Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se mitä teet kun kukaan ei näe määrittelee sinun arvosi ihmisenä

Vierailija
28.05.2023 |

Otaikossa olikin asia. Ihan sama vaikka oisit äiti teresa julkisesti niin jos vapaalla haukut täällä vaikka ihmisiä niin olet täysi nolla. Julkiset teot ei merkitse mitään ainoastaan ne mitä muut ei näe

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sataprosenttisen varma että 90% tän palstan ihmisistä ei halusi kommenttejaan julki! Jos et halua sanoa jotain omalla nimellä niin et ole hyvä ihminen, piste

Kuulun sitten tuohon 10%:in, mikä jää jäljelle.

Mutta olenkin autisti ja aina sanojeni takana, nimellä tai ilman. 👍

Oletko miettinyt sellaista, että huomio- ja ymmärryskykysi ei ulotu nk. tunne-elämään NIIN MUIDEN KUIN ITSESI suhteen?

Ts. olet erityisen jäävi esittämään väitteitä motivaatioistasi.

Vierailija
22/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Iso valvova silmä näkee kaiken mitä teet tai sanot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi olla äiti Teresa. Kannattaa hieman lukea, mitä se ulkokultainen ihmishirviö oikeasti teki.

Vierailija
24/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä ap ajaa takaa vaikka hän ei kovin järkevästi osaa asiaan ilmaista. Eli siis hän ei pidä ihmisistä jotka täällä laittavat ilkeitä kommentteja mutta kasvotusten tai omalla nimellä eivät niitä sano. Arvoa ihmisenä tämä tuskin määrittää kuitenkaan.

Vierailija
25/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä ap ajaa takaa vaikka hän ei kovin järkevästi osaa asiaan ilmaista. Eli siis hän ei pidä ihmisistä jotka täällä laittavat ilkeitä kommentteja mutta kasvotusten tai omalla nimellä eivät niitä sano. Arvoa ihmisenä tämä tuskin määrittää kuitenkaan.

Ei määritäkään siitä olen samaa mieltä. Minä kommentoin toisinaan kipakasti, koska olen kyllästynyt siihen, että minua yritetään määritellä ja syyllistää tietyistä asioista, mutta kiutenkin he jotka syyllistävät toimivat tavalla, jota kritisoivat minussa. Kaipa kyse on metsä vastaa niin, kuin sinne huutaa ilmiöstä. Esimerkiksi mikset mene töihin ja sitten kun haen töitö, niin et sinä saa työskennellä, koska olet mielestämme väsynyt ja sninn kuuluu lorvia kotona vain olemassa. Ja hui, kamala suorittaja mikset rentoudu ja meditoi. Maksa laskusi, mutta töihin et kyllä saa mennä, että saisit rahaa laskujen maksamiseen. Eli kaksinaismoralismi ketuttaa. Tosin siihen luultavimmin sorrun toisinaan itsekin.

Vierailija
26/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.  Kyllä se mitä nähdään määrittelee, "tuo on luotettava", ei suinkaan mitä itte pohdin, "en ole häävi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän