Onko maksullinen ainoa tapa saada seksiä, jos 40v ja täysin kokematon?
Mikä mahdollisuus saada naista enää muuten kuin rahalla tässä iässä?
Kommentit (37)
Lähde ihmisten ilmoille, juttele ja tee aloite.
Ei kait se mahdotonta ole, jos vaikka kotoa poistuu. Maksullinen on sitten aika varma.
Hyvä maksullinen voi olla monessakin mielessä parempi vaihtoehto aikuiselle ensikertalaiselle kuin joku satunnainen partneri. Maksullinen, jos järkevä sellainen, osaa neuvoa ja viedä homman läpi tavalla josta jää hyvä maku suuhun, ja itseluottamus kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maksullinen voi olla monessakin mielessä parempi vaihtoehto aikuiselle ensikertalaiselle kuin joku satunnainen partneri. Maksullinen, jos järkevä sellainen, osaa neuvoa ja viedä homman läpi tavalla josta jää hyvä maku suuhun, ja itseluottamus kasvaa.
No miksi normi nainen ei osaisi tehdä tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti. Siis teoriassa. Käytännössä kukaan "normi nainen" ei kelpuuta täysin kokematonta 40- vuotiasta.
Tätä voi verrata siihen että voiko pingviini ja jääkarhu kohdata. Voi periaatteessa, mutta käytännössä ei. Toinen etelässä, toinen pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti. Siis teoriassa. Käytännössä kukaan "normi nainen" ei kelpuuta täysin kokematonta 40- vuotiasta.
Tätä voi verrata siihen että voiko pingviini ja jääkarhu kohdata. Voi periaatteessa, mutta käytännössä ei. Toinen etelässä, toinen pohjoisessa.
Miten niin kukaan? Keneltä kaikilta on kysytty?
Esim. minä 50v nainen voisin opettaa ihan hyvin ja mielelläni. Mieluummin aikuisempi mies kuin joku oman lapsen ikäinen 20+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä 50v nainen voisin opettaa ihan hyvin ja mielelläni. Mieluummin aikuisempi mies kuin joku oman lapsen ikäinen 20+.
No vaikuttaa ainakin siltä, että ap:lla on vaikeuksia löytää nainen, jonka kanssa olisi seksiä. Ehkä teidän kannattaa vaihtaa yhteystietoja ;)
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Pitää vain valita sopiva. Eli kertoa suoraan tilanteesta ja toivomuksistaan, ja tunnustella viestitellessä/puhelimessa, että kuulostaako hän ymmärtävältä. Jos on rahaa, niin voi vaikka tavata kaksi kertaa, joista ensimmäisellä kerralla voi vain olla alasti lähekkäin, tai pyytää hand jobin tms. Tämä siis, jos on hankala heti ensitapaamisella ruveta panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, niin on mahdollista teoriassa. Ap haluaisi seksiä, sinä olisit halukas sitä antamaan. Selvä homma, housut pois ja hoitoon! Siis teoriassa. Käytännössä sinä asut Ulvilassa ja ap Lappeenrannassa, ette ole ikinä tavanneet ettekä tule tapaamaankaan. Joudut ihan itse etsimään opetettavasi, ja ap opettajansa. Sinä ehkä voit löytää, ap tuskin. Tai siis löytää jos maksullisista hakee. Jos ap löytää jonkun, niin on samanmoinen kuin ap, eli kokematon ja siihen on yleensä joku syy. Voihan silläkin sapluunalla onnistua. Ainakin teoriassa.
Ja mistä luulet tuon kokemattomuuden käyvän ilmi? Itse olen myös noin 40 vuotias ja seksiä kokekmaton. Mutta en minä tpaa tai viitsi "koekmattomuuttani" julistaa ja alleviivata. - Jos joku on ollut niin utelias, että on halunnut seksikumppaneidenini määrän tietää, niin olen kertonut rehellisesti, ettei heitä ole ollut. Luultavsti olisin selvinnyt vähemmän vaivaannuttavilta tilanteilta, jos olisin valehdellut. Toisaalta en ymmärrä mitä merkitystä kumppaneiden määrällä on. Vai vertailuako tässä kohtaa pitäsi alkaa pelkäämään, vai mitä? Itse olena asian kanssa sinut, jos jollekin on turn off se, että minulla ei ole aiempia kumppaneita, niin miksi se olisi minun ongelmani? Niin ja en osaa pitää myöskään itseäni ns. aseksuaalina.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä luulet tuon kokemattomuuden käyvän ilmi? Itse olen myös noin 40 vuotias ja seksiä kokekmaton. Mutta en minä tpaa tai viitsi "koekmattomuuttani" julistaa ja alleviivata. - Jos joku on ollut niin utelias, että on halunnut seksikumppaneidenini määrän tietää, niin olen kertonut rehellisesti, ettei heitä ole ollut. Luultavsti olisin selvinnyt vähemmän vaivaannuttavilta tilanteilta, jos olisin valehdellut. Toisaalta en ymmärrä mitä merkitystä kumppaneiden määrällä on. Vai vertailuako tässä kohtaa pitäsi alkaa pelkäämään, vai mitä? Itse olena asian kanssa sinut, jos jollekin on turn off se, että minulla ei ole aiempia kumppaneita, niin miksi se olisi minun ongelmani? Niin ja en osaa pitää myöskään itseäni ns. aseksuaalina.
Kuten kirjoitin, niin yleensä kokemattomuuteen nelikymppisenä on syynsä, ja ne syyt (jotka kyllä tulevat ilmi deittaillessa) aikaansaavat sen että sitä kokemusta ei edelleenkään kerry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä 50v nainen voisin opettaa ihan hyvin ja mielelläni. Mieluummin aikuisempi mies kuin joku oman lapsen ikäinen 20+.Kuten kirjoitin, niin on mahdollista teoriassa. Ap haluaisi seksiä, sinä olisit halukas sitä antamaan. Selvä homma, housut pois ja hoitoon! Siis teoriassa. Käytännössä sinä asut Ulvilassa ja ap Lappeenrannassa, ette ole ikinä tavanneet ettekä tule tapaamaankaan. Joudut ihan itse etsimään opetettavasi, ja ap opettajansa. Sinä ehkä voit löytää, ap tuskin. Tai siis löytää jos maksullisista hakee. Jos ap löytää jonkun, niin on samanmoinen kuin ap, eli kokematon ja siihen on yleensä joku syy. Voihan silläkin sapluunalla onnistua. Ainakin teoriassa.
Mikäs sun pyllyä hiertää? Minä olen kahden aikuisen lapsen äiti, ollut naimisissa ja avoliitossa jne. Enkä muista Ulvilassa käyneeni, Pori taitaa olla lähin...
Jos et saa itse kuin maksusta, niin älä muihin pura sitä -tutustasi.
Ulvilaa ja Lappeenrantaa käytin vertauskuvana sille, että ette kohtaa toisianne.
Kuten yksi lakioppinut joskus lauloi: "me kierrämme toisiamme/ niinkuin taivaankappaleet/ yhtä ylpeinä, yhtä yksin/ ympärillämme ikuinen yö".
Pyllyä ei hierrä onneksi mikään, kunhan vain kommentoin.
En tajua mikä ongelma kumppanin kokemattomuus on. Ei mulle ainakaan olisi, melkein päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, niin yleensä kokemattomuuteen nelikymppisenä on syynsä, ja ne syyt (jotka kyllä tulevat ilmi deittaillessa) aikaansaavat sen että sitä kokemusta ei edelleenkään kerry.[/quoteri]
Totta kai meillä jokaisella on oma historiamme. Historiaamme emme voi mutta voimme yrittää muuttaa sitä miten suhtaudumme siihen. Mutta oikea tapa ei ole sen peitäminen tai kieltäminen.
- Myönnän toki, että minun on mutkattomamtpaa sanoa näin koska omaan kokemattomuuteeni ei liity mitään erityistä syytä.
Toisaalta ehkä juuti siksi, joku saattaa pitää merkittvänä tai ainakin outona asiana. sitä, että en ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa. Valehtelsin, jos väittäsin, että kokemattomuuteni johtuisi esimerkiksi siitä, että omaisin tietyn uskonnon tai muuun aatteen tai ismin, joka estäsi/ olsi estänyt minua harrastamaasta esiaviollista seksiä, olsin koulu tai muutoin kiusattu. asuisin ja eläsin laitoksessa tai vankilassa jossain muussa siuljetussa ja kontrolloidussa ja valvotussa paikassa.
Niin edellä mainitsin, että osaa pitää itseäni aseksuaalina, niin en ole myöskään homoseksuaali tai biseksuaali. Niin ja vielä en ole erityisen intro enkä eksovertti, vaan jotain näiden ääripäiden väliltä.
Eihän tässä nyt ollut kyse siitä, että mitä joku mahdollisesti ajattelee siitä kokemattomuudesta. Vaan siitä, että ap haluaisi seksiä.
On se ainakin helpoin vaihtoehto ja varmin.
Muita vaihtoehtoja on uskottavaksi valehtelijaksi opetteleminen tai hyvin epätoivoisen partnerin löytäminen. Nämä vaativat aikaa ja yrittämistä, eikä onnistuminen ole todellakaan taattu.
Tuossa tilanteessa ei kannata elätellä mitään pilvilinnoja, että ei sillä kokemattomuudella tai niillä siihen johtaneilla syillä ole mitään merkitystä. Tietenkin niillä on, ja varsinkin tuossa iässä tilanne on lähes kaikille kumppaniehdokkaille ylitsepääsemätön vuori kiivettäväksi.
Kyllä tässä maassa varmaan on pari ihmistä joita tilanteesi ei haittaa, mutt haluatko kuluttaa aikaasi etsiessäni heitä ilman takuita löytymisestä vai menetkö sinne mistä varmasti saat seksiä ja läheisyyttä?
Kuka tosissaan suosittelee normaalille miehelle maksullista? Sen jälkeen mies on damaged goods useimpien naisten mielestä. Enkä kyllä usko hittoakaan, että nostaa kenenkään itsetuntoa, että joutuu maksamaan saadakseen. Ryhdistädy ja ole oikea mies. Mene ihmisten pariin rohkeasti. Baariin juttelemaan, pyydä tanssimaan. Elämä yllättää. Onnea sinulle rakkauden etsintään.
Vierailija kirjoitti:
On se ainakin helpoin vaihtoehto ja varmin.
Muita vaihtoehtoja on uskottavaksi valehtelijaksi opetteleminen tai hyvin epätoivoisen partnerin löytäminen. Nämä vaativat aikaa ja yrittämistä, eikä onnistuminen ole todellakaan taattu.
Tuossa tilanteessa ei kannata elätellä mitään pilvilinnoja, että ei sillä kokemattomuudella tai niillä siihen johtaneilla syillä ole mitään merkitystä. Tietenkin niillä on, ja varsinkin tuossa iässä tilanne on lähes kaikille kumppaniehdokkaille ylitsepääsemätön vuori kiivettäväksi.
Kyllä tässä maassa varmaan on pari ihmistä joita tilanteesi ei haittaa, mutt haluatko kuluttaa aikaasi etsiessäni heitä ilman takuita löytymisestä vai menetkö sinne mistä varmasti saat seksiä ja läheisyyttä?
En ole Ap vaan jo tähän keskusteluun jo edellä osallistunut noin 40 vuotias toinen kokematon. Kysyn nyt, että mitä se kokemattomuus seksistä kumppanin kanssa haittaa? Miksi se on ongelma?
En väitä, että etteikö seksi olisi merkittävää ja paljon antavaa mutta samanaikasesti monille jollain tavoin myös arkinenkin asia eli ei mikään erityinen asia, joka tulsi nostaa jalustalle tai jota varten tulisi nähdä suuresti vaivaa, vaan enempi luonnollista ja normaalia kumppanin kanssa toteutettavaa toimintaa. (Ja, jso itsetyydytystä pidetääns seksinä, niin normaalia toimintaa yksin)
Mutta sitä en ymmärrä miksi se, että minä tai koku muu eu ole harrastanut sitä jonkun kanssa on ongelma tai on asia, joka haittaisi, ainakin suurinta osaa.
On