Olen aina se nainen, kehen tyydytään, kun ei saanut ketään muutakaan
Sitten ollaan suhteessa, jossa tiedän ettei toinen minusta kovin kauheasti tykkää, mutta haluaa silti pitää, koska tietää ettei saa ketään muutakaan. Ihanaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen, kenen kanssa ollaan kunnes löydetään joku "parempi".
Sinäkin.. Huoh!
Tiedostan kyllä, että itsekin joudun tyytymään toiseen, koska en ole kauhean hemaiseva. Eli kaikki parisuhteeni ovat molemminpuolista tyytymistä, jossa ollaan kuitenkin samantasoisia, mutta totta kai molemmat toivoisivat kuumempaa partneria. Ei vaan voi sellaista saada koska se oma ulkonäkö on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Laske rimaa miesten suhteen.
Jalat yltää pohjaan. Niin?
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan kyllä, että itsekin joudun tyytymään toiseen, koska en ole kauhean hemaiseva. Eli kaikki parisuhteeni ovat molemminpuolista tyytymistä, jossa ollaan kuitenkin samantasoisia, mutta totta kai molemmat toivoisivat kuumempaa partneria. Ei vaan voi sellaista saada koska se oma ulkonäkö on mitä on.
Jotenkin irvokasta hengata suhteessa jossa kumpikin vain venaa painajaisen päättymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät olevasi nainen johon tyydytään?
Kyl se näkyy
Voin kertoa salaisuuden: suurimmassa osassa suhteita sen alkuhuuman hiivuttua toinen osapuoli (en halua yleistää, mutta useammin mies) alkaa kohdella toista kuin ilmaa. Vaikka olisi kuinka ollut ihastunut ja halunnut tehdä asioita yhdessä suhteen alussa.
Siinä sitten saatetaan roikkua vuosia, koska pahimmassa tapauksessa toinen on jo niin rakastunut, että sietää tuota välinpitämättömyyttä tai ollaan jo ehditty hankkia lapsia, jolloin jäädään niiden takia yhteen.
Kuten tuossa jo joku aiemmin mainitsi, kannattaa opetella olemaan ihan yksin. Silloin ei ole tarvetta tarrautua ihmisiin, jotka eivät oikeasti välitä.
Oletko tyytyväinen tilanteeseen?
Jos sinulle tärkeintä on se että on "joku", niin se toivehan toteutuu.
Jos taas tahdot vastavuoroisuuteen perustuvan suhteen, on aika asettaa omat tarpeesi ensimmäiselle sijalle.
Luulen että on aika paljon ihmisiä joille suhteessa tärkeää on se ettei tarvitse olla yksin, ja se on ihan ok jos kaksi sellaista osuu yhteen.
Sen yhden, ainoan ja oikean jos tahtoo kannattaa totutella yksinoloon.
Sen löytyminen voi kestää kauemmin kuin uskoisikaan. Sen kun pitää sitten olla molemminpuolinen täysosuma.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyytyväinen tilanteeseen?
Jos sinulle tärkeintä on se että on "joku", niin se toivehan toteutuu.
Jos taas tahdot vastavuoroisuuteen perustuvan suhteen, on aika asettaa omat tarpeesi ensimmäiselle sijalle.
Luulen että on aika paljon ihmisiä joille suhteessa tärkeää on se ettei tarvitse olla yksin, ja se on ihan ok jos kaksi sellaista osuu yhteen.
Sen yhden, ainoan ja oikean jos tahtoo kannattaa totutella yksinoloon.
Sen löytyminen voi kestää kauemmin kuin uskoisikaan. Sen kun pitää sitten olla molemminpuolinen täysosuma.
Selvästi aloittajaa häiritsee nykyinen tila
Haluaisiko kaikki miehet seurustella hoikan naisen kanssa ja naiset treenatun miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko kaikki miehet seurustella hoikan naisen kanssa ja naiset treenatun miehen kanssa?
Suomessa jostain syystä halutaan hieroa tyytymistä päin näköä ja jotkut mieltää tämän normaaliksi.
Mä oon kaunis nainen, mutta silti osa miehistä kohtelee kun olisin kilo pas*********. Vaikka eivät kovin helposti ainakaan kauniimpaakaan saisi.. :D Joten se on ihan se persoona, siinä on häiriötä, jos valittaa kaikesta. Ei liity millään tapaa muhun tai suhun.
Mä elän sinkkuna, koska musta tuntuu et mulla on ollu mahiksia päästä vain naiseksi, johon tyydytään. Pelkään vähän koko tuota ilmiötä, että miehet ilmeisesti haluaa vain jonkun, ettei tarvi olla puutteessa. Oon päättänyt, etten enää roiku missään kädenlämpöisessä suhteessa, vaan haluan oikeasti olla toiselle ainoa ja tärkein. Ja tuo on ihan eri asia kuin alkuhuuma. Arvostus ja lämpö voi olla vaikka 20 vuoden päästäkin tallella, jos kokee toisen oikeaksi.
Toivottavasti kukaan, mies, nainen tai muunsukupuolinen ei ikinä tyydy keneenkään. Mä en halua, että muhun tyydytään, haluan että mua rakastetaan.
Mitä ihmettä nyt taas. Miksi ajattelet noin? Onhan sitä vaikka kuinka paljon tavallisen näköisiä tai esim. ylipainoisia naisia ja miehiä parisuhteessa, ovatko hekin kaikki vain tyytyneet toisiinsa? Vain 10+ kauniit ja komeat saavat mieleisen puolison?
Ajattelisit mieluummin, että sinut on valittu tyttöystäväksi hyvien puoliesi vuoksi.
Etkö osaa olla yksin?