Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
28.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (1257)

Vierailija
841/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te rakastutte omiin tunteisiinne ja siihen että teistä tuntuu hyvältä. Se ei liity siihen toiseen ihmiseen.

Et ehkä usko ennen kuin osuu omalle kohdallesi, mutta joskus voi huomata ihastuneensa ja jopa rakastuneensa, vaikka se ei sovi omaan eikä välttämättä sen toisenkaan elämäntilanteeseen. Vaikka kuinka yritti unohtaa ja taistella vastaan, tunne pulpahti uudestaan esille myöhemminkin. Sellainen ei tunnu erityisen hyvältä tai onnelliselta vaan epätoivoiselta, pelottavalta, ahdistavalta, liian suurelta jutulta - siltikin, vaikka mukana on kaikenlaisia rakastumiseen kuuluvia juttuja kuten perhosia vatsanpohjassa, valvomista, unelmia ja haaveilua,...

Minulla ei ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia, joten turhaan minua syytät siinä.

Vierailija
842/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä voi ikinä uskoa miten rajusti mä rakastuin suhun.

Täällä kohtalotoveri. Osan kerroin hänelle, mutten likimainkaan kaikkea.

Te rakastutte omiin tunteisiinne ja siihen että teistä tuntuu hyvältä. Se ei liity siihen toiseen ihmiseen.

Höpö höpö, älä ole typerä

Oikeassa hän on, ennen kuin toisen tuntee läpikotaisin ei voi sanoa rakastavansa muuta kuin omaa tunnetta hänestä. Eri

Toista ihmistä ei välttämättä tunne koskaan läpikotaisin, jopa kymmenien vuosien yhdessäolon jälkeen toinen saattaa paljastua täysin eri ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa hän on, ennen kuin toisen tuntee läpikotaisin ei voi sanoa rakastavansa muuta kuin omaa tunnetta hänestä. Eri

Toista ihmistä ei välttämättä tunne koskaan läpikotaisin, jopa kymmenien vuosien yhdessäolon jälkeen toinen saattaa paljastua täysin eri ihmiseksi.

Kuule, se onkin jo ihan toinen aihe.

Vierailija
844/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka ja toka puhuivat RAKASTUMISESTA, ei rakastamisesta. Eli ei tosiaan ole oikeassa tuo väliin tulkuttaja tai sinäkään.

Opiskelkaa aiheesta jos kiinnostaa, yhteisen ajan ja kiintymyksen myötä tuleva rakkaus on eri juttu kuin rakastuminen joka on tosiaan raju aivomyrsky.

Vierailija
845/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan mannapuuroa ja mansikkaa, kaivatun kanssa

Hyi. Ei mitään ikimaailmassa mitään pula-ajan mannapuuroa, edes kaivatun kanssa.

Meitä on erilaisia. Mulle mannapuuro on kyllä herkkua ja samoin riisipuuro. Myöskin kaurapuuro, jos on tehty kokonaisista suurimoista. Samoin ruispuolukkapuuro. Sivusta.

Minäkin tykkään puuroista! Nams nams!

T. Eri

Vierailija
846/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun nähtiin sinulla oli mustavalkoraitainen kesämekko🥰

🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍👩🏻🏫

Mulla oli. Ja olen opettaja 😳

Kukahan kaipaa?

Vierailija
847/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on suppea käsitys rakkaudesta, niin se ei tarkoita sitä, että se on totuus, eikä se tarkoita sitä, että kaikki ajattelee samalla tavoin kuin sinä

Vierailija
848/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pikimustat sukat.

Mulla on taipumusta samaan, mutta pyrin kovasti kulkemaan sukitta jaloin. Tunteita ei voi toisen puolesta pakottaa, joten täytyy yrittää oppia hillitsemään omansa.

Vierailija
849/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mustasukkainen kaivatustasi?

En.

Vierailija
850/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfektionistin rakkaus vaatii täydellistä tuntemista, mutta miten siinä käy? Jos pysyt kylmänviileänä kunnes tunnet toisen täydellisesti ja "rakastut" vasta sitten, onko se aitoa? Miten tunteitaan edes voi jäähdytellä niin kauan?

Vierailija
851/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Toppi ja paitapusero ovat naistenvaatteita.

Miesten vastaavista käytetään nimityksiä hihaton paita ja paita.

Vierailija
852/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perfektionistin rakkaus vaatii täydellistä tuntemista, mutta miten siinä käy? Jos pysyt kylmänviileänä kunnes tunnet toisen täydellisesti ja "rakastut" vasta sitten, onko se aitoa? Miten tunteitaan edes voi jäähdytellä niin kauan?

Sattuuko myöntää rakastuneesi omiin tunteisiisi ihmisen sijaan?

Vierailija
853/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut rakastunut? Kuinka kauan tunsitte sitä ennen? Kuinka kauan rakastit?

Vierailija
854/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tarjolla uusia perunoita, naudan entrecote pihviä ja tietenkin parsaa. Tervetuloa jos kiinnostuksesi heräsi.

Vierailija
855/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on joskus mustasukkaisuudentunnetta, vaikka vähän jo helpottaa. Hänellä on oma elämänsä, ja salattuja naisia siinä. En taida kuulua joukkoon. Salattuna tai ei.

Vierailija
856/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tunteita olisi tullut ilman tätä tiettyä ihmistä, joten kyllähän siinä se ihminen on keskiössä, eikä ne tunteet. Puolet totuudesta ehkä. Sivusta vaan pohdin.

Vierailija
857/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas itkee, mutta muistakaa, että sade on siunaus, yhtä välttämätön elämälle kuin auringonvalo.

Vierailija
858/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blowjob

Vierailija
859/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Toppi ja paitapusero ovat naistenvaatteita.

Miesten vastaavista käytetään nimityksiä hihaton paita ja paita.

Miksi se on hihaton jos siinä ei ole hihoja? Hihat-on

Vierailija
860/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi housut, eikä housu?

Ketju on lukittu.