Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
28.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (1257)

Vierailija
801/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en leiki ihmisillä, ei mitään mielenkiintoa tai sosiaalisia malleja sellaiseen.

Noin muutoin olen kyllä usein ns. kieli poskessa ja huvittunut, mutta kyllä minusta näkee milloin olen vakavissani ja mitkä on vakavia asioita. Sellaisia vaan on elämässä kovin vähän.

Vierailija
802/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin sen viestin lukemisen toiseen lauseeseen.

Olisit kuunnellut loppuun. Asiat vois olla nykyistä paremmin. Luulin, että luet pitkiäkin tarinoita. Kirjakin pitää arvioida vasta kun on päässyt viimeisen lauseen loppuun.

Kirjojen kohdalla voi sanoa jo ekan kymmenen sivun jälkeen kannattaako jatkaa lukemista. Jos ei sen jälkeen nappaa niin ei todnäk kannata.

Näin, kirjat vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä tänne säännöllisesti katoavaan kansanperinteen ketjuun, erityisesti eräälle miehelle vuosien taakse. Toivottavasti olet onnellinen, voi hyvin.

Vierailija
804/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, laita jotain viestiä mulle, jooko pliis. Ikävä on sinua.

Vierailija
805/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Oletko mustasukkainen kaivatustasi?

Kyllähän hän on sen näköinen, että huomiota herättää. Joskus se ärsyttää, mutta ei ketään voi omistaa. Kun tunnistan itsessäni mustasukkaisuutta, reagoin siihen aina vetäytymällä. Olen niin huono kilpailemaan kenenkään kanssa. 

Harvinaisen heikko itsetunto sinulla. Aika moni on tosi kaunis ja komea. Eikä se sisin näy ulospäin aina.

Vierailija
806/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin sen viestin lukemisen toiseen lauseeseen.

Ei kannata kyllä lukeakaan. Itsekin jätän noteeraamatta, jos ei kiinnostakaan lukea.

Vierailija
807/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinterestiin vuoropuhelua.

Vierailija
808/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään oikeaa. Monenkin ihmisen kanssa voi alkuun olla vaikka miten ihanaa ja täydellisen oloista, mutta pidemmän ajan kuluessa tulee ristiriitoja, väärää kohtelua, kyllästymistä toisen vikoihin ja virheisiin ja se tyyppi ei enää tunnu juuri siltä oikealta. Niin se vain menee. Uskotte tai ette. Siksi vanhemmat ihmiset eivät enää halua uutta parisuhdetta, koska eivät jaksa enää.

Mulla on ihana etäkeskustelusuhde erään vanhan herrashenkilön kanssa. Hupailemme kaikkea keskustelumme polveillessa kaikessa mahdollisessa.

Pillua hänkin silti haluaa, vaikka olisi maan toiselta laidalta. Saattaa olla kärsivällisempi kuin nuoremmat miehet, mutta kyllä sieltä tulee vielä tapaamisehdotukset, kutsut syömään ja saunomaan ym., odotahan vaan.

Miehissäkin on aseksuaaleja.

Miehet taitavat pitää monia aika tyhminä. Uskotko kaiken mitä sinulle sanotaan? Sitä paitsi tuo termi on täysin väärin ymmärretty, eikä pidä paikkaansa se, että miehet eivät haluaisi seksiä naisen kanssa ollenkaan. Taitavasti peitelty totuus, he eivät odota vaikka luulet niin.

Vierailija
809/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet onneton?

Sivusta. Siksi, että illuusio valinnan vapaudesta on murrettu ja ymmärsin, että kaikki toiveeni ja tahtoni on sivuutettu, kun naruista on vedellyt ns. feikki johdatus jonkun toisen toimesta.

Miksi ihmeessä näin on päässyt tapahtumaan? Ethän vain ole uskonut ja tehnyt jonkun muun mielihalujen mukaan?

Vierailija
810/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei ole ketään paikalla? 😔 Ovatko kaikki lomalla?

Vierailija
811/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi ikinä uskoa miten rajusti mä rakastuin suhun.

Vierailija
812/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisellakin voi olla vahvoja tunteita

Vierailija
813/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei ole ketään paikalla? 😔 Ovatko kaikki lomalla?

Onhan täällä vaikka kuinka monta ihmistä paikalla. Koko ajan tulee viestejä.

Vierailija
814/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa <3

MM

Vierailija
815/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kyllä, että olen hölmö ja harhoissani haluan kuvitella hassuja. Sellaista, että sinäkin olet kiinnostunut. Tosiasiat puhuvat muuta. Olethan ollut suhteessa toiseen naiseen.  En vai pääse irti. Inhoan itseäni.

Vierailija
816/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkogallup:

Olen

🔼 mies

🔽 nainen

Vierailija
817/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Oletko mustasukkainen kaivatustasi?

Kyllähän hän on sen näköinen, että huomiota herättää. Joskus se ärsyttää, mutta ei ketään voi omistaa. Kun tunnistan itsessäni mustasukkaisuutta, reagoin siihen aina vetäytymällä. Olen niin huono kilpailemaan kenenkään kanssa. 

Harvinaisen heikko itsetunto sinulla. Aika moni on tosi kaunis ja komea. Eikä se sisin näy ulospäin aina.

Oikea ihminen kyllä osaa tulla luokseni, jos haluaa. Ei itsensä tyrkyttäminen ja kilpailijoiden pois töniminen mihinkään johda. Teen selväksi, että pidän jostakin ja hän päättää pitääkö minusta. 

Vierailija
818/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään selväksi.

Vierailija
819/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun nähtiin sinulla oli mustavalkoraitainen kesämekko🥰

🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍👩🏻🏫

Vierailija
820/1257 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en öysty tähän

Ok. Se sun silti täytyy pystyä mulle sanoon.

Noup. Ymmärrä.

Ketju on lukittu.