Miten selvittää tällainen riita?
Sanoin miehelle, että hän oli seksissä liian raju. No, hän tietenkin suuttui ja on nyt omissa oloissaan. Miten tällaisen tilanteen voi selvittää, kumman pitäisi tulla vastaan?
Kiitos
Kommentit (37)
Tilamne selviää hankkimalla hellemmän ja ymmärtäväisemmän miehen..
Ei varmaan keskustelemalla ainakaan ? 😍
Jos miehesi ei kuuntele tai suostu keskustelemaan, niin kai ainoa vaihtoehto on toiminnan kautta. Varaat johonkin käden ulottuville neulan ja kun miehesi on touhussa, tuikkaat kunnolla neulalla. Ehkä sen jälkee suostuu keskustelemaan satuttamisesta.
trtuy kirjoitti:
Lue aloitus 😘
trtuy kirjoitti:
Minä en tuollaisen jälkeen edes keskustelisi. Siis jos mies suuttuu siitä, ettet halua hänen olevan väkivaltainen. Sairasta.
trtuy kirjoitti:
Mitäs toi ap yritti?
Mies on loukkaantunut, että sanoin vasta seksin jälkeen tästä. Olen kertonut hänelle, että minun on vaikea sanoa kesken seksin, että hellemmin. Yritän, mutta sanat ei vaan tule ulos suusta.
Ap
Mitä ihan konkreettisesti tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihan konkreettisesti tapahtui?
Ihan "tavallista" seksiä, perinteisessä asennossa. Kysyin ennen yhdyntää, että lupaatko olla hellä. Hän lupasi. Seksin jälkeen totesin, että sinä lupasit, mutta et ollut; siitä alkoi riita. Mies ihmetteli, että miksi sitten minä sain orgasmin, että ehkä en vain halunnut että hän saa.
Hän selvästi loukkaantui verisesti, koska alkoi myös loukkaamaan minua sanomalla asioita, joihin hän ei kuulemma ole tyytyväinen. Olen sanaton ja ajatukseton.
Ap
Mitä konkreettisesti tapahtui? Sinä jätit vastaamatta siihen.
Miksi sinä kysyt ennen yhdyntää, lupaako mies olla hellä? Mitä teillä on tapahtunut, mikä on johtanut tähän? Millaista seksiä teillä on?
Vierailija kirjoitti:
En ole velvollinen kuvailemaan yksityiskohtia? Jokainen seksiä harrastanut nainen pystyy kuvittelemaan, millaista on liian raju.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole velvollinen kuvailemaan yksityiskohtia? Jokainen seksiä harrastanut nainen pystyy kuvittelemaan, millaista on liian raju.
Ap
En kyllä pysty ja siksi kysyin.
Ja tunnen syyllisyyttä siitä, että arvostelin miestä. Enkä edes tiedä miksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä kysyt ennen yhdyntää, lupaako mies olla hellä? Mitä teillä on tapahtunut, mikä on johtanut tähän? Millaista seksiä teillä on?
Koska minulla oli aiemmin samana päivänä alavatsakipuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla oli aiemmin samana päivänä alavatsakipuja.
Ap
Kyllähän tuo vähän siltä kuulostaa että suostuit jostain syystä seksiin vaikka et sitä oikeasti halunnut. Harva mies sellaisesta erityisesti pitää.
Etkö pysty edes huutamaan kivusta? Ei sinun tarvitse siinä tilanteessa pyytää kauniisti.
Ehdota miehelle peppuseksiä niin leppyy.
Mies siis satutti sinua, ja suuttuu kun et halua hänen satuttavan sinua. Mietipä nyt itsekin että kummassa on vika.