Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä voi ikinä uskoa miten rajusti mä rakastuin suhun.
Täällä kohtalotoveri. Osan kerroin hänelle, mutten likimainkaan kaikkea.
Te rakastutte omiin tunteisiinne ja siihen että teistä tuntuu hyvältä. Se ei liity siihen toiseen ihmiseen.
Höpö höpö, älä ole typerä
Oikeassa hän on, ennen kuin toisen tuntee läpikotaisin ei voi sanoa rakastavansa muuta kuin omaa tunnetta hänestä. Eri
Toista ihmistä ei välttämättä tunne koskaan läpikotaisin, jopa kymmenien vuosien yhdessäolon jälkeen toinen saattaa paljastua täysin eri ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te rakastutte omiin tunteisiinne ja siihen että teistä tuntuu hyvältä. Se ei liity siihen toiseen ihmiseen.
Oikeassa hän on, ennen kuin toisen tuntee läpikotaisin ei voi sanoa rakastavansa muuta kuin omaa tunnetta hänestä. Eri
Toista ihmistä ei välttämättä tunne koskaan läpikotaisin, jopa kymmenien vuosien yhdessäolon jälkeen toinen saattaa paljastua täysin eri ihmiseksi.
Kuule, se onkin jo ihan toinen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka ja toka puhuivat RAKASTUMISESTA, ei rakastamisesta. Eli ei tosiaan ole oikeassa tuo väliin tulkuttaja tai sinäkään.
Opiskelkaa aiheesta jos kiinnostaa, yhteisen ajan ja kiintymyksen myötä tuleva rakkaus on eri juttu kuin rakastuminen joka on tosiaan raju aivomyrsky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan mannapuuroa ja mansikkaa, kaivatun kanssa
Hyi. Ei mitään ikimaailmassa mitään pula-ajan mannapuuroa, edes kaivatun kanssa.
Meitä on erilaisia. Mulle mannapuuro on kyllä herkkua ja samoin riisipuuro. Myöskin kaurapuuro, jos on tehty kokonaisista suurimoista. Samoin ruispuolukkapuuro. Sivusta.
Minäkin tykkään puuroista! Nams nams!
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin sinulla oli mustavalkoraitainen kesämekko🥰
🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍👩🏻🏫
Mulla oli. Ja olen opettaja 😳
Kukahan kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on suppea käsitys rakkaudesta, niin se ei tarkoita sitä, että se on totuus, eikä se tarkoita sitä, että kaikki ajattelee samalla tavoin kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pikimustat sukat.
Mulla on taipumusta samaan, mutta pyrin kovasti kulkemaan sukitta jaloin. Tunteita ei voi toisen puolesta pakottaa, joten täytyy yrittää oppia hillitsemään omansa.
Perfektionistin rakkaus vaatii täydellistä tuntemista, mutta miten siinä käy? Jos pysyt kylmänviileänä kunnes tunnet toisen täydellisesti ja "rakastut" vasta sitten, onko se aitoa? Miten tunteitaan edes voi jäähdytellä niin kauan?
Lol. Toppi ja paitapusero ovat naistenvaatteita.
Miesten vastaavista käytetään nimityksiä hihaton paita ja paita.
Vierailija kirjoitti:
Perfektionistin rakkaus vaatii täydellistä tuntemista, mutta miten siinä käy? Jos pysyt kylmänviileänä kunnes tunnet toisen täydellisesti ja "rakastut" vasta sitten, onko se aitoa? Miten tunteitaan edes voi jäähdytellä niin kauan?
Sattuuko myöntää rakastuneesi omiin tunteisiisi ihmisen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut rakastunut? Kuinka kauan tunsitte sitä ennen? Kuinka kauan rakastit?
Olis tarjolla uusia perunoita, naudan entrecote pihviä ja tietenkin parsaa. Tervetuloa jos kiinnostuksesi heräsi.
Vieläkin on joskus mustasukkaisuudentunnetta, vaikka vähän jo helpottaa. Hänellä on oma elämänsä, ja salattuja naisia siinä. En taida kuulua joukkoon. Salattuna tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tunteita olisi tullut ilman tätä tiettyä ihmistä, joten kyllähän siinä se ihminen on keskiössä, eikä ne tunteet. Puolet totuudesta ehkä. Sivusta vaan pohdin.
Taivas itkee, mutta muistakaa, että sade on siunaus, yhtä välttämätön elämälle kuin auringonvalo.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Toppi ja paitapusero ovat naistenvaatteita.
Miesten vastaavista käytetään nimityksiä hihaton paita ja paita.
Miksi se on hihaton jos siinä ei ole hihoja? Hihat-on
Minulla ei ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia, joten turhaan minua syytät siinä.