joutuu selittelemään useammin juomattomuuttaan kuin moni, joka juo enemmän kuin tarpeeksi ja jolla juominen on saattanut mennä överiksi ja jolla sitten saattaa yrittää selitellä käytöstään; ikäänkuin se, että on tai on ollut kännissä olisi ollut hyvä peruste toimia ja käyttäytyä tietyllä tavalla. - Tavalla, jota ei olisi selvinpäin kehdannut tai olisi mahd. ymmärtänyt, että sellainen käytös ei ole tahdikasta ja miellyttävää. 

Vierailija
29/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen, ja jos mulla ei olisi yhtään seksikokemuksia, ja kovasti niitä haluaisin, niin kyllä minä voisin siitä maksaa. Siis jos näyttäisi ettei onnistu muuten. En henkilökohtaisesti näe, että se tekee ihmisestä mitenkään huonomman. Enkä näe miksi se olisi huonompi vaihtoehto, kuin yhdenillanjutut kännissä kenen tahansa kanssa, jota niin moni harrastaa. Tietenkin valitsisin mahdollisimman mukavalta vaikuttavan seksityöläismiehen, ettei homma olisi mitään liukuhihnakamaa..

Ei paljoa kiinnostaisi mitä joku tuntematon siitä ajattelisi, jos se olisi mulle tärkeää kokea se kokemus.

Vierailija
30/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen, ja jos mulla ei olisi yhtään seksikokemuksia, ja kovasti niitä haluaisin, niin kyllä minä voisin siitä maksaa. Siis jos näyttäisi ettei onnistu muuten. En henkilökohtaisesti näe, että se tekee ihmisestä mitenkään huonomman. Enkä näe miksi se olisi huonompi vaihtoehto, kuin yhdenillanjutut kännissä kenen tahansa kanssa, jota niin moni harrastaa. Tietenkin valitsisin mahdollisimman mukavalta vaikuttavan seksityöläismiehen, ettei homma olisi mitään liukuhihnakamaa..

Ei paljoa kiinnostaisi mitä joku tuntematon siitä ajattelisi, jos se olisi mulle tärkeää kokea se kokemus.

Oi kuinka populistinen näkökulma!

Mitään muuta ei ole kuin kännissä horoilu tai selibaatti.

40-vuotiaalla suomalaisnaisella on keskimäärin perhe, mies ja lapsia.

Toki myös heillä on säännöllinen seksielämä ja kovat panohimot vähintään kerran kuussa.

Vierailija
31/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki myös heillä on säännöllinen seksielämä ja kovat panohimot vähintään kerran kuussa.

Et tainnut ihan kunnolla lukea ja miettiä tätä aihetta ja kirjoitustani.

Vierailija
32/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kirjoitit huonosti? Pääväittämä on tuotoksessasi kateissa.

Vierailija
33/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kirjoitit huonosti? Pääväittämä on tuotoksessasi kateissa.

Ei siinä mitään väittämää pitänytkään olla. Se oli vain näkökulmani asiaan, ajatuksiani siitä jos olisin tietynlaisessa tilanteessa.

Vierailija
34/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitå voi olla isompi mörkö omaan päähän siten, ettei uskalla edes naisia lähestyä.

Asenna Tinder, käyt ottamassa sarjan kuvia ammattilaisella (maksaa saman mitä huo%a) ja kerrot tekstissä tästä tilanteestasi. Sanovat että naiset lukee niitä tekstejäkin, joten erottunet joukosta kun kerrot asian fiksusti. Ehkä tärppää?

Mörön toki saa pois tunnin sessiolla ammattilaisen kanssa myös.

Vierailija
35/37 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä maksullinen voi olla monessakin mielessä parempi vaihtoehto aikuiselle ensikertalaiselle kuin joku satunnainen partneri. Maksullinen, jos järkevä sellainen, osaa neuvoa ja viedä homman läpi tavalla josta jää hyvä maku suuhun, ja itseluottamus kasvaa. 

Sekin, että jää hyvä maku suuhun on oleellisen tärkeä osa seksissä. Yleensä maksulliset ovat hyvin puhtaita, joten hyvän maun jääminen suuhun on erittäin todennäköistä. Ja jos maksullinen on osannut opastaa hyvin (mikä on oletettavaa), niin jatkossa ei-maksullisetkin osavat tätä arvostaa.

Vierailija
36/37 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä maksullinen voi olla monessakin mielessä parempi vaihtoehto aikuiselle ensikertalaiselle kuin joku satunnainen partneri. Maksullinen, jos järkevä sellainen, osaa neuvoa ja viedä homman läpi tavalla josta jää hyvä maku suuhun, ja itseluottamus kasvaa. 

Sekin, että jää hyvä maku suuhun on oleellisen tärkeä osa seksissä. Yleensä maksulliset ovat hyvin puhtaita, joten hyvän maun jääminen suuhun on erittäin todennäköistä. Ja jos maksullinen on osannut opastaa hyvin (mikä on oletettavaa), niin jatkossa ei-maksullisetkin osavat tätä arvostaa.

Itselläni oli lukiosta aina ehkä 22v ikävuoteen mennessä seksikokemuksia yhteensä kuuden tytön kanssa. Noiden tyttöjen kanssa seksi rajoittui joka kerta pelkästään siihen, että annoin heille suuseksiä. Ja kertoja muuten kertyi muutaman vuoden aikana varmasti satoja. Nuo kuusi tyttöä tunsivat toisensa, ja arvasin, että ensimäinen heistä oli kertonut toisille, että jos haluatte saada suuseksiä sellaiselta joka antaa sitä innolla ja ilman toiveita mihinkään muuhun, niin käyttäkää minua. Vaikka minua käytettiin vain suuseksiin, tykkäsin siitä, opin tekemään sen hyvin, minulle jäi lähes kaikista kerroista se hyvä maku suuhun. Pari kertaa taisi käydä niin, että joku tytöistä oli tullut poikaystävänsä luota, ja en tykännyt mausta.

Vierailija
37/37 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Esim itse voisin aivan hyvin seurustella kokemattoman miehen kanssa.

Sen sijaan seksiä ostaessa mies ohittaa naisen normaalit biologiset reaktiot rahalla. Seksistä maksava mies ei missään nimessä siis ole kumppanimatskua seksuaaliselle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan