Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen minäkin, että tässä on vain kahdeksan jaksoa. Olen katsonut eri maiden versioita (UK, USA ja Australia), ja jos petolliset alkaa liian pian "pettämään" toisiaan, aina on mennyt pieleen.
Mistä näitä muiden maiden versioita voi katsoa? Eivät löydy ainakaan Ruudusta.
Vierailija kirjoitti:
Neumann omi tämän naisen elämän täysin ja kertoi naisen elämän käänteistä lauluissaan .
Ei neumann olisi mitään ilman tätä naista.
Raukka ukko kun ei uskalla kertoa tätä asiaa.Autiotalokin on täysin totta. Neumann oli tämän naisen kanssa autiotalossa jonka tämä nainen tiesi.
Täh? Miten tää nyt tähän ohjelmaan liittyy?
Podcastin uusimmassa jaksossa Juhana ja Sara lipsauttelivat tulevien jaksojen käänteisiin liittyviä pieniä vihjeitä ja Strandberg oli aivan hätää kärsimässä, kun muistutteli moneen kertaan että kaikenlaista on tulossa, mutta niistä lisää myöhemmin.
Mainittiin petollisten kolmiodraama, Maritan tulistuminen ja Mertistä myös jotain. Ja se oli mielenkiintoista, että molemmat sanoivat kiinnittäneensä huomiota Heikkiin ja Sitaan mahdollisina petollisina käytöksen perusteella. Jälkiviisautta kenties, mutta ehkä onkin niin että kohta alkaa joku silmukka kiristyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen minäkin, että tässä on vain kahdeksan jaksoa. Olen katsonut eri maiden versioita (UK, USA ja Australia), ja jos petolliset alkaa liian pian "pettämään" toisiaan, aina on mennyt pieleen.
Sitä minäkin vähän tässä nyt pelkään, että koko mielenkiintoisesti alkanut ohjelma lässähtää, kun petolliset alkavat sählätä keskenään, paljastuvat ja äänestetään peräperää pois.
Nyt on jäljellä 14 kilpailijaa ja 5 jaksoa. Kussakin putoaa pois kaksi kilpailijaa, eli 10 tulee putoamaan. Jäljelle jää 4 uskollista. Eihän petollisten kannattaisi pudottaa toisiaan liian aikaisin, mutta Sita on niin tyhmä, että saattaa tehdä sen.
Mulle taas tuli Myyräfibat heti!
Vierailija kirjoitti:
Neumann omi tämän naisen elämän täysin ja kertoi naisen elämän käänteistä lauluissaan .
Raukka ukko kun ei uskalla kertoa tätä asiaa.Autiotalokin on täysin totta. Neumann oli tämän naisen kanssa autiotalossa jonka tämä nainen tiesi.
Mikä näissä sun kirjoituksissasi oikein on pointti? Monikin biisintekijä ammentaa aiheita ja tunteita omasta elämästään. Ja Neumann ne biisit kuitenkin on tehnyt, joten itse hän on suosionsa niillä ansainnut.
Ja miksi hänen pitäisi alkaa julkisesti kertoa tästä naisesta, jos kerran nainen ei itse julkisuutta halua ja ole "ihailijastaan" kiinnostunut? Kerro itse, jos tämä nainen olet.
Eikun haluat vain pahansuopuudessasi juoruta. Sinä se tässä raukka (akka) olet.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma on erinomainen esimerkki vahvistusharhasta. Sitä itse kukin luulee olevansa fiksumpi kuin onkaan, jonkun parin jutun takia kiinnittää huomionsa muutamaan epäilyttävään tyyppiin ja sen jälkeen etsii pelkkiä omaa (väärää) mielipidettä tukevia seikkoja.
Kannattaa kaikkien myös omassa elämässään miettiä, missä kaikessa sortuu aivan samaan kuin tämän ohjelman kilpailijat.
Sama ilmiö on Idaho 4 mur---ssa. Kun yksi epäily löytyi, esim. ne tyypit siellä Food truck paikassa, isot massat nuoria etenkin aloi tehtailemaan tiktok, Youtube, Facebook videoita, viestejä, heistä. Sama poikakaverit epäiltyinä,.Sama tästä Bryan Kohberger epäilystä on leivottu mediassa mikä lie hirviö, perhe mukaan vedetty, lapsuutta repostellaan, eikä ole edes vielä tuomioita annettu. Ex koulukaverit teke haastatteluja, "mitne paha oli jo sillon", ex deitit käy antamassa haastiksia, jopa BTK tytär esiintyy asiantuntijana jne. Aivan massiivinen mylläkkä eikä ole edes mitään todistetta annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin vähän tässä nyt pelkään, että koko mielenkiintoisesti alkanut ohjelma lässähtää, kun petolliset alkavat sählätä keskenään, paljastuvat ja äänestetään peräperää pois.
Nyt on jäljellä 14 kilpailijaa ja 5 jaksoa. Kussakin putoaa pois kaksi kilpailijaa, eli 10 tulee putoamaan. Jäljelle jää 4 uskollista. Eihän petollisten kannattaisi pudottaa toisiaan liian aikaisin, mutta Sita on niin tyhmä, että saattaa tehdä sen.
Mistä olet saanut päähäsi että hän on tyhmä? Miten olet pätevöitynyt asiaa arvioimaan?
Sita taitaa olla ainoa, joka Haluatko Miljonääriksi -ohjelmassa ei ole tiennyt edes ensimmäistä kysymystä. Ja hän taisi puhua kovasti Juhanan murhaamisen puolesta, vaikka tämä olisi pudonnut seuraavassa äänestyksessä.
Ei olisi pudonnut seuraavassa äänestyksessä. Ei ollut Eveliinan listalla ja muut seuraavat lampaina häntä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto toi Elina on ärsyttävä ja TYHMÄ!
Ei mua ärsytä, mua ei ärsytä persoonalliset ihmiset yhtään, mutta en voi sietää ilkeitä, kateellisia ja pahansuopia ihmisiä.
Onneksi ei enää tullut muistotilaisuutta Juhanalle, se olisi ollut tylsää.
Minuakin kiinnostaa mistä hyvästä Mert sai ääniä? Oliko häntä äänestäneiden puheet leikattu ohjelmasta pois vai mistä syystä useampi näin teki.. Tuntuu että ohjelmassa seurataan paljon näitä jotka ovat eniten äänessä (Elina, petolliset) ja unohdetaan hiljaisemmat. Mitä esim. Marita ja Jukka ovat saaneet kameralle spekuloida?
Vierailija kirjoitti:
Annapa nyt jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi että hän on tyhmä? Miten olet pätevöitynyt asiaa arvioimaan?
Sita taitaa olla ainoa, joka Haluatko Miljonääriksi -ohjelmassa ei ole tiennyt edes ensimmäistä kysymystä. Ja hän taisi puhua kovasti Juhanan murhaamisen puolesta, vaikka tämä olisi pudonnut seuraavassa äänestyksessä.
Ei olisi pudonnut seuraavassa äänestyksessä. Ei ollut Eveliinan listalla ja muut seuraavat lampaina häntä.
Kun kuulivat, että Juhana oli poistettu, pari kilpailijaa totesi, että tyhmä valinta, koska olisi äänestetty pois vuorenvarmasti.
Huvitti kun edellisessä jakossa Sita otti nokkiinsa kun setämies-Janne käski häntä itkemään jos joku häntä alkaa epäillä ja Sita torppasi ajatuksen kliseisenä naisten vähättelynä. Mitä teki Sara viime jakossa kun häntä väitettiin petolliseksi: alkoi itkeä..
Gustaffsonni pilaa ohjelman kuin ohjelman hirveällä meuhkaamisellaa ja suuna päänä olemisella.
Hyvä että tulee nwumannista totuus julki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näissä sun kirjoituksissasi oikein on pointti? Monikin biisintekijä ammentaa aiheita ja tunteita omasta elämästään. Ja Neumann ne biisit kuitenkin on tehnyt, joten itse hän on suosionsa niillä ansainnut.
Ja miksi hänen pitäisi alkaa julkisesti kertoa tästä naisesta, jos kerran nainen ei itse julkisuutta halua ja ole "ihailijastaan" kiinnostunut? Kerro itse, jos tämä nainen olet.
Eikun haluat vain pahansuopuudessasi juoruta. Sinä se tässä raukka (akka) olet.
Mitämitä. Sehän olisi upea juttu että nainen astuisi julkisuuteen ja kertoisi itse tarinansa.
Kannustetaan että nainen tulee esiin .
Eihän kukaan tietäisi mistään neumannista eikä nyt olisi neumann petolliset ohjelmassa ilman näitä lauluja.
Miksi täällä riidellään asiasta. Nyt nainen esiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuulivat, että Juhana oli poistettu, pari kilpailijaa totesi, että tyhmä valinta, koska olisi äänestetty pois vuorenvarmasti.
Aivan. Jotkut sanoivat että tyhmä valinta ja toiset sanoivat että fiksu valinta.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun edellisessä jakossa Sita otti nokkiinsa kun setämies-Janne käski häntä itkemään jos joku häntä alkaa epäillä ja Sita torppasi ajatuksen kliseisenä naisten vähättelynä. Mitä teki Sara viime jakossa kun häntä väitettiin petolliseksi: alkoi itkeä..
Siinä vaiheessa kun oli laskenut että lähtö tulee, ei siinä syyttelyn seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kilpailijaa totesi että typerä valinta. Jukka Tammi että hyvä peliliike.
Aivan. Jotkut sanoivat että tyhmä valinta ja toiset sanoivat että fiksu valinta.
Minusta noiden pitäisi miettiä (kuten Mert ilmaisi jo) että kukin äänestää pyöreässä pöydässä ihan oman päätöksen mukaan, ilman mitään merkitystä mikä joku muu sanoo, siten olisi edes jonkinlainen keino saada joku petollinen kiinni jos äänet hajautuvat. Nyt Gustafsson pilaa kaikkien uskollisten peliä olemalla niin suuna päänä ja muiden (osan) seuratessa lampaina. Luin seuraavan jakson kuvausta ja luulen että tuotannosta on sanottu petollisille (yksitellen) että heidän pitää ruveta juonittelemaan toisiaan vastaan koska muuten ohjelma valuu täysin tylsäksi uskollisten vain pudotellessa omiaan pois.