Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin teki mieli " huomauttaa" kaverille vauvan/lastenhoidosta?

Vierailija
05.12.2006 |

Meni aluks vika paikkaan..

Niin, Missä tilanteessa.

Ja pystyitkö pitämään suusi kiinni?

Aloitan: Kaveri pisti kesällä toppapuvun vauvalle. Ja vauvan koppaan unille.

..pidin suuni kiinni.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin toi vissyn juottaminen ei ollut mun mielestä mitenkään ihmeellistä, ei edes toi tupakointi raskaana.

Itsellä sisko, jonka lapsia ollaan parhaillaan huostaanottamassa ja olen monta kertaa sanonut ja kaikki muutkin, että pitäis vähän miettiä, mut kun ei niin ei *huokaus*

Vierailija
62/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äiti ei sitten vienyt kumpaankaan kauppaan vaan he palasivat kotiin tyhjin käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavanlaisen tapauksen. Vanhemmat kulkee siisteissä vaatteissa, on hieno auto ja pelit ja vehkeet kotona. Lapsi on niiiiiin reppana! Kaunis kuin mikä, mutta pilattu 15 vuotta vanhoilla trikoopaidoilla. Äiti aina kehuu, kun tämäkin haalari lähti kirpparilta eurolla. Käytetyssä ei ole mitään vikaa, itsekin ostan käytettyjä, mutta rajansa kaikella. Voisi edes valita yhteensopivia vaatteita eikä niin että millään ei ole mitään väliä. Usein lapsella on ihan liian vähän päällä, koska eihän ne vaatteet edes lämmitä kun on pesty tuhat kertaa. Säälin lasta, mutta eihän tommoisesta voi äidille sanoa...ehkä tytär kuulee siitä viimeistään kun hoitoon menee.

Vierailija
64/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei sitten vienyt kumpaankaan kauppaan vaan he palasivat kotiin tyhjin käsin.

Noh, mun mielestä vanhemmat päättää mihin kauppaan mennään, mitä ostetaan ja lapsi saa olla asioista mitä mieltä haluaa. Vanhemman täytyy olla veturi ja lapsen vaunu. Oonkohan muuten tiukkis, neuvotteletteko te tälläisistä asioista lastenne kanssa?

Vierailija
65/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä: on hoidossa joka päivä 9-10 h vaikka äiti pikkusisaruksen kanssa kotona, on usein viikonkin putkeen hoidossa sukulaisilla (jo alle vuoden ikäisestä), on karkkipäivät, dvd:itä katsellaan päivittäin ym. Lapsesta on tullut arka kitisijä, tottakai se vaikuttaa itsetuntoon ja kehitykseen kun ei saa rauhassa olla pikkulapsi.

Vierailija
66/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa, että lapset muuttavat pois kotoa alle 14-vuotiaina. Sitä mukaa näkyy lähteneenkin, kuka isovanhemmille, kuka etäisilleen jne. pari on jo huostassakin, äiti aikoo kuitenkin tehdä lisää lapsia, viisi entuudestaan, tykkää vauvoista. Olen sanonut paljon kaikkea.

Vierailija
67/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden tulee olla tip top ja aina merkkivaatteita ja viimeisintä muotia. Lapsille kehutaan aina ääneen kuinka kauniit vaatteet on tänäänkin päällä. Lapsille ostetaan hienoja leluja korvaamaan aikaa. Voitte arvata minkälaisia lapsia (7v ja 5v) näistä on kasvanut.

Vierailija
68/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä tarkoitat tuolla " oikeutuksella" ? Ja haluaisin ihan todella kuulla, mitä en mielestäsi tässä tajua? Meillä kaikki kolme osapuolta nauttii kovasti siitä että lapsi on silloin tällöin mummulla ja papalla yökylässä: mummu ja pappa, me vanhemmat ja lapsi itse. Mikä tässä susta on niin väärää?

T:se jonka lapsi ollut vauvasta asti mummulassa yökylässä

Vierailija:

En tajua että lapsen yökyläyttämistä oikeutetaan tuolla. Mutta en jaksa ruveta jauhamaan tästä enempää. Jotkut ei vaan tajua niin ei tajua, ei se siitä muuksi muutu.

Vierailija
69/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on vauvan kanssa kotona ja lapsi 8-9h päivässä hoidossa 5 kertaa viikossa. Se jo itsessään karmivaa. Lasta vaaditaan pukemaan ja syömään itse täydellisesti ja hänelle puhutaan kuin aikuiselle. Annetaan liikaa vastuuta enkä ole koskaan nähnyt, että lasta olisi pidetty sylissä. Lapsi on vasta täyttänyt 3v. On kanssa karkkipäivät ja kaikki, ja mielestäni lelu- ja dvd-valikoima on kuin suoraan tokaluokkalaisen pojan elämästä.

Vierailija
70/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää tukistamista ainoana kasvatuskeinona 2-vuotiaalle. Tukistaa koko ajan jos lapsi tekee jotain kiusaa, kaikkea mikä on sen ikäiselle ihan normaalia. En ole sanonut mitään, mutta nyt jo huomaa että lapsi itse tukistaa heti muita lapsia kun suututtaa... hyvin oppii mallista.

Vierailija
71/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs tiedät onko vichy vesi pahempaa vatsatutiselle kuin mehu?

mitä pahaa seuraa 3 kk vauvalle joka jätetään hoitoon mummolaan viikonlopuksi???? Olen itsekkin jättänyt ja tiedän monia, jotka ovat jättäneet...ihan normaaleja lapsia ovat...

kaikilla on omat mielipiteensä asioista ja omat tapansa toimia, miksi juuri teidän menettelyt on parempia kuin kaverinne? En ymmärrä?

Vierailija
72/72 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea ymmärtää, miten jotkut vanhemmat kohtelevat pieniä lapsiaan kuin tyhjiä tauluja. Puhutaan Jeesuksesta ja lauletaan hengellisiä. Minun lapseni saa vapaasti laulaa hengellisiä jos niin haluaa, mutta vain jos itse haluaa. Saa tehdä valintansa sitten myöhemmin kun on isompi ja ymmärtää enemmän mutta meidän kotona ei viedä kirkkoon eikä kerrota Raamatun tarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän