Laitatko kaurajuomaa kahviisi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään keinotekoisia hauramaitoja enkä härkistä enkä tofua.
Haluatko mitalin?
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa aineosaluettelo siitä kauramaidosta.
Olen lukenut. Siitä tosiaan näkee, mitä kauramaidossa on. Lehmän kyljessä sen sijaan ei ole luetteloa, josta näkee, mitä antibiootteja ja hormoneja sille on syötetty.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa joidenkin eri merkkien sisällöt. Hyvältä vaikuttaa, täytyypä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, kauramaidon vihaaja tuli paikalle. Ottaa koville jollekin kun kaikki eivät lorota kahviin vasikanruokaa.
Häh? Vastasin vain kysymykseen :D Ei kyllä yhtään kiinnosta jonkun randomin tyypin kaurankauhonnat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut. Siitä tosiaan näkee, mitä kauramaidossa on. Lehmän kyljessä sen sijaan ei ole luetteloa, josta näkee, mitä antibiootteja ja hormoneja sille on syötetty.
Mitä rikkaruohomyrkkyjä ym. sinne kaurapellolle on mahdettu tupata. Niitä ei takuulla ole purkin kylkeen tekstattu.
Mustana, kiitos! Joskus jäätelön kera.
Hyi, kokeillut olen, pahaa on. Maitoa laitan, mielellään rasvaista.
Alpron barista on parempaa, käytän sitä.
Laitan. Aiemmin laitoin maitoa, mutta pari kuukautta sitten vaihdoin Valion Oddlygood Barista kaurajuomaan. Se salted caramel. Säilyy avaamatomana huoneenlämmössä, joten vo osaa useamman tölkin varalle
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/1C1S0/6408430102365
Laitan isännän kikkelimaitua kahviini.
Laitan jos kermaa tai maitoa ei ole saatavilla ja todella pahasti kahvihammasta kolottaa. Lopetin töissä kahvinjuonnin kun lehmänmaito vaihdettiin kaurajuomaan. Ei se niin hyvää ole että joka päivä viitsisi juoda, useimmiten olen mieluummin ilman
En, mielummin juon vaikka mustana ellei oikeaa maitoa ole saatavilla.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Laitan. Aiemmin laitoin maitoa, mutta pari kuukautta sitten vaihdoin Valion Oddlygood Barista kaurajuomaan. Se salted caramel. Säilyy avaamatomana huoneenlämmössä, joten vo osaa useamman tölkin varalle
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/1C1S0/6408430102365
Oma lempparini on saman merkin vaniljamaito! Se on ihan järkyttävän hyvää. Tosin siinä on lisättyä sokeria, joten ihan joka päivä ei viitsi käyttää, mutta olen ottanut tavaksi ostaa sitä itselleni viikonloppuisin. Arkisin mennään sokeroimattomalla Oddlygood Baristalla.
Ainekset
Vesi, gluteeniton KAURA 10 % (Suomi)), rypsiöljy, kalsiumkarbonaatti, happamuuden säätöaine (kaliumfosfaatit),suola, stabilointiaineet (E464, E418), riboflaviini, foolihappo, D2-vitamiini, B12-vitamiini.
Vierailija kirjoitti:
Ainekset
Vesi, gluteeniton KAURA 10 % (Suomi)), rypsiöljy, kalsiumkarbonaatti, happamuuden säätöaine (kaliumfosfaatit),suola, stabilointiaineet (E464, E418), riboflaviini, foolihappo, D2-vitamiini, B12-vitamiini.
Huijui, e-koodi! Kyllä nyt puntti tutisee.
En laita kuramaitoa.