Kehukaa miestänne! Miksi hän on niin ihana?
Mua ei kiinnosta teidän paskat sikamiehet. Jättäkää ne.
Kommentit (9)
Minun mies on ihana. Hän kuuntelee, auttaa ja pitää hyvänä. Näyttääkin mukavalta.
Miellyttää silmää, ihanan pitkä, kiltti, älykäs, taitava sängyssä, rakastaa lapsiani kuin omiaan, rakastaa mua yli kaiken ja kertoo sen ja kaikista tärkeimpänä saa mut nauramaan <3
Antaa olla mun just sellainen kun on eikä yritä vähätellä tai nujertaa.
Älykäs, reilu, itsenäinen, avulias, turvallinen. Ei ole koskaan vaatinut minua muuttumaan.
Tykkää lapsista ja eläimistä, vaikka ei meillä ole omia.
Eikä ole rumakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttää silmää, ihanan pitkä, kiltti, älykäs, taitava sängyssä, rakastaa lapsiani kuin omiaan, rakastaa mua yli kaiken ja kertoo sen ja kaikista tärkeimpänä saa mut nauramaan <3
Minun mieheni rakastaa meidän yhteisiä omia lapsia minun lisäkseni. On 80 kg/180 cm hyvännäköinen eikä jätä sängyssä kylmäksi.
Puhuu tunteistaan, kehuu minua ja meidän suhdettamme, pitää samoista asioista kuin minä, on urheilullinen, komea, hyvä sängyssä, sosiaalinen, puhelias ja huumorintajuinen. On aivan täydellinan ja mikä parasta, tekee selväksi että haluaa olla minun kanssani ja panostaa parisuhteeseen.
Meillä on hyvä olla yhdessä. Koska kumpikaan ei ole täydellinen eikä mikään parisuhde ole täydellinen, niin aina ei yhteiselo ole mitään pumpulipilvessä lentämistä. Silloin minäkin voin käydä kirjoittamassa johinkin ketjuun, että mies paistoi lettuja, mutta miksi hitossa jälkien siivoaminen jäi minulle.
Up