Ystävä ei KOSKAAN ota itse yhteyttä
Vastaa kyllä kun minä lähetän viestin. Ehkäpä en sitten ole tärkeä. Ei eletä mitään pikkulapsi-ruuhkavuosia, olemme jo vanhempia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tämä nykypäivän viestittely-ystävyys on hankalaa. Tykkään nähdä ystäviä ja puhua puhelimessa. Viestit on ihan rasittavia.
Minä taas vihaan puhua puhelimessa. Miksi soitat ja alat jauhaa omia asioitasi etkä tiedä ollenkaan onko minulla aikaa kuunnella juttujasi? Suunvuoroahan et anna.
Sama. Tykkään suunnitella päiväni kulun etukäteen. Jos joku soittaa ja alkaa kertoa omista asioistaan sopimattomaan aikaan, se ärsyttää. Viesteihin voin vastata silloin kun haluan. Jos haluaa soitella, voisi edes laittaa viestiä etukäteen että soiteltaisiinko tänään illalla.
Aloittaja on sairastunut vahvuuteen.
Ihminen joka ei koskaan ota sinuun yhteyttä on ystäväsi, ikävöi sinua, on kiinnostunut kuulumisistasi ja kaipaa seuraasi? Näinkö siis päättelet?
Sama juttu. Olemme tunteneet jo monia vuosia toisemme, mutta aina se olen olut minä, joka ottaa yhteyttä. Siihen kyllä vastataan, mutta hän itse ei yhteyttä jaksa ottaa. Olen täysin kyllästynyt. Alan tästä lähin odottaa hänen yhteydenottoaan.
Miksi rupatella mitään jos ei koe toista ystäväksi.