Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän tästä mitään lämmintä kevättä tullut

Vierailija
28.05.2023 |

Kylmä syksy on jo ovella. Mukamas poikkeuksellisen lämmin kevät.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö tulla? Minulla on nyt T-paitakelit ja tykkään viileästä ilmasta.

Moni mieshän pukee t-paidan ja shortsit heti toukokuun alussa, jos vähänkin paistaa aurinko, vaikka olisi 13 astetta lämmintä. Ei tunnu olevan lämpötilasta, vaan ajankohdasta kiinni.

Vierailija
22/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimämpi ainakin kun kaksi edellistä kevättä. Nyt jo kahdesti "joutunut" nurmikon leikkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö tulla? Minulla on nyt T-paitakelit ja tykkään viileästä ilmasta.

Moni mieshän pukee t-paidan ja shortsit heti toukokuun alussa, jos vähänkin paistaa aurinko, vaikka olisi 13 astetta lämmintä. Ei tunnu olevan lämpötilasta, vaan ajankohdasta kiinni.

Ja sitten on taas ne toppatakissa vetelijät vaikka ois aurinkoista ja +22c 😂 "Toukokuuhan on kevätkuukausi eikä silloin voi kesävaatteita laittaa!"

Vierailija
24/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt on palstalaisen muisti :D

Suuri on hymiön suu...

Vierailija
25/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt on palstalaisen muisti :D

Suuri on hymiön suu...

No tottapa sekin, että ehkä esim. Lapin seudulla on ollut viileää, mutta sielläkin on ollut lämpöisiä päiviä .

t. suurisuu

Vierailija
26/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa sekään, että keskikesällä syntyneet tykkää kuumista keleistä.

Itse heinäkuussa syntyneenä tykkään syksystä ja talvesta. Kevätkin menettelee, jos on viileää.

Vierailija
27/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ennustaminen olis helppoa niin kaikkihan me osattais sitä tehdä. Ap vois hiukkasen lueskella todennäköisyyslaskentaa.

Vierailija
28/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole melko lapsellista narista sääennusteiden osuvuudesta? Pitkän aikavälin ennusteet on parhaimmillaankin vain summittaisia arvauksia. Mikään supertietokone ei oikeasti ennusta, se vain laskee annettujen parametrien perusteella valmiiden säämallien toteutumistodennäköisyyksiä.

Vierailija
29/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa sekään, että keskikesällä syntyneet tykkää kuumista keleistä.

Itse heinäkuussa syntyneenä tykkään syksystä ja talvesta. Kevätkin menettelee, jos on viileää.

Itse olen syksyllä syntynyt ja rakastan kevättä ja kesää.

Vierailija
30/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen syksyllä syntynyt ja rakastan kevättä ja kesää.

Toukokuu 2018 oli ennätyslämmin. Siitä saakka olen ollut masentunut ja pidän verhoja ikkunoissa. Minulla on paha olla, jos on kuumaa.

Vierailija
31/31 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "kylällä" toukokuu on ollut n 1 aste lämpimämpi (vrk ka) kuin viimevuonna, mutta helmi- ja maaliskuu olivat jopa 2,7 astetta kylmempi ja huhtikuu 1 asteen. Se on jo paljon!

Vaikka kylmältä tämä tuntuu toukokuukin, nyt 11 astetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän