Se mitä teet kun kukaan ei näe määrittelee sinun arvosi ihmisenä
Otaikossa olikin asia. Ihan sama vaikka oisit äiti teresa julkisesti niin jos vapaalla haukut täällä vaikka ihmisiä niin olet täysi nolla. Julkiset teot ei merkitse mitään ainoastaan ne mitä muut ei näe
Kommentit (26)
Onko sulla ap sellainen vaaka, jolla punnitset kuolleiden sydämet höyhentä vastaan?
Indeed.
Minä runkkaan, kaivan nenää ja juon viinaa kun kukaan ei näe.
Hoidan työni ja perheeni erinomaisesti.
T: runkkarijuoppo
Niinpä - käyn suljetun oven takana tarpeillani - olen siis täysi paska.
Aivan totta! Nykypäivän porukka kuvaa vaan mut ei välitä
Hmm. Etkös sinä juuri haukkunut täällä ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap sellainen vaaka, jolla punnitset kuolleiden sydämet höyhentä vastaan?
Indeed.
Ei mutta sellanen ois kyllä ihan hauska. Mutta kaikii varmasti tajuavat mitä ajoin takaa. Julkisesti voi näytellä mitä vain ja aito hyvä ei tarvitse todistusaineistoa.
Ai? Minusta tämä on oikeinkin näkyvää jos täällä käyttäytyy pöljästi. Vaikka nimi ei näykään niin käytös on aika julkista kuitenkin.
Ajattelin näkymättömien tekojen olevan oikeasti kokonaan piilossa pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuo ap sinun mielestäsi haukkui? Ei ketään henkilönä, ei osoittanut tekstiään kenellekään suoraan. Puhui yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Indeed.
Ei mutta sellanen ois kyllä ihan hauska. Mutta kaikii varmasti tajuavat mitä ajoin takaa. Julkisesti voi näytellä mitä vain ja aito hyvä ei tarvitse todistusaineistoa.
Ajoit itseäsi takaa, eli pureskele vielä uudestaan. Tsemppiä 👍
Vierailija kirjoitti:
En usko. Jos oisit hyvä perheellinen niin perhe oli minkä sorttinen vaan tietäs millon oot runkkausreissul ja se ois ok. Jos taas olet jokusäälittävä perus sukka runkkari niin sääli perhettä
WHAT IS DONE IN THE DARK, SHALL BE BROUGHT TO THE LIGHT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuo ap sinun mielestäsi haukkui? Ei ketään henkilönä, ei osoittanut tekstiään kenellekään suoraan. Puhui yleisellä tasolla.
Oisi mielenkiintoista kuulla mikä tai kuka tämän purkauksen ja periaatteen ilmauksen hänessä sytytti. On myös asia erikseen kritisoida käytöstä, kuin lytätä persoonallisuus.
Olen sataprosenttisen varma että 90% tän palstan ihmisistä ei halusi kommenttejaan julki! Jos et halua sanoa jotain omalla nimellä niin et ole hyvä ihminen, piste
Vierailija kirjoitti:
Olen sataprosenttisen varma että 90% tän palstan ihmisistä ei halusi kommenttejaan julki! Jos et halua sanoa jotain omalla nimellä niin et ole hyvä ihminen, piste
Suurin osa tän foorumin ihmisistä ei ole hyvää porukkaa. 823
Näytähän sellainen hyvä ihminen niin päästään porukalla kivitystä jonottamaan. Sataprossaa wäcki aihe.
"kun kukaan ei näe" ?? - Jumala näkee kaiken, ihan kaiken
Minä kun elän yksinäni, olen kai sitten se sama aina vain. Mutta: seurassa en piereskele kuten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siinä määrin hyveellinen ja ajatuksesi niin puhtaat ja aina rakkaudelliset, että koet sinulle annetun moraalisen oikeuden määritellä ihmisen arvon? Anteeksi vain, mutta se oikeus on tuolla yläkerran herralla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hoidat, juopot kyllä usein kuvittelevat olevansa hyviä vanhempia ja työntekijöitä. Totuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun sitten tuohon 10%:in, mikä jää jäljelle.
Mutta olenkin autisti ja aina sanojeni takana, nimellä tai ilman. 👍
Totta