Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille kuuluu? Oma elämäni menee tosi huonosti

Vierailija
28.05.2023 |

En taida jaksaa enää. Olen työtön vanha nainen enkä luultavasti enää työllistykään. Joskus halusin lapsia, mutta en saanut niitä. Asustan yksin.
Kunpa voisin saada edes yhden ystävän.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia sinulle ap. Valoisaa kesää kaikesta huolimatta.

Vierailija
42/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta mutta ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin miessuhteesi on kariutuneet ettet ole lapsia saanut?

Olin naimisissa 10 vuotta. Minua hakattiin siinä liitossa paljon. Onneksi kuitenkin pääsin eroon.

- aapee -

Miksi et silti lisääntynyt sille, vaikka ihmisiä on liikaa ja syntymä kuolemantuomio?

Vierailija
44/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä on hyvä ilman ystäviäkin! Ja lapsilla taikka muilla normeilla ei niilläkään ole väliä. Sun elämä on täydellinen just noin!!!

Vierailija
45/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvin mene mutta ihan kivaa kuitenkin mut haluan nostaa tän keskustelun ylöspäin koska vaikuttaa hyvältä. Sanokaas rehellisesti mitä mieltä olette tästä ainokaisesta elämästänne. Ei väliä normeista, mitä mieltä ite olette?

No en oikeesti tiedä. Pakkohan tästä omasta elämästään olisi hyvä tykätä, mutta kun en vaan osaa. Olen kuitenkin onnelllinen, että olen terve. Ainakin fyysisesti.

- aapee -

Vierailija
46/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaam tän palstan trolleja ja muita jotka haluaa sanoa ikäviä asioita muille. Heidän elämänsä ovat ne ainoat jotka eivät merkitse mitään! Koska se mitä teet silloin kuin kukaan ei näe määrittelee sun elämän arvon! Ihan dama vaikka oisit äiti teresa julkisesti mutta jos täällä haukut porukkaa nimettömästi olet täysi paska oikeasti. Sitä ehkä kukaan muu tiedä mutta sinä tiedät ja se merkitsee kun kuolet. Tiedät olelleesi täysi paska vaikka oisit tehnyt mitä hyvää julkisesti

Vierailija
47/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin miessuhteesi on kariutuneet ettet ole lapsia saanut?

Olin naimisissa 10 vuotta. Minua hakattiin siinä liitossa paljon. Onneksi kuitenkin pääsin eroon.

- aapee -

Miksi et silti lisääntynyt sille, vaikka ihmisiä on liikaa ja syntymä kuolemantuomio?

En vaan saanut lapsia.

- aapee -

Vierailija
48/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä menee huonosti. Sain töistä potkut, kun menin sinne sekoilemaan kännissä.

Etkai ole riksun vankilan vartija?

No en. Onko siellä vartijat yleensä kännissä?

Vierailija
49/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaam tän palstan trolleja ja muita jotka haluaa sanoa ikäviä asioita muille. Heidän elämänsä ovat ne ainoat jotka eivät merkitse mitään! Koska se mitä teet silloin kuin kukaan ei näe määrittelee sun elämän arvon! Ihan dama vaikka oisit äiti teresa julkisesti mutta jos täällä haukut porukkaa nimettömästi olet täysi paska oikeasti. Sitä ehkä kukaan muu tiedä mutta sinä tiedät ja se merkitsee kun kuolet. Tiedät olelleesi täysi paska vaikka oisit tehnyt mitä hyvää julkisesti

Vihaatko siis itseäsi?

Vierailija
50/50 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä on hyvä ilman ystäviäkin! Ja lapsilla taikka muilla normeilla ei niilläkään ole väliä. Sun elämä on täydellinen just noin!!!

Kiitos.

- aapee -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän