Mahdollisuuteni naisystävään on loton päävoiton saamisen luokkaa
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse rahaa. Tarvitset kivan, myönteisen ja avoimen luonteen sisältäen älykkyyttä ja huumoria. Ehdottomasti tähän lisättävä hyvä hygienia ja riittävät vuorovaikutustaidot.
Miinustetaan vielä päihde- tai muu riippuvuusongelma ja pahat mt-haasteet (persoonallisuushäiriö, psykoosit, vaikea masennus tai mania).
Sitten vielä ripaus rohkeutta sekä hyvää tuuria, että uskallat toimia ajoissa, kun löytyy sinullekin se oikea ja sopiva daami.
Kukaan nainen ei halua olla mikään kiintiöemäntä. Kyllä me etsitään ihan oikeaa rakkautta niin kuin sinäkin.
Tsemppiä paljon elämääsi AP :)
40 vuotta raitista elämänmyönteistä elämää ja yhteiskunnan auttamista ei ole riittänyt.
Tsemppiä, ap. Samaa mieltä aiemman vastaajan kanssa, sinun tarvitsee vain löytää se yksi nainen, jonka kanssa klikkaa. Ihan sama tilanne on monella mukavalla naisellakin, että ei vain löydy sitä oikeaa. Olen itsekin yksi heistä.
Pitää heittää enemmän koukkuja vesille, vaikka palaute saattaakin olla tylyä. Kun itse katson surkeaa pariutumishistoriaani taaksepäin (sisältäen nykyisen kurjuusavioliiton) huomaan, että tuijotellessani kännissä tai selvänä niitä hyvännäköisiä naisia olen jättänyt huomiotta pienet vihjeet kun nainen on yrittänyt lähestyä minua.
Ei tarvitse rahaa. Tarvitset kivan, myönteisen ja avoimen luonteen sisältäen älykkyyttä ja huumoria. Ehdottomasti tähän lisättävä hyvä hygienia ja riittävät vuorovaikutustaidot.
Miinustetaan vielä päihde- tai muu riippuvuusongelma ja pahat mt-haasteet (persoonallisuushäiriö, psykoosit, vaikea masennus tai mania).
Sitten vielä ripaus rohkeutta sekä hyvää tuuria, että uskallat toimia ajoissa, kun löytyy sinullekin se oikea ja sopiva daami.
Kukaan nainen ei halua olla mikään kiintiöemäntä. Kyllä me etsitään ihan oikeaa rakkautta niin kuin sinäkin.
Tsemppiä paljon elämääsi AP :)