Mikä sellaista ihmistä vaivaa, joka katsoo aina vihaisesti/murhaavasti? Minun asunnossa asuu yksi tuollainen tyyppi
Istunut pari kertaa pihalla kun tulin ulkoota sisällä. Aina sama vihainen katse. En ymmärrä. Äitini sanoi samaa, kun se nainen tuli kerrostalon käytävässä vastaan, sanoi että "tuo vaikuttaa kyllä v*tuumaiselta ihmiseltä." Eli ei .ollut vain omissa ajatuksissani tämä. Mistä luulette johtuvan, perusilme? Oikeasti veemäinen ihminen? vai mitä. Pelottaa ihan törmätä häneen. Samanlaisia ihmisiä kohdannut joskus.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mun asunnossa asuu nykyään outo vanha nainen.
Minun asunnossa väsynyt ja vihainen äiti-ihminen. En tunnista sitä tyyppiä ollenkaan. Mutta onnekseni se edes siivoa niin olen antanut olla.
Krooniset kivut tai muu pitkään jatkunut stressi muuttaa perusilmeen ja syventää mm. sibeliusrypyt ja marionettijuonteet. Likinäköiset ja valonarat siristelevät ja raskasluomiset voivat näyttää jo sellaisenaan vähän ärtyneiltä. Poikkeavan löysä sidekudos pahentaa ongelmaa. Ei ole kaikilla rahaa naamaremonttiin. Aina ei auta tupakoinnin ja alkoholin välttelyt, kasvojumpat tai -hoidot, ei vedenjuonti tahi vihersmoothiet. Kun kasvojen rakennekkin voi vaikuttaa ilmeeseen. Esim. voimakkaat kulmaluut ja tietysti kulmakarvojen asemoituminen sekä huulten muoto (esim. stallonesuu).
Miksi hän asuu luonasi? Kysy suoraan miksi on tuollainen.